Hop til indhold
hamsiilnord

kender i til hende ? tror jeg er blevet snydt

Recommended Posts

modenelsker skrev, den 9/10/2017 at 16:24:

Det er jo det jeg prøver at sige. Hvornår er det i orden at svindle. Altid, fordi man kunne jo bare være klogere, ikke sandt? Nu siger du at det ingen steder står at det er i orden, men når folk så siger at det er offerets egen skyd, er det jo det samme som at sige at der er i orden. Eksemplet med voldtægten er for at se hvor grænsen går, hvor grov en forbrydelse vil folk tillade. Så lad os tage et andet eksempel. En u-lovligt pakeret bil. Ikke så slemt vel. Hvad så hvis en cykellist bliver kørt ned pga. at han er nød til at køre uden om bilen. Er det så stadig en lille forseelse. Så min påstand er stadig, så længe folk syntes det er offertes egen skyld, kommer vi ingen veje, og svindlen fortsætter.

Når der er mulighed for at bruge den indvendige side hovedet er det nok en god idé.  At voldtage er jo ikke at svindle vel? Du er helt ude på et sidespor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 7 minutter siden:

Når der er mulighed for at bruge den indvendige side hovedet er det nok en god idé.  At voldtage er jo ikke at svindle vel? Du er helt ude på et sidespor 

Så det eneste du husker fra hele tråden er at jeg har brugt voldtægt som eks. Det er du så ret utilfreds med, men ret ensporet må jeg sige. Alt andet jeg har skrevet har altså ingen betydning, fordi jeg har brugt et eks. du ikke bryder dig om. Har du overhovet fattet hvad tråden handler om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, Lige nu:

Så det eneste du husker fra hele tråden er at jeg har brugt voldtægt som eks. Det er du så ret utilfreds med, men ret ensporet må jeg sige. Alt andet jeg har skrevet har altså ingen betydning, fordi jeg har brugt et eks. du ikke bryder dig om. Har du overhovet fattet hvad tråden handler om?

He he. Du finder nok ud af det en dag....

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, den 11/10/2017 at 16:31:

Så det eneste du husker fra hele tråden er at jeg har brugt voldtægt som eks. Det er du så ret utilfreds med, men ret ensporet må jeg sige. Alt andet jeg har skrevet har altså ingen betydning, fordi jeg har brugt et eks. du ikke bryder dig om. Har du overhovet fattet hvad tråden handler om?

Jeg henstiller til en pænere tone. Tag en dyb indånding og tæl til ti, inden du afsporer en debat om snyd ved forudbetaling, med voldtægt. Du kan evt. oprette en ny tråd om voldtægt, hvis der er en pointe i den forbindelse, vi har overset.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...