sorthankat 11 Skrevet 30. September, 2017 Jeg søger et sted i Århus, hvad er muligt til en lille pris er det Motel .eller et Hotel eller privat måske kan du hjælpe mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. September, 2017 Hvad er dit budget til sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Oktober, 2017 Jeg har tjekket det lidt ud og kan se at bl.a Havnehotellet og Zleep tager mellem 6 og 700 kr. 500 blir lidt svært med mindre du vil på et hostel. God fornøjelse med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Oktober, 2017 sorthankat skrev, for 4 timer siden: hej ja vel 500 Som studinemilf nævner er havnehotellet et godt valg. Du kunne også leje gennem airbnb. Lacour er samme prisleje som havnehotellet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Oktober, 2017 StudineMILF skrev, for 5 timer siden: Jeg har tjekket det lidt ud og kan se at bl.a Havnehotellet og Zleep tager mellem 6 og 700 kr. 500 blir lidt svært med mindre du vil på et hostel. God fornøjelse med det. @markild hvad er det sjove i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Makmak Skrevet 1. Oktober, 2017 (edited) StudineMILF skrev, for 1 time siden: @markild hvad er det sjove i det? Ja, hvad er det sjove at nogen prøver at hjælpe. Håber at hjælpen fra de 2 kvinder er brugbar Redigeret 1. Oktober, 2017 af Makmak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Oktober, 2017 Makmak skrev, for 1 minut siden: Ja, hvad er det sjove i at nogen prøver at hjælpe. Håber at hjælpen fra de 2 kvinder er brugbar Ja men mon ikke trådstarter finder ud af det selv i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet 2. Oktober, 2017 Havne hotellet kan absolut anbefales. Hyggeligt sted Lacour er også ok, dog noget ældre og mere slidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sorthankat 11 Skrevet 3. Oktober, 2017 Takker for svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sorthankat 11 Skrevet 3. Oktober, 2017 Søger noget til under kr 500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sorthankat 11 Skrevet 9. Oktober, 2017 Hej hvor kan jeg låne et sted på time basis i Århus til hygge Hvem kan hjælpe du kunne se på Hej herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Oktober, 2017 sorthankat skrev, for 3 timer siden: Hej hvor kan jeg låne et sted på time basis i Århus til hygge Hvem kan hjælpe du kunne se på Hej herfra Du kunne vælge joys - det er billigt og der skulle være mulighed for lukkede rum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sorthankat 11 Skrevet 10. Oktober, 2017 Hej Nemtøs en god mulighed takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg