Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ringede lørdag eftermiddag til White Elephant i Hobro for at lave en aftale. Jeg  spurgte indtil  massagen og fik at vide vi kunne tale om det når jeg kom. Jeg spurgte om det var hende på billedet der var der og det blev bekræftet. Jeg spurgte om det var muligt at få hende med hjem for aftenen/natten og det var muligt. Der blev nævnt en pris men hvis jeg kom ville de give mig et godt tilbud. Så jeg starter bilen og kører 40 minuttter , bliver konfronteret med en godt nok flot thaipige der vil give massage og intet andet. Ingen former for afslutning og heller ikke med hjem som eller var planen hvis hun levede op til billeder m.m.  Jeg blev godt nok gnaven over denne behandling og kørte de 40 minutter hjem igen :( Det er sgu dårlig service så det batter :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub

Og sådan narre de folk hver gang med gode tilbud og når du står på stedet, så kan du få en bar røv og trutte i

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...