Hop til indhold
fraekfyrfyn

Skuret i gaden

Recommended Posts

Johnsonrocks skrev, for 29 minutter siden:

Er du helt rask?....

Jeg føler mig helt rask, men med det svar har du da pirret min nysgerrighed om hvad det er for kvinder... Men - det kan jeg måske reelt gætte mig til. Og er det hvad jeg tror det er - ja så er man måske ikke helt rask hvis man vil have nogen som helst for for seksuel omgang med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 11 timer siden:

Nu er jeg  social indstillet og bruger af den kollektive trafik. Jeg sidder ofte nede i skuret og venter på bussen. Det er der osse flere kvinder, der gør.

Vil du have adressen?    :lol:

Vil da gerne vide hvilket skur og hvilken gade og hvad er det for nogle kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg cykler en gang i mellem fra Grønlandsgade via den lille nye renoveret sti, langs jernbanen og videre ind til byen. 

Og må sige at hvis du vil i kontakt med disse kvinder er det nok langs denne sti du kan få kontakt, hvis du ikke vil bryde ind midt i skruet med en kasse bjørnebryg og 20g bagepulver, imens du lyner ned så banditten kan komme ud. 

Langs stien, vil du også have den lejlighedsvise mulighed for at hvor fixe disse damer er.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tommy99 skrev, den 4/10/2017 at 19:44:

Jeg cykler en gang i mellem fra Grønlandsgade via den lille nye renoveret sti, langs jernbanen og videre ind til byen. 

Og må sige at hvis du vil i kontakt med disse kvinder er det nok langs denne sti du kan få kontakt, hvis du ikke vil bryde ind midt i skruet med en kasse bjørnebryg og 20g bagepulver, imens du lyner ned så banditten kan komme ud. 

Langs stien, vil du også have den lejlighedsvise mulighed for at hvor fixe disse damer er.... 

Er det den cykel sti hvor man komme ud for enden ved kochsgade/thomas b triges gade?

hvad tid kan man være heldig at træffe nogen der og hvad er evt prisen hvis du kender den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 2/10/2017 at 19:55:

Nu er jeg  social indstillet og bruger af den kollektive trafik. Jeg sidder ofte nede i skuret og venter på bussen. Det er der osse flere kvinder, der gør.

Vil du have adressen?    :lol:

Vil gerne ha adressen og ved du hvilket tidspunkt der er bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sgu stadig lidt nysgerrig. Samtidig måske også lidt smådum. Hvad er det lige for et skur der snakkes om? "Druk skuret" i svinget på Enggade eller hvad? Og hvad er det så lige for kvinder man kan forvente at møde der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Jeg er sgu stadig lidt nysgerrig. Samtidig måske også lidt smådum. Hvad er det lige for et skur der snakkes om? "Druk skuret" i svinget på Enggade eller hvad? Og hvad er det så lige for kvinder man kan forvente at møde der?

Så enig. Derfor mit ironiske svar på et umuligt spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...