Hop til indhold
9500

Manee - the best thai massage in Randers

Recommended Posts

Jeg har i dag været på besøg hos manee i Randers og har oprettet en bruger kun for at få lov til at skrive den her anmeldelse. Nu blev det min tur.

Jeg var på besøg ved malee for første gang for en uges tid siden, hvor jeg havde en udemærket oplevelse.

Jeg besluttede i dag at besøge hende igen. Dels fordi jeg synes hun var rigtig sød (og lækker) og vi havde en god kemi, og dels fordi jeg har læst herinde at thai-piger ofte bliver bedre efter den første gang man har besøgt dem.

jeg fik aftalen i stand og futtede afsted mod Randers. Da jeg stiger ud af bilen bliver jeg mødt af en ældre dame der arbejder på stedet, som viser mig at jeg skal mødes med manee i manees (går jeg ud fra) egen lejlighed, som befinder sig i samme bygning. Jeg kommer ind, og bliver mødt af malee som, igen, er rigtig lækker! 

Jeg vil herfra ikke gå i nogle detaljer, men jeg kan bare sige at jeg virkelig synes vi har en god kemi, hun er pisse sød, og at jeg kan skrive under på at det bliver bedre efter første besøg.... hold... nu... op det var godt. 

Abnormt store anbefalinger herfra.

https://annoncelight.dk/showad/235894

 

Redigeret af 9500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...