Hop til indhold

Recommended Posts

Har været nogle gange på stedet og er aldrig blevet tilbudt ekstra (men det skulle ændre sig)

Som sædvanlig var det en super god massage (fik ikke massørens navn) og det er også mit primære formål at komme her. I modsætningen til normalt begyndte massøren at strejfe de erotiske steder og kunne sgu ikke undgå at blive list opstemt. Til sidst kom så spørgsmålet om HJ og jeg var ikke afvisende ;-).

Spurgte til prisen og jeg havde nær fået noget galt i halsen, da hun sagde 400 for massage og 600 for HJ . Troede jeg havde hørt forkert og spurgte flere gange hvad prisen var, men den var god nok. Jeg ville selvfølgelig ikke give 600 så sagde nej tak og efter lidt forhandling blev vi enige om 300, men næste gang skulle jeg altså betale fuld pris (as if)

HJ var ganske fin, men ikke noget specielt.

Så ekstra er altså nu også en mulighed her. Syntes desværre det ødelægger lidt af oplevelsen, da det er meget fedt at kunne gå til massage, uden at blive "fristet" af ekstra omkostninger. Men igen fantastisk massage her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakob skrev, for 5 timer siden:

Har været nogle gange på stedet og er aldrig blevet tilbudt ekstra (men det skulle ændre sig)....

 

og hvem/hvor er så Royal Thai Massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...