Landmanden 15 Skrevet 1. Oktober, 2017 Advarsel. Hade booket et besøg hos den frække Ida over sms. Vi hade flere gange skrevet sammen i løbet af ugen op til besøget. Senest aftenen før. Hade kørt langt 2 timer for at besøge Ida. Men da jeg ankom var det til en låst dør. Prøvede at ringe og skrive men fik ikke noget svar. Ida hade selv bedt om at hvis jeg blev forsinket så skulle jeg give besked. Men Ida Syntes ikke det var vigtigt at give besked om sig selv. Det er ikke god stil. Så pas på gutter hun er ikke til at stole på. Øv øv øv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kinky67 Skrevet 1. Oktober, 2017 Er sku da noget øv øv øv Så må vi se hvilken Undskyld hun kommer med denne gang Da d etikken er første gang det sker for henne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 1. Oktober, 2017 Træls oplevelse for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 1. Oktober, 2017 Men vi er jo kun mennesker. Husk det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 1. Oktober, 2017 Ved hun har telefonpige nogle dage, havde selv en misforståelse med hendes telefonpige .. Men hun er en skøn kvinde når hun.. når hun åbner døren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landmanden 15 Skrevet 1. Oktober, 2017 Har skrevet med hende selv ikke nogen telefonpige. Det er som vi siger på jydsk træls. Hade sat sig op til en oplevelse. Og gik der fra med lange løg. Håber også der kommer en meget god og ærlig forklaring. Det er ikke godt for hende hvis hun ikke er til at stole på. Bare øv at have spildt en hel søndag på kørsel og ærvelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 136 Skrevet 1. Oktober, 2017 Der må jo være gået noget galt, men det er ikke i orden ikke at give besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 1. Oktober, 2017 forsørendaosse skrev, for 19 minutter siden: har oplevet det flere gange med andre piger, de tænker sku kun på penge og er pisse ligeglade med deres kunder Ja, det er så ærgerligt, når sådan noget sker - men at skære alle over én kam på den måde... not cool... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. Oktober, 2017 (edited) forsørendaosse skrev, for 21 minutter siden: har oplevet det flere gange med andre piger, de tænker sku kun på penge og er pisse ligeglade med deres kunder Hvor mange penge tror du at man tjener, på en mand man brænder af? Redigeret 1. Oktober, 2017 af Iscenesat Virkelighed 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 1. Oktober, 2017 forsørendaosse skrev, for 6 minutter siden: det siger lidt om hvor dum og klam du er Med sådan et sprog diskvalificere man sig selv fra at deltage yderligere i tråden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 1. Oktober, 2017 Det er bare træls at blive brændt af...og det uanset om det er af GP´en eller af kunden... Så er det godt vi har EG...det giver trods alt lidt luft til de skuffede... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 1. Oktober, 2017 forsørendaosse skrev, for 56 minutter siden: det siger lidt om hvor dum og klam du er Wow, that escalated quickly. Du virker som et sørgeligt menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 2. Oktober, 2017 Landmanden skrev, for 15 timer siden: Advarsel. Hade booket et besøg hos den frække Ida over sms. Vi hade flere gange skrevet sammen i løbet af ugen op til besøget. Senest aftenen før. Hade kørt langt 2 timer for at besøge Ida. Men da jeg ankom var det til en låst dør. Prøvede at ringe og skrive men fik ikke noget svar. Ida hade selv bedt om at hvis jeg blev forsinket så skulle jeg give besked. Men Ida Syntes ikke det var vigtigt at give besked om sig selv. Det er ikke god stil. Så pas på gutter hun er ikke til at stole på. Øv øv øv DU KOM EN TIME FOR SENT, MAKKER!!! Exqueeze me, men hva Fan havde du egentligt forventet??? DU røvrendte mig, og skylder mig en forklaring, om ik andet så en undskyldning!, men i stedet, TABER! (UPS!) skynder dig herind og laver om på historien for at sætte mig i et dårligt lys (eller dig selv i et godt lys, eller hva v j, og Gud hvor r j frysende!). Ai, hallo Landmand, den ska du længere ud på landet m.! D var DIG!!!, som røvrendte MIG, du jo en gemen løgnhals, Fætter Go vind! Næææ, masser af modvind t dig fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landmanden 15 Skrevet 2. Oktober, 2017 (edited) Stop du ved godt godt jeg var der til tiden Redigeret 2. Oktober, 2017 af Landmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 228 Skrevet 2. Oktober, 2017 to sider af en sag, men ingen andre end de to kender sandheden... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 2. Oktober, 2017 tilmodenQ skrev, for 10 timer siden: to sider af en sag, men ingen andre end de to kender sandheden... Det kan jo være, at de er gået forbi hinanden mht tiden - det sker jo af og til - har prøvet at komme en time for sent til et møde (nej, ikke en date), fordi jeg havde misforstået tiden - det er uheldigt som bare pokker, når det sker, men så må man jo lige tage en snak og klare det op igen efter Bare lige for at sige, at begge jo godt kan mene at de har ret på den måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 2. Oktober, 2017 Samme her prøvede det med frække ida men hey det lagt bag os og vi fandt en anden tid som blev aftale så vi begge forstod den Og det var en fantastisk gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg