exostar 376 Skrevet 2. Oktober, 2017 Hej brødre. d 12/10 skal jeg blive i Thisted til d 13/10. Er her nogen der kender til området ift GP’er i dette område, massage klubber og eller bordeller ved vi er i udkants dk, men findes der noget der er værd at bruge lidt tid på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 2. Oktober, 2017 Der et vist et thai sted på nytorv 3c i thisted. Ellers skal du nok ud mod hurup eller fjerritslev for at finde noget. Udvalget er desværre ikke så stort i området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 376 Skrevet 2. Oktober, 2017 wishbone32 skrev, for 3 minutter siden: Der et vist et thai sted på nytorv 3c i thisted. Ellers skal du nok ud mod hurup eller fjerritslev for at finde noget. Udvalget er desværre ikke så stort i området. Har du prøvet thai stedet? Unge/gamle? FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 2. Oktober, 2017 I Snedsted sydvest for Thisted er der også et thai bordel. Jeg var der sidst for over et år siden, så jeg kender ikke til kvaliteten der i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 2. Oktober, 2017 exostar skrev, for 2 timer siden: Har du prøvet thai stedet? Unge/gamle? FP? Jeg har været der 1 gang forrige vinter. Hende jeg mødte der var en sød og pæn ung kvinde, men det er jo længe siden. Så der er sikkert kommet nye i mellemtiden. Ellers er der også et thai sted lige før brovst, men der har jeg aldrig selv været. Ved ikke om hvem der er på Aggersundvej syd for fjerritslev lige pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg26 3 Skrevet 16. Oktober, 2017 http://www.limfjordupdate.dk/bordel-kontrol-i-thisted-2-thaikvinder-skal-udvises Nytorv har i nok ikke meget held med. Men der er åbnet en forholdsvis ny thai klinik på Korsgade. Ikke diskret. Ydelser kan jeg ikke svare på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden77 0 Skrevet 16. Oktober, 2017 Ellers er der jo altid Lina ☺: https://annoncelight.dk/showad/225022 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg