fraekfyrfyn 5 Skrevet 2. Oktober, 2017 Hej, er der nogen om har kontakt til nogen af de danske kvinder som sidder nede i skuret om dagen? I så fald vil jeg rigtig gerne have en besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 2. Oktober, 2017 Er du helt rask?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. Oktober, 2017 Johnsonrocks skrev, for 29 minutter siden: Er du helt rask?.... Jeg føler mig helt rask, men med det svar har du da pirret min nysgerrighed om hvad det er for kvinder... Men - det kan jeg måske reelt gætte mig til. Og er det hvad jeg tror det er - ja så er man måske ikke helt rask hvis man vil have nogen som helst for for seksuel omgang med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 2. Oktober, 2017 Det er jo hver sin smag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 2. Oktober, 2017 Øh hvilket skur, hvilken gade, og hvilken by? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 2. Oktober, 2017 Nu er jeg social indstillet og bruger af den kollektive trafik. Jeg sidder ofte nede i skuret og venter på bussen. Det er der osse flere kvinder, der gør. Vil du have adressen? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 3. Oktober, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, for 11 timer siden: Nu er jeg social indstillet og bruger af den kollektive trafik. Jeg sidder ofte nede i skuret og venter på bussen. Det er der osse flere kvinder, der gør. Vil du have adressen? Vil da gerne vide hvilket skur og hvilken gade og hvad er det for nogle kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommy99 36 Skrevet 4. Oktober, 2017 Jeg cykler en gang i mellem fra Grønlandsgade via den lille nye renoveret sti, langs jernbanen og videre ind til byen. Og må sige at hvis du vil i kontakt med disse kvinder er det nok langs denne sti du kan få kontakt, hvis du ikke vil bryde ind midt i skruet med en kasse bjørnebryg og 20g bagepulver, imens du lyner ned så banditten kan komme ud. Langs stien, vil du også have den lejlighedsvise mulighed for at hvor fixe disse damer er.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 7. Oktober, 2017 Tommy99 skrev, den 4/10/2017 at 19:44: Jeg cykler en gang i mellem fra Grønlandsgade via den lille nye renoveret sti, langs jernbanen og videre ind til byen. Og må sige at hvis du vil i kontakt med disse kvinder er det nok langs denne sti du kan få kontakt, hvis du ikke vil bryde ind midt i skruet med en kasse bjørnebryg og 20g bagepulver, imens du lyner ned så banditten kan komme ud. Langs stien, vil du også have den lejlighedsvise mulighed for at hvor fixe disse damer er.... Er det den cykel sti hvor man komme ud for enden ved kochsgade/thomas b triges gade? hvad tid kan man være heldig at træffe nogen der og hvad er evt prisen hvis du kender den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommy99 36 Skrevet 19. Oktober, 2017 Nej, det er på den anden side af jernbanen. Og nej kender ikke priser den nede. Kommer der kun pga transport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 20. Oktober, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, den 2/10/2017 at 19:55: Nu er jeg social indstillet og bruger af den kollektive trafik. Jeg sidder ofte nede i skuret og venter på bussen. Det er der osse flere kvinder, der gør. Vil du have adressen? Vil gerne ha adressen og ved du hvilket tidspunkt der er bedst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 20. Oktober, 2017 Nogen der ved hvilket tidspunkt det er bedst at møde nogen der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 20. Oktober, 2017 Jeg er sgu stadig lidt nysgerrig. Samtidig måske også lidt smådum. Hvad er det lige for et skur der snakkes om? "Druk skuret" i svinget på Enggade eller hvad? Og hvad er det så lige for kvinder man kan forvente at møde der? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 20. Oktober, 2017 most wanted skrev, for 5 timer siden: Vil gerne ha adressen og ved du hvilket tidspunkt der er bedst Ironi er en svær størrelse at håndtere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 20. Oktober, 2017 22 cm and thick skrev, for 2 timer siden: Jeg er sgu stadig lidt nysgerrig. Samtidig måske også lidt smådum. Hvad er det lige for et skur der snakkes om? "Druk skuret" i svinget på Enggade eller hvad? Og hvad er det så lige for kvinder man kan forvente at møde der? Så enig. Derfor mit ironiske svar på et umuligt spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg