Hop til indhold
Guest GormDenGamle

AnnaLouisa

Recommended Posts

Er ganske vidst helt ny herinde, men har fulgt forummet med spænding, og ville lige byde ind på hende her. 

 

For ja, jeg har haft smagt på Anna ;) Sprød sag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SugarMan skrev, den 13/10/2017 at 15:44:

Er ganske vidst helt ny herinde, men har fulgt forummet med spænding, og ville lige byde ind på hende her. 

 

For ja, jeg har haft smagt på Anna ;) Sprød sag!

og smagte hun på dig, hvad gav du og hvad aftalte du med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SugarMan skrev, for 2 timer siden:

Beløbet var for et kort besøg,og hun smagte så rigeligt på mig også ja :)

er det en hemmelighed , hvad du gav ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SugarMan skrev, for 19 timer siden:

Vil helst bare holde det privat :)

du har altså ikke mødt hende og nu får du kolde fødder nu du skal fortælle realiteter , kors

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn... nej, jeg gider bare ikke fortælle dig hvad jeg betalte, da du ikke skal have samme pris som mig, nødvendigvis ;) Det vel op til pigen at vurdere hvad hun synes du skal betale, og så det jo ikke smart at jeg plapre løs om det på et åbent forum ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
SugarMan skrev, 1 time siden:

Damn... nej, jeg gider bare ikke fortælle dig hvad jeg betalte, da du ikke skal have samme pris som mig, nødvendigvis ;) Det vel op til pigen at vurdere hvad hun synes du skal betale, og så det jo ikke smart at jeg plapre løs om det på et åbent forum ;)

hvad f tror du dette forum er om, ?? det er jo for at få orden i pris og udbud, og kvalitet 

så hvorfor skrive hvis du ikke gider bidrage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
SugarMan skrev, for 5 timer siden:

Damn... nej, jeg gider bare ikke fortælle dig hvad jeg betalte, da du ikke skal have samme pris som mig, nødvendigvis ;) Det vel op til pigen at vurdere hvad hun synes du skal betale, og så det jo ikke smart at jeg plapre løs om det på et åbent forum ;)

Så du søger bare opmærksomhed??
Du byder jo INTET indmed, men skal absolut kommentere alligevel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså der blev spurgt om nogen havde smagt på hende, det er hvad jeg svarede på :D Og kan ikke se trådstarter har henvendt sig med lignende spørgsmål, så hvad jeres problem er ved jeg da ikke :b

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

så er i godt ved siden af konceptet her, som er at dele alle slags erfaringer , priser , sex osv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
knyffens skrev, for 2 timer siden:

Priserne på sd er vel en privat forhandling mellem babe og daddy

Helt enig med dig der, det er det :)

SugarMan skrev, den 11/3/2017 at 13:14:

Det vel op til pigen at vurdere hvad hun synes du skal betale, og så det jo ikke smart at jeg plapre løs om det på et åbent forum ;)

Det er god stil det der :) tænker at hvis hun ønsker at priserne var tilgængelige for alle, så ville hun dele dem med alle. At der er brugere herinde der åbentlyst er bange for at betale for meget, er ikke dit problem :D 

kmd skrev, for 54 minutter siden:

priser , sex osv 

Gør os endeligt klogere på "konceptet"... ville elsker at få en Trold2 defination af begrebet "sugardating" :D hvis du vil vide hvad hun vil have kan du jo bare skrive til hende, det er et frit land... med mindre hun har "slettet" sin profil selvfølgeligt ;)

Redigeret af Sparkster
...fjernet sludder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, for 6 timer siden:

 

Gør os endeligt klogere på "konceptet"... ville elsker at få en Trold2 defination af begrebet "sugardating" :D hvis du vil vide hvad hun vil have kan du jo bare skrive til hende, det er et frit land... med mindre hun har "slettet" sin profil selvfølgeligt ;)

du kan som sædvanligt ikke læse indenad, det var ideen , med at snakke om sugardating, her på siden jeg skrev om ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...