Hop til indhold
KF

Endnu en grund til ikke at bo i Århus kommune. (eller stemme på SF).

Recommended Posts

Gider du ikke glo på lille Olfert på legepladsen, mens han skriger, snotter, får sand i ørene, og spiser regnorme? Så kan du få nogle dagbøder, kan du!.

542.thumb.jpg.d7dc9d187a241c406c97fb9c804c2311.jpg

SF vil helt seriøst bruge statens magtmidler til at forhindre mig i at spille Wordfeud på en legeplads. Fagre nye verden.

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 7 minutter siden:

Gider du ikke glo på lille Olfert på legepladsen, mens han skriger, snotter, får sand i ørene, og spiser regnorme? Så kan du få nogle dagbøder, kan du!.

542.thumb.jpg.d7dc9d187a241c406c97fb9c804c2311.jpg

SF vil helt seriøst bruge statens magtmidler til at forhindre mig i at spille Wordfeud på en legeplads. Fagre nye verden.

KF.

Har du da børn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det vil SF ikke og det burde du også vide KF. Selvom jeg ikke er SFer så er det ikke partiets politik at bruge magtmidler mod at du spiller spil på din mobil fremfor at lege eller holde øje med dit barn når du besøger en legeplads.

Da jeg så plakaten opfattede jeg det som en holdningtilkendegivelse.. Det ville galskab at bruge statens magtmidler på det.

Kandidaten bekræfter min opfattelse da han siger 

Citat

Men går du rent faktisk ind for at indføre mobilfri zoner ved offentlige legepladser?

"Overhovedet ikke. Ikke det, der ligner. Det kunne aldrig falde mig ind at skulle beslutte, hvad folk skal gøre privat, men jeg står ved selve budskabet, og efter den debat, det har skabt på Facebook, kan jeg faktisk mærke, at jeg mener det mere og mere. Det er sgu vigtigt at diskutere," siger SF'eren og fortsætter:

"Det var ment som et budskab til os allesammen, som en slags 'Kom nu, der er sgu da ikke noget vigtigere end vores børn'. Jeg har arbejdet med mange personer, som er meget indflydelsesrige, men jeg kender ikke nogen, der er døde af at misse et opkald eller en sms," siger Fadi Kassem i telefonen, da han ganske symbolsk bliver afbrudt af sit ene barn.

Så det var ikke ment seriøst, men nærmere som et debatoplæg?

"Ja, absolut. Jeg synes, det er en vigtig debat at tage. Vores overdrevne mobilbrug er skadeligt for parforholdet, vores forhold til børnene og samværet med andre. Vi er efterhånden en flok zombier. Jeg bruger selv min telefon meget og kan ikke undvære den, men jeg lægger den fandme også til side, når jeg er ude at spise med min kone."

KF du kører en sag op på et niveau hvor den ikke hører hjemme, du kører den langt ud af proportioner hvor den slet ikke hører hjemme

http://aarhus.lokalavisen.dk/urutineret-sfer-latterliggjort-paa-sociale-medier-det-er-sgu-haarde-vilkaar-at-vaere-perker-og-byraadskandidat-/20170926/artikler/170929661/1449

At en politiker har holdninger til børneopdragelse er i min verden fint. Jeg synes kandidaten kommer ret uheldigt afsted med hans hjemmelavede reklame-plakat, det kunne være gjort mere elegant.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 5 minutter siden:

Har du da børn?

Det kan jeg på ingen måder se, skulle vedkomme dig.

Og retfærdigvis skal det siges at Kassem har trukket i land, efter jeg spurgte om det var helt seriøst ment. Han vil trods alt ikke indføre mobilfri zoner på offentlige legepladser. Men han vil bruge skatteydernes penge på oplysningskampagner, der skal opdrage forældrene til ikke at spille wordfeud på offentlige legepladser. Fordi det kan Kassem nemlig ikke li.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, Lige nu:

Og retfærdigvis skal det siges at Kassem har trukket i land, efter jeg spurgte om det var helt seriøst ment. Han vil trods alt ikke indføre mobilfri zoner på offentlige legepladser. Men han vil bruge skatteydernes penge på oplysningskampagner, der skal opdrage forældrene til ikke at spille wordfeud på offentlige legepladser. Fordi det kan Kassem nemlig ikke li.

