Hop til indhold
Thecreazyfourties

Super oplevelse Fernanda fitness dronning er tilbage

Recommended Posts

Thecreazyfourties skrev, for 9 timer siden:

behøver jeg beskrive min oplevelse med hende

Siden du lægger dit indlæg under "anmeldelser" så vil jeg sige: Ja!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, fair nok - selvfølgelig skal der anmeldes, var altså også en super oplevelse ;-)

Efter den sædvanlige sms og opkald fik jeg adressen og mødte op 10 min før, hvilket ikke var et problem. Fernanda tog imod med kys og stort smil, jeg fik duftet til hende og det var lækkert.

Vil bare sige hun ved sku, hvordan man får skab en total afslappet kemi og med flydende engelsk og flirt og kys og en super lækker krop. Blev forført hen til sengen og hun startede med en lækker omgang blow, som jeg må sige var så intens, at jeg lige var ved at komme. Jeg  fik hede op i tide og vi fik kysset hende mens jeg fik styr på "basse" nedenunder og endte så i en 69'er, hvor jeg havde udsigt og fik slikket en lækker glat mis. Vi skiftede mellem både dansk og bag fra hvor hun godt ville tages total hårdt - hun fik stønnet ret højt og sagt nogle spanske dirty ord mens jeg stadig forsøgte, at holde igen. Fik dog hende til, at ride mig - her kunne jeg så ikke holde igen og måtte overgive mig til det herlige syn af Fernanda ;-)

 

Vi talte sammen, hvilket hun er ret god til. Jeg vil sige hun er total FANTASTISK og vil helt sikkert besøge hende igen :-)

Udsende 9/10

Performance 10/10

Krop 8/10

Stedet 7/10

 

Pas på hende hun er en stjerne ;-)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Thecreazyfourties skrev, for 36 minutter siden:

Vi skiftede mellem både dansk og bag fra hvor hun godt ville tages total hårdt 

 

 

 

 

Skal det forstås sådan at du måtte skifte mellem fissen og numsen uden at skifte kondom?

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...