Hop til indhold
erfa

Maja Romantica

Recommended Posts

Hej, jag unsrar om nån som träffat både Nanna och Maja på Romantica kan hjälpa mig här... Jag älskar långa smala danska piger bedst av allt :) eftersom Nanna som jag besökt ganska mycket är så väldigt populär och därför ofta upptagen så undrar jag om Maja kan vara ett bra substitut till hende..? 

Det jag undrar över är om hon ger samma fantastiska service och om hon är lika smukk som Nanna. Det låter ju så på beskrivelsen i hvert fald :)

Mange takk på förhand :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg er helt enig i at Maja er smuk og helt henrivende at aflægge besøg hos - jeg er meget begejstret!! Skulle man komme med forslag til at blive begejstret mange flere gange var det lige en tur på løbebåndet i ny og næ, så den fine fine ungpigefigur holder langt ud i fremtiden.

Jeg har dog ikke besøgt Laura/Nanna (har hidtil ikke magtet kampen om pladserne), og ville under alle omstændigheder ikke kunne sammenligne 2 piger som en gang metervare.

Prøv at slå vejen forbi Maja - hun ser ud til at have virkelig mange vagter (Romantica, Sexyclub, Mon Cherie). Hvis kemien ikke er der til yderligere besøg har du under alle omstændigheder formentlig fået et sødt smil, en pige der ønsker dig en god oplevelse, lidt adrenalin, ...... og et par helt henrivende ægte (hvilket i min verden betyder nul silikone) ungpigebryster at smile over :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lowmax

Maja er en MEGET smuk blondine og var virkelig tændt på sex, da jeg var sammen med hende:)

Glem alle sammenligninger med Nanna - hun er noget særligt i denne branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...