Hop til indhold

Recommended Posts

Advarsel. Hade booket et besøg hos den frække Ida over sms. Vi hade flere gange skrevet sammen i løbet af ugen op til besøget. Senest aftenen før. Hade kørt langt 2 timer for at besøge Ida. Men da jeg ankom var det til en låst dør. Prøvede at ringe og skrive men fik ikke noget svar. Ida hade selv bedt om at hvis jeg blev forsinket så skulle jeg give besked. Men Ida Syntes ikke det var vigtigt at give besked om sig selv. Det er ikke god stil. Så pas på gutter hun er ikke til at stole på. Øv øv øv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kinky67

Er sku da noget øv øv øv 

 

Så må vi se hvilken Undskyld hun kommer med denne gang 

Da d etikken er første gang det sker for henne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved hun har telefonpige nogle dage, havde selv en misforståelse med hendes telefonpige :) .. 

Men hun er en skøn kvinde når hun.. når hun åbner døren ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende selv ikke nogen telefonpige. Det er som vi siger på jydsk træls. Hade sat sig op til en oplevelse. Og gik der fra med lange løg. Håber også der kommer en meget god og ærlig forklaring. Det er ikke godt for hende hvis hun ikke er til at stole på. Bare øv at have spildt en hel søndag på kørsel og ærvelser.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
forsørendaosse skrev, for 19 minutter siden:

har oplevet det flere gange med andre piger, de tænker sku kun på penge og er pisse ligeglade med deres kunder

Ja, det er så ærgerligt, når sådan noget sker - men at skære alle over én kam på den måde... not cool...

Del dette indlæg


Link til indlæg
forsørendaosse skrev, for 21 minutter siden:

har oplevet det flere gange med andre piger, de tænker sku kun på penge og er pisse ligeglade med deres kunder

Hvor mange penge tror du at man tjener, på en mand man brænder af? :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
forsørendaosse skrev, for 6 minutter siden:

det siger lidt om hvor dum og klam du er

Med sådan et sprog diskvalificere man sig selv fra at deltage yderligere i tråden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Det er bare træls at blive brændt af...og det uanset om det er af GP´en eller af kunden...

Så er det godt vi har EG...det giver trods alt lidt luft til de skuffede...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
forsørendaosse skrev, for 56 minutter siden:

det siger lidt om hvor dum og klam du er

Wow, that escalated quickly.

Du virker som et sørgeligt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Landmanden skrev, for 15 timer siden:

Advarsel. Hade booket et besøg hos den frække Ida over sms. Vi hade flere gange skrevet sammen i løbet af ugen op til besøget. Senest aftenen før. Hade kørt langt 2 timer for at besøge Ida. Men da jeg ankom var det til en låst dør. Prøvede at ringe og skrive men fik ikke noget svar. Ida hade selv bedt om at hvis jeg blev forsinket så skulle jeg give besked. Men Ida Syntes ikke det var vigtigt at give besked om sig selv. Det er ikke god stil. Så pas på gutter hun er ikke til at stole på. Øv øv øv 

DU KOM EN TIME FOR SENT, MAKKER!!! :shock:

Exqueeze me, men hva Fan havde du egentligt forventet???:lol:

DU røvrendte mig, og skylder mig en forklaring, om ik andet så en undskyldning!, men i stedet, TABER! (UPS!) skynder dig herind og laver om på historien for at sætte mig i et dårligt lys (eller dig selv i et godt lys, eller hva v j, og Gud hvor r j frysende!).

Ai, hallo Landmand, den ska du længere ud på landet m.!

D var DIG!!!, som røvrendte MIG, du jo en gemen løgnhals, Fætter

Go vind! Næææ, masser af modvind t dig fra mig :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 10 timer siden:

to sider af en sag, men ingen andre end de to kender sandheden... ;)

Det kan jo være, at de er gået forbi hinanden mht tiden - det sker jo af og til - har prøvet at komme en time for sent til et møde (nej, ikke en date), fordi jeg havde misforstået tiden - det er uheldigt som bare pokker, når det sker, men så må man jo lige tage en snak og klare det op igen efter :) Bare lige for at sige, at begge jo godt kan mene at de har ret på den måde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme her prøvede det med frække ida men hey det lagt bag os og vi fandt en anden tid som blev aftale så vi begge forstod den :);)

Og det var en fantastisk gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...