Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har gennem længere tid nydt godt af alle jer der deler jeres erfaringer. 

Jeg har selv både oplevet gode og dårlige oplevelser og forstår bedre og bedre hvorfor denne side eksistere da Ikke alle oplevelser har været i gode. 

Dog er min forkærlighed faldet på Thaimassage livet da jeg nyder om kombinere velværd og ja... mere velværd. :D

Jeg er altid blevet taget rigtig godt imod ved Waree i Fredericia og udskiftningen af pigerne har altid tiltalt mig. 

Nu ved jeg godt alle jer der sidder med skeptiske øjne vil porientere dette er mit første indlæg og derfor anses for scam eller direkte reklame. Jeg skal forsøge og gøre det mere til vane at dele ud af min erfaring mere så jeg ikke bliver anset som en reklame søjle. 

Men nu til hvad det drejer sig om:

Her igår tog jeg mig lidt fritid fra jobbet for at besøge Waree i Fredericia. Jeg har besøgt dem et par gange specielt når nye piger er ankommet. 

Denne gang havde jeg dog rigtig ondt i ryggen og havde et par gange været ked af at massage delen ved nogen bliver nedprioriteret. For at være sikker på jeg fik hvad jeg ønskede aftalte jeg at få 2 piger til at massere i en time. Dette skal siges er første gang jeg prøver det, men bestemt ikke sidste. 

Tog et hurtig obligatorisk bad og fik mig hurtig lagt mig på briksen. De to nye er en perfekt blanding (mener der er kommet 3 nye). Jeg fik flot pige jeg vil skyde til 35 (petty)og en noget yngre jeg vil tro er 25-28 (meena). De startede nu ved hver deres ben og selvom man godt kunne mærke Menna var den mindre erfarne og ikke så dybtegående var massagen helt perfekt. 

Man kunne mærke at Petty oplærte hende lidt i massage og i takt med sidemandsoplæreringen blev hendes massage også bedre og bedre. Det er altså noget helt fantastisk over at have 4 hæder på en selvom det i starten godt kan virke lidt grænseoverskridende. Efter ca 45 min vendte de mig og jeg fik lov og vælge hvem der skulle færdig gøre det i forvejen perfekte arbejde. 

Jeg er selv lidt i den yngre kategori og valgte derfor Menna skønt jeg havde på fornemmelse Petty tilbød anal også. 

Jeg havde dog mine bange anelser da Menna så lidt generet og uerfaren ud. Det startede da også lidt med lidt generte blikke og lidt nussen. Men da jeg kiggede væk et øjeblik sad hun helt nøgen med min pik i munden. og wow det kunne hun godt finde ud af. Efter lidt tid spurgte jeg hende om hun ikke ville vende sig om og vupti så lå vi i en 69ér men den sødeste lille fisse man kunne forstille sig. Det løb bestemt som om hun nød det hele og jeg måtte selv stoppe hende for at fortsætte i akten. Kondomet kom på og hun satte sig i reverse cowgirl og begyndte og ride mig og nu skal jeg love for jeg fandt ud af jeg havde taget fejl af hende. Hun red mig siddende på knæ, på fødderne, vendte sig og red mig med hendes flotte naturlige bryster hoppede lige foran mig. Da hun var ved at blive træt overtog jeg styrringen og fik lagt hende ned.

Var lidt bange for om hun kunne holde til det men hun virkede som om hun nød det og vi endte i doggie lige ved siden af deres perfekt placeret spejl :D

Menna er en fantastisk fræk og utrolig smuk pige. Billedet på eroguide er ærgeligt da hun virkelig kan byde på det hele. Dog kan billederne ægthed bekræftes. 

Dette bliver absolut ikke mit sidste besøg ved hende. Lad og håbe hun bliver lang tid :D

Redigeret af Sydfyren
Stavefejl :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...