KF.

Hvis man ikke har børn kan man jo godt bo Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Nej det vil SF ikke og det burde du også vide KF. Selvom jeg ikke er SFer så er det ikke partiets politik at bruge magtmidler mod at du spiller spil på din mobil fremfor at lege eller holde øje med dit barn når du besøger en legeplads.

Jeg medgiver jeg var lige hurtig nok ude.

Han vil nu "kun" bruge skatteydernes penge på oplysningskampagner, for at opdrage på forældre. Det ligger 17 trin ned ad "slemheds-skalaen" :-)

KF. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

KF.

Har du dokumentation for den påstand ? For den har jeg ikke set på hans FB-profil eller i den lokale sprøjte ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 minutter siden:

Hvis man ikke har børn kan man jo godt bo Aarhus.

Det kan man også hvis man har børn. Hvor vil du hen med det?.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, Lige nu:

Det kan man også hvis man har børn. Hvor vil du hen med det?.

KF.

Din overskrift til tråden og dernæst handlede det om overgreb på friheden på legepladser. Så hvis man ikke har børn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joey Joe Joe skrev, Lige nu:

Din overskrift til tråden og dernæst handlede det om overgreb på friheden på legepladser. Så hvis man ikke har børn.

Overskriften på denne tråd er misvisende og tåbelig, den har intet med virkeligheden at gøre, hverken mht at stemme på SF elle bo i Århus Kommune. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, Lige nu:

Har du dokumentation for den påstand ? For den har jeg ikke set på hans FB-profil eller i den lokale sprøjte ?

Dokumentation for at Kassem vil bruge skatteydernes penge på oplysningskampagner, om at forældre skal ligge telefonen væk?.

Han skrev det i sit email-svar til mig.

Du kan evt. kontakte ham på [email protected] Han svarede mig i løbet af 5min.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Overskriften på denne tråd er misvisende og tåbelig, den har intet med virkeligheden at gøre, hverken mht at stemme på SF elle bo i Århus Kommune. 

Overskriften er kun misvisende, hvis man mener at Fadi Kassems opstilling til kommunalvalget ikke er endnu en grund til ikke at bo i Århus, og ikke at stemme på SF. Og det er man jo i sin gode ret til at mene. Jeg gør det dog ikke.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 6 minutter siden:

Folk der ikke har børn betaler også skat, i Århus. Man kan altså ikke bare være ligeglad med spild af skatteydernes penge, hvis man ikke har børn. Hvis det er dér du ville hen.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 14 minutter siden:

Dokumentation for at Kassem vil bruge skatteydernes penge på oplysningskampagner, om at forældre skal ligge telefonen væk?.

Han skrev det i sit email-svar til mig.

Du kan evt. kontakte ham på [email protected] Han svarede mig i løbet af 5min.

KF.

Eller også skal jeg stole på dig, men måske andre vil teste din troværdighed  :D Men troede sgu virkelig ikke du gad at sidde og skrive til en relativ ukendt kandidat til et byråd i en kommune hvor du ikke bor, og tilmed til en kandidat der med meget stor sandsynlighed slet ikke bliver valgt til byrådet. 

KF skrev, for 10 minutter siden:

Overskriften er kun misvisende, hvis man mener at Fadi Kassems opstilling til kommunalvalget ikke er endnu en grund til ikke at bo i Århus, og ikke at stemme på SF. Og det er man jo i sin gode ret til at mene. Jeg gør det dog ikke.

KF.

Vi kan godt nøjes med at sige den er tåbelig og at det var indholdet i dit indlæg som var misvisende. Det bør da virkelig ikke spille nogen indflydelse på hvor man vil bo hvad Fadi mener. Sig mig KF, du plejer at være både mere skarp og saglig, sidder du og pimper dyr rødvin der slører dit sind denne lørdag aften eller hvad er der galt ?

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

Folk der ikke har børn betaler også skat, i Århus. Man kan altså ikke bare være ligeglad med spild af skatteydernes penge, hvis man ikke har børn. Hvis det er dér du ville hen.

KF.

SF er et ret lille parti, kandidaten talte på egne vegne, kandidaten bliver formentlig ikke valgt.

Så hvad denne kandidat mener er slet ikke sikkert bliver kommunens politik, tværtom er det absolut mest mest mest sandsynlige at det ikke bliver kommunens politik. 

Det vil svare til at man råber op om hvad en forstyrret kandidat til borgerrepræsentationen i København fra Enhedslisten måtte mene og så sige at så skal man ikke bo i København fordi han mener det.

Det er både en tåbelig og ret komisk holdning at have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Men troede sgu virkelig ikke du gad at sidde og skrive til en relativ ukendt kandidat til et byråd i en kommune hvor du ikke bor, og tilmed til en kandidat der med meget stor sandsynlighed slet ikke bliver valgt til byrådet. 

Kald det bare en fetich :-)

Emails er gratis, og de fleste politikere og kandidater svarer ofte ret hurtigt, hvis man ikke starter ud med at kalde dem spader, og ellers giver sig til kende med fulde navn, osv.

Aros skrev, for 3 minutter siden:

Vi kan godt nøjes med at sige den er tåbelig og at det var indholdet i dit indlæg som var misvisende. Det bør Dam virkelig ikke spille nogen indflydelse på hvor man vil bo hvad Fadi mener. Sig mig KF, du plejer at være både mere skarp og saglig, sidder du og pimper dyr rødvin der slører dit sind denne lørdag aften eller hvad er der galt ?

Jeg har det med at reagere, når jeg oplever folk der mener det er det offentliges opgave at opdrage borgerne. Jeg medgiver (som skrevet tidligere), at jeg var lige hurtig nok, til at konkludere at Kassem ville indføre mobilfri zoner på offentlige legepladser.

Jeg er skam pinligt ædru.. pinligt faktisk, så overvejer om man skulle smutte hen på den lokale bæverding, og se om der er nogen der vil give gratis fadbamser over sømblokken. :P

Skal / skal ikke?

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 5 minutter siden:

SF er et ret lille parti, kandidaten talte på egne vegne, kandidaten bliver formentlig ikke valgt.

Så hvad denne kandidat mener er slet ikke sikkert bliver kommunens politik, tværtom er det absolut mest mest mest sandsynlige at det ikke bliver kommunens politik. 

Det vil svare til at man råber op om hvad en forstyrret kandidat til borgerrepræsentationen i København fra Enhedslisten måtte mene og så sige at så skal man ikke bo i København fordi han mener det.

Det er både en tåbelig og ret komisk holdning at have.

Pas på du ikke giver den lige lovlig meget på retorik-skruen.. jeg skrev ikke at man ikke skal bo i Århus, pga. Kassem. Jeg skrev at det var endnu en grund til ikke at bo i Århus. Det er ikke helt det samme ;-)

Jeg gætter på du bor i Århus kommune?. Så ved du nok også at der er virkelig mange andre grunde til ikke at bo i Århus, hvis man reagerer dårligt på spild af skatteydernes penge. Jeg behøver sikkert ikke stille en liste op.

Jeg er sikker på der også er mange gode grunde til at bo i Århus.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Kald det bare en fetich :-)

Emails er gratis, og de fleste politikere og kandidater svarer ofte ret hurtigt, hvis man ikke starter ud med at kalde dem spader, og ellers giver sig til kende med fulde navn, osv.

Jeg har det med at reagere, når jeg oplever folk der mener det er det offentliges opgave at opdrage borgerne. Jeg medgiver (som skrevet tidligere), at jeg var lige hurtig nok, til at konkludere at Kassem ville indføre mobilfri zoner på offentlige legepladser.

Jeg er skam pinligt ædru.. pinligt faktisk, så overvejer om man skulle smutte hen på den lokale bæverding, og se om der er nogen der vil give gratis fadbamser over sømblokken. :P

Skal / skal ikke?

KF.

Interesant fetich du har.

Principielt er jeg enig med dig i at staten ikke bør direkte opdrage borgerne. Men jeg synes måske at du kører den meget længere ud end sagligt er når du konkludere at hvad kandidaten måtte mene skal være afgørende for om man vil vi i kommunen. Tror faktisk de fleste ved at det ikke er kommunens politik og ikke ser ud til at blive det, og at folk vil kigge på helt andre ting, når de skal bosætte sig end hvad en ubetydelig kandidat fra et lille parti måtte mene omkring mobiler på en legeplads.

Synes du skal smutte hen på værtshuset :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 16 minutter siden:

Pas på du ikke giver den lige lovlig meget på retorik-skruen.. jeg skrev ikke at man ikke skal bo i Århus, pga. Kassem. Jeg skrev at det var endnu en grund til ikke at bo i Århus. Det er ikke helt det samme ;-)

Jeg gætter på du bor i Århus kommune?. Så ved du nok også at der er virkelig mange andre grunde til ikke at bo i Århus, hvis man reagerer dårligt på spild af skatteydernes penge. Jeg behøver sikkert ikke stille en liste op.

Jeg er sikker på der også er mange gode grunde til at bo i Århus.

KF.

Jeg skal lige høre dig, når nogen spørger om dit privatliv og om du har børn farer du op og siger : hvad har det med sagen at gøre - men du spørger gerne til andres :D Men går ud fra at du bor i landets bedste kommune uden at du vil løfte sløret for hvilken kommune det er ?

Når det er sagt så kunne Århus Kommune godt bruge en del penge mere fornuftig, det er jeg helt enig i, men det gælder for mange kommuner incl f.eks, Københavns Konmune, er du ikke enig i det ? Eller mener du virkelig at Københavns Kommune er foregangskommune på at bruge kommunens penge fornuftigt ? 

Mht at give den for meget på retorik-skruen så er det jo dit eget tåbelig indlæg der er fyldt med retorik der langt ude på overdrevet, der ligesom fordrer at du får et modspil.

Generelt med at vælge hvilken kommune jeg skal bo i, ser jeg på afstand til arbejde, naturen, infrastruktur, kulturlivet, natteliv, og primært vægter jeg hvordan er boligen og det kvarter jeg skal bo i. 

Jeg kunne ikke drømme om at lade det få indflydelse hvad en kandidat tilbryådet er kommet til at sige omkring mobiler på legepladser, en kandidat for et lille parti der alligevel ikke bliver valgt til byrådet med stor sandsynlighed, en kandidat der skrev noget som end ikke er hans partis politik, en kandidat hvis holdning alligevel ikke bliver kommunes politik med stor samdsynlighed. Det vil du vægte som at det skal have betydning for om man skal bo der. 

Jeg har virkelig svært ved at tage sådan noget seriøst, for enten tager du pis på mig og os og bevidst provokerer eller også er du i kådhed kommet til at skrive noget vrøvl og så bliver du nød til at forsvare det bagefter.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 4 minutter siden:

Jeg skal lige høre dig, når nogen spørger om dit privatliv og om du har børn farer du op og siger : hvad har det med sagen at gøre - men du spørger gerne til andres :D Men går ud fra at du bor i landets bedste kommune uden at du vil løfte sløret for hvilken kommune det er ?

Når det er sagt så kunne Århus Kommune godt bruge en del penge mere fornuftig, det er jeg helt enig i, men det gælder for mange kommuner incl f.eks, Københavns Konmune, er du ikke enig i det ? Eller mener du virkelig at Københavns Kommune er foregangskommune på at bruge kommunens penge fornuftigt ? 

Mht at give den for meget på retorik-skruen så er det jo dit eget tåbelig indlæg der er fyldt med retorik der langt ude på overdrevet, der ligesom fordrer at du får et modspil.

Generelt med at vælge hvilken kommune jeg skal bo i, ser jeg på afstand til arbejde, naturen, infrastruktur, kulturlivet, natteliv, og primært vægter jeg hvordan er boligen og det kvarter jeg skal bo i. 

