Hop til indhold
Stodder1

Penelope Trans Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/225263

Så fik jeg sgu røveren på komedie igen :wacko:

Jeg havde ikke troet jeg kunne blive så glad ved piger med en diller :D

Det undrer mig lidt at denne Trans ikke er anmeldt før, for hun har været i landet et stykke tid :-o

Billederne er af hende, dog er der kommet lidt kg på, men det gør ikke noget :) Hun sagde hun var 28 og det skal nok passe.

Pistolen er ikke 21 cm, men vel en 16-17 cm. Til gengæld hård fra start til slut...!! 

Hun var vild sexet og helt opsat på at give mig en god oplevelse :) og det gjorde hun! I en sådan grad at det var en af mine bedste oplevelser med en GP overhovedet...:rolleyes: og jeg har sgu været en del omkring, dog er det der Trans halløj noget jeg først har fundet på for ganske nylig :D

Jeg kan kun sige, at hvis man går lidt med en fantasi om en Trans, er hende her edderbankeme en god oplevelse:rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stodder1 skrev, for 6 timer siden:

Ja, et fint og forståeligt engelsk :)

Mange tak for dit svar.

Jeg spurgte fordi jeg ringede til hende i dag og det var sværet at forstå hende som sådan og hun fortalte mig jeg skulle skirve til hende så kan hun bruge google translate. Det kan godt være det er nemmere for hende at snakke engelsk når vi mødes :)

Tak igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...