Hop til indhold
hugo04

Thaimassage i Gram

Recommended Posts

Prøvede massage i Gram idag

det var 400kr til ingenting, lidt tilfældig trykken i ca 30-35 min 

spørgsmål om mere , nej tak og så var det overstået.

kan ikke forstå at thaipigerne ikke er lidt mere snu

hvis der igennem hele massagen er lidt venlige berøringer , er det meget nemmere at sælge ekstra

jeg vil gerne startes langsomt op, pirres og så til sidst , have en håndtrold.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

   I gram var engang en dejlig GFE pige der kaldts sig for Emmi.

hun lavede den dejligste btb hvor hun gled med fisse ovenpå en så det var lige før at lille Frederik gled indenfor.

med lidt superfransk monterede hun gummi med munden, så man næsten ikke opdagede det, og så gled hun langsomt ned over den lille, og var så god med knibe manøvre så hun nærmest malkede en til himlen.

mads

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy

Hej

Hvordan ser hun ud og ca aldre. ?

 

Redigeret af hansisexy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Ved ikke hvem der er lige nu, men hende der kalder sig Emmi, er en sød ung pige.

Måske omkring de 30, lækker blød krop, ikke for meget og ikke for lidt.

bryster hjulpet lidt men fine.

alt i alt en fantastisk oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Er der nogen der har været der for nylig og kan berette om der er noget pige indhold i de fine faciliteter der er værd at køre efter?

Det er jo nok noget af de bedste faciliteter for den slags i området, men da jeg ikke kan finde nogen annoncer med pigerne er det jo lidt et sats.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Har været der for ca 3 uger siden.

Takkede nej til en åbenbart umotiveret pige tilsyneladende uden andre kompetencer end at være et hunkøn af asiatisk afstamning.

Stedets aktører svinger rigtig meget - har også haft rigtig gode oplevelse der nede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der i denne uge. Det var samme kvinde som jeg mødte i september, hun er lige vendt tilbage for 3 måneder, hedder vist Joyce, ca. 40 år, taler engelsk, er serviceminded og venlig. Fik en god massage og HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borge skrev, for 21 timer siden:

Har været der i denne uge. Det var samme kvinde som jeg mødte i september, hun er lige vendt tilbage for 3 måneder, hedder vist Joyce, ca. 40 år, taler engelsk, er serviceminded og venlig. Fik en god massage og HJ.

Og prisen for den behandling?

Måtte du røre/kysse hendes krop imens?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I september betalte jeg 300 for ½ time massage og 200 for HJ. Senest 500 for 1 time massage og 200 for HJ.

Hun er serviceminded, begge gange blev jeg tilbudt sex, sagde at jeg kom for at få massage, og kun ville have mere hvis jeg følte for det. Fik en god massage begge gange, hun skabte med berøringer de rigtige steder et behov for HJ. Hun er berørings venlig, førte selv mine hænder på opdagelse.  Ved ikke om hun kysser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pt er der en der hedder, Juln eller juhn, hun snakker dansk ,og er sød med langt hår, ikke store bryster, men slank og lige min størelse :)

Nu er jeg til blid olie massage, og syntes hun gør det godt, som jeg gerne vil have det, hun kysser ikke de første gange, men har da fået lov nu.

Hun giver også et godt HJ / BJ, som kan få mig til at komme, ikke alle der kan det.

Så jeg kan anbefale hende, ud fra hvad jeg har oplevet :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
Goldt skrev, den 15/11/2017 at 23:07:

Pt er der en der hedder, Juln eller juhn, hun snakker dansk ,og er sød med langt hår, ikke store bryster, men slank og lige min størelse :)

Nu er jeg til blid olie massage, og syntes hun gør det godt, som jeg gerne vil have det, hun kysser ikke de første gange, men har da fået lov nu.

Hun giver også et godt HJ / BJ, som kan få mig til at komme, ikke alle der kan det.

Så jeg kan anbefale hende, ud fra hvad jeg har oplevet :-P

 

 

Lyder som om det er en af dem der skal prøves, det er jo et godt sted, så hvis pigen også er fin, så bliver det vel topkarakter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...