Hop til indhold
Guest Frækkert42

Håber på feedback

Recommended Posts

Guest Frækkert42

Ja, hvis det holder vand og det ikke er en fake. Så syntes jeg det er frækt og udfordrende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har skrevet en del med en pige, og man ellers synes at dialogen har været god, burde man så ikke se at få lavet en aftale, alt andet er da spild at pigens tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frækkert42

Det kan jeg kun understøtte at man burde. Skal blot tilføje at jeg helt uden grund pludselig blev blokeret. Så derfor spørg jeg herinde om andre har erfaring med hende? Ville rigtig gerne have mødt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert42 skrev, for 20 minutter siden:

Skal blot tilføje at jeg helt uden grund pludselig blev blokeret.

 

måske fordi du ikke gjorde tegn til at være seriøs omkring en aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frækkert42

Nej ikke tilfældet, havde det bare været det havde jeg ikke spurgt herinde. Jeg er ret klar i spyttet!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert42 skrev, for 3 timer siden:

Det kan jeg kun understøtte at man burde. Skal blot tilføje at jeg helt uden grund pludselig blev blokeret. Så derfor spørg jeg herinde om andre har erfaring med hende? Ville rigtig gerne have mødt hende.

Så var hun måske alligevel ikke så grænseløs. Gudskelov! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At du gider at bruge tid på det.... Alternativt kan du jo oprette en ny profil med et nyt brugernavn og så spørge, hvad der gjorde at du blev blokeret.... 

Redigeret af Latino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Iscenesat Virkelighed skrev, den 3/10/2017 at 15:46:

Så var hun måske alligevel ikke så grænseløs. Gudskelov! :D 

Hvad er det egentlig du vil med dine svar i denne tråd?? . Hvis pigen er grænseløs og det er det han kan lide så er det da kun godt?! Det er et match! At hun derefter blokerer ham uden forklaring er da flabet. Synes ærlig talt ikke du bibringer noget som helt konstruktivt, TVÆRTIMOD!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 5 minutter siden:

Hvad er det egentlig du vil med dine svar i denne tråd?? . Hvis pigen er grænseløs og det er det han kan lide så er det da kun godt?! Det er et match! At hun derefter blokerer ham uden forklaring er da flabet. Synes ærlig talt ikke du bibringer noget som helt konstruktivt, TVÆRTIMOD!

OK. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
TheVoice skrev, den 3/10/2017 at 11:40:

Hvis man har skrevet en del med en pige, og man ellers synes at dialogen har været god, burde man så ikke se at få lavet en aftale, alt andet er da spild at pigens tid. 

kommer jo an på om det er pigen som gerne vil snakke lidt mere end bare lige hoppe på den første besked om at knalde eller blowjob

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 1 time siden:

kommer jo an på om det er pigen som gerne vil snakke lidt mere end bare lige hoppe på den første besked om at knalde eller blowjob

Enig, men nu skrev jeg jo en del og du skriver snakke lidt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Enig, men nu skrev jeg jo en del og du skriver snakke lidt. :)

altså jeg er på sd og jeg møder ikke nogen før der har været en del skriveri og snakken frem og tilbage før jeg aftaler noget da jeg har været ude 3-4 gange useriøse mænd.. så nu er det sådan jeg vil skrive og snakke lidt samme først og se om der kan komme på tale et kemi møde uden at der sker noget men kun snakke for at se om der er kemi og der er mange mænd som så bare enten blokere en eller også stopper med at svare

i mænd kan også være rigtig meget useriøse husk det

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 3 timer siden:

altså jeg er på sd og jeg møder ikke nogen før der har været en del skriveri og snakken frem og tilbage før jeg aftaler noget da jeg har været ude 3-4 gange useriøse mænd.. så nu er det sådan jeg vil skrive og snakke lidt samme først og se om der kan komme på tale et kemi møde uden at der sker noget men kun snakke for at se om der er kemi og der er mange mænd som så bare enten blokere en eller også stopper med at svare

i mænd kan også være rigtig meget useriøse husk det

Bliver du så ikke lidt irriteret og føler du har spildt din tid, hvis enten blokere dig eller stopper med at svare ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med hende for 2 uger siden, og kan kun sige at hun er med på alt, ihvertfald udfra vores skriveri. Jeg blev hug på at være flere om hende, efter vi skrev en del frem og tilbage. Hun havde et par faste gutter hun legede med, som hun var helt sikker på ville være med. Vi skulle have mødtes på en rasteplads, nær Aarhus men blev forhindret grundet møde. Vi fik desværre aldrig sat et nyt møde op. Vil meget gerne høre om andre har erfaring med hende. Måske hun er potentiale til et gb. Tror hun blacklister mig da jeg blev forhindret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...