Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg pr dags dato haft tre forskellige seksuelle oplevelser med forskellige glædespiger. Det er en helt ny verden, som har åbnet sig op for mig, og jeg har kun haft positive oplevelser med på vejen. Indtil i går hvor jeg havde min fjerde oplevelse. Ikke en dårlig oplevelse som sådan, men anderledes og langt mere "tantrisk", end jeg havde regnet med.

Jeg havde booket en tid hos Episk Massage - https://www.episkm.com/ - og fik en tid hos Tania hos Østerbro. Bookningen var nem og stedet var nemt at finde. Tania tog imod. Hun virkede meget flink og så også godt ud. Men hos den her klinik går det ud på at læne sig tilbage, slappe af og nyde lidt penismassage. Jeg havde valgt 1 time som inkl lidt massage, Lingammassage og lidt olie. Man må ikke røre massøren og det anbefales at holde øjnene lukket, så man er i sansernes vold. Det var anderledes end noget jeg havde oplevet før.

Tania spurgte ind til, hvad jeg ville have ud af massagen, og jeg prøvede at svare så godt som muligt :-) 

Massagen var dejlig, først på maven, så på ryggen. Hun masserede de helt rigtige steder - det hele uden handsker - og begyndte at lege med penis. Det var rart, men alligevel var der et eller andet i vejen. Jeg havde svært ved at få en erektion, og jeg tror faktisk, at det skyldtes, at man ikke måtte røre ved massøren og at der ikke var anden form for visuel stimulation. Da hun legede med penishovedet, hjalp det temmelig meget, men så begyndte hun at binde mine kugler med en snor og det var slet ikke noget, som tændte mig, selvom mange åbenbart tænder på det.

Der var ikke konstant stimulation af penis, og det var desværre med til, at min lyst hurtig forsvandt. Det endte dog med en udløsning, da hun legede med penishovedet igen, og jeg sagde hurtig, at jeg var ved at komme. Men jeg var så tæt på udløsning, at det ikke var muligt at edge, så jeg kom endelig, på trods af alt.

Hun afsluttede med lidt massage og vi snakkede dernæst lidt om oplevelsen og om tantriske metoder. Det har såmænd givet stof til eftertanke. 

Jeg ved ikke helt, om jeg kan anbefale Episk Massage, da det ikke gjorde det helt vilde for mig. Men jeg er sikker på, at hvis man ønsker en indgang til det tantriske miljø, så er den her klinik en god måde at starte på. Massøren var sød og hjælpsom, men jeg skal i fremtiden lytte efter, hvad jeg selv synes er frækt og så betale for det, i stedet for at betale for en tantrisk oplevelse som - i min optik - er noget, man burde dele med en livslang partner.

Redigeret af dahliablack03

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv prøvet episk massage, men jeg har da kigget lidt på det. Jeg har dog prøvet en "tør" udløsning og det er noget af det vildeste jeg har prøvet. Det ville jeg egentlig gerne prøve igen, så måske man skulle se at komme afsted :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm, de bruger en af de lækre Hegre-Art videoer som reklame på hjemmesiden, gad vide om de har fået lov til det :)

Hvis det lever op til videoen så er jeg klar, men er lidt træt af prispolitikken med ekstra for varm/pirrende olie og ekstra ekstra for varm OG pirrende olie. Det er upsale, og tommel ned for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...