Jeg kunne ikke drømme om at lade det få indflydelse hvad en kandidat tilbryådet er kommet til at sige omkring mobiler på legepladser, en kandidat for et lille parti der alligevel ikke bliver valgt til byrådet med stor sandsynlighed, en kandidat der skrev noget som end ikke er hans partis politik, en kandidat hvis holdning alligevel ikke bliver kommunes politik med stor samdsynlighed. Det vil du vægte som at det skal have betydning for om man skal bo der. 

Jeg har virkelig svært ved at tage sådan noget seriøst, for enten tager du pis på mig og os og bevidst provokerer eller også er du i kådhed kommet til at skrive noget vrøvl og så bliver du nød til at forsvare det bagefter.

Joey spurgte om jeg har børn, uden overhovedet at relatere det til emnet. Derfor ser jeg ingen somhelst grund til at det skulle vedkomme ham. Vi taler om Århus, og en af byrådskandidaterne dér. Og jeg taler om de mange andre tilfælde af spild af skatteydernes penge i Århus. Derfor spurgte jeg om du bor i Århus kommune, og dermed nok er bekendt med spildet, så det ikke er nødvendigt at komme med alenlange forklaringer af enhver detalje. Det var ikke for at snage. Måske ser du forskellen.

Jeg bor i Silkeborg kommune, hvilket jeg også har skrevet tidligere. Det er ingen hemmelighed. Jeg kan dog ikke se hvad det har med emnet at gøre.

Hvor har du fra jeg skulle mene at Københavns ræverøde kommune skulle være foregangskommune for noget somhelst?. Jeg befinder mig i kbh pt. og her er skam ganske hyggeligt, men bo her, dét kunne jeg trods alt ikke.

Synes du det er langt ude på overdrevet, i første omgang at tro Kassem vil indføre mobilfri zoner på offentlige lege pladser, når det er præcis dét der står på hans valgplakat?. Hvis ja, hvorfor?.

Jeg har allerede én præciseret, at jeg ikke skrev, man ikke skal bo i Århus pga. Kassem. Jeg skrev det var endnu en grund. Så kan man vægte det som man vil. Det tror jeg godt du forstod ;-)

Jeg ved ikke hvad det er du mener jeg er nødt til at forsvare?. At jeg ikke mener det offentlige skal opdrage borgerne?. Jeg har jo for længst medgivet, at jeg var lige lovlig hurtig til at konkludere Kassem ville indføre mobilfri zoner.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Hvor har du fra jeg skulle mene at Københavns ræverøde kommune skulle være foregangskommune for noget somhelst?.

Jeg spørger dig blot som f.eks. Københavns Kommune. Går ud fra at du er af den holdning at det er i stort set alle landets kommuner at kommunerne bruger pengene forkert iflg dine politiske opfattelser, er det korrekt forstået ? 

KF skrev, for 2 minutter siden:

Synes du det er langt ude på overdrevet, i første omgang at tro Kassem vil indføre mobilfri zoner på offentlige lege pladser, når det er præcis dét der står på hans valgplakat?. Hvis ja, hvorfor?.

Nej og det har jeg heller ikke skrevet. Det er din måde at reagere på der er langt ude på overdrevet. Dit korte indlæg hvor du reagerer på hans annonce er så tåbeligt at det skriger til himlen, og det er ikke på dit niveau normalt. Det er ganske enkelt for dumt, det du lavede.  Du skriver nemlig :

KF skrev, for 1 time siden:

Første sætning : det har kandidaten aldrig ment eller skrevet, det er KFs tolkning, kandidaten har derimod skrevet og udtalt at han mener noget helt andet end det KF skriver.

Anden sætning : det er ikke SFs politik, og at et relativt politisk-oplyst menneske som KF postulerer det er usagligt og useriøst.

KF skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har allerede én præciseret, at jeg ikke skrev, man ikke skal bo i Århus pga. Kassem. Jeg skrev det var endnu en grund. Så kan man vægte det som man vil. Det tror jeg godt du forstod ;-)

Jeg troede også du forstod, at jeg skrev i det indlæg  og sætning du netop svarer på

Aros skrev, for 28 minutter siden:

Så det har jeg forstået, at det er noget du vil vægte at skal have en betydning, men jeg kan jo ikke tage ansvaret for at du ikke læser det du svarer på eller forstår det.

KF skrev, for 9 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad det er du mener jeg er nødt til at forsvare?. At jeg ikke mener det offentlige skal opdrage borgerne?. Jeg har jo for længst medgivet, at jeg var lige lovlig hurtig til at konkludere Kassem ville indføre mobilfri zoner.

Hvis du igen  læser de indlæg på tråden og som du debatterer, så vil du opdage at jeg har skrevet følgende :

Aros skrev, for 44 minutter siden:

Principielt er jeg enig med dig i at staten ikke bør direkte opdrage borgerne. Men jeg synes måske at du kører den meget længere ud end sagligt er når du konkludere at hvad kandidaten måtte mene skal være afgørende for om man vil vi i kommunen. Tror faktisk de fleste ved at det ikke er kommunens politik og ikke ser ud til at blive det, og at folk vil kigge på helt andre ting, når de skal bosætte sig end hvad en ubetydelig kandidat fra et lille parti måtte mene omkring mobiler på en legeplads.

Du har selvfølgelig ret til at mene at du mener det skal have betydning for hvor man vil bosætte sig, hvad en kandidat til kommunens byråd måtte mene omkring mobiler på en legeplads, og at selvom det ikke er partiets politik han repræsenterer, og selvom han ikke med stor sandsynlighed overhovedet kommer i byrådet, og selvom ingen partier eller kandidater  i kommunen bakker om hans synspunkt, så mener du alligevel at det skal vægte i beslutningen for om man skal bosætte sig i kommunen.

Det mener jeg er fuldkommen tåbeligt, vanvittigt og direkte tosset at lade det få en indflydelse. Tossen kan da mene hvad han vil, det bliver sku da ikke kommunens politik af den grund, og derfor skal det da ikke spille nogen rolle. Det er logik for perlehøns. Men i demokratiets navn respekter jeg at du mener det du gør, og skriver så min holdning til det.

Du bor i Silkeborg Kommune, jeg kender udmærket kommunen, siden du har bosat dig der, går jeg ud fra at du mener det er helt ok hvordan den kommunen forvalter pengene ? Og jeg kunne starte med at spørge dig om den måde Silkeborg Kommune bruger skatteborgernes penge på kulturlivet er i overensstemmelse med dine meget liberale holdninger eller om du mener at det er endnu en grund til ikke at bosætte sig i Silkeborg Kommune ? Og er der i det hele taget som sagt nogen kommuner du mener man skal bosætte sig i, hvor de ikke skalter og valter og misbruger skatteborgernes penge iflg din ultra-liberale opfattelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 3 timer siden:

KF.

Det kan man, hvis man bruger sin tid på at arbejde og tjene penge frem for at sidde og debattere løs om, at man ikke vil betale skat :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 19 timer siden:

Jeg spørger dig blot som f.eks. Københavns Kommune. Går ud fra at du er af den holdning at det er i stort set alle landets kommuner at kommunerne bruger pengene forkert iflg dine politiske opfattelser, er det korrekt forstået ? 

Der er ingen kommuner, hvor man ikke spilder een krone af borgernes penge. Det er korrekt forstået. Nogle kommuner er dog langt værre end andre.

Første sætning : det har kandidaten aldrig ment eller skrevet, det er KFs tolkning, kandidaten har derimod skrevet og udtalt at han mener noget helt andet end det KF skriver.

Anden sætning : det er ikke SFs politik, og at et relativt politisk-oplyst menneske som KF postulerer det er usagligt og useriøst.

Hvorfor omtaler du mig i 3. person, når det er mit indlæg du besvarer?.

Kassem skriver "Mobilfri zoner på offentlige legepladser..." på sin valgplakat. Det er ikke en tolkning. Jeg var dog lige hurtig nok, og fandt senere ud af at Kassem har indset galskaben i budskabet, og trukket det i land.

Når man bruger SF's logo på sine valgplakater, og stiller op for SF, er det nærliggende at tro at budskaberne harmonerer med SF's politik.

Du har selvfølgelig ret til at mene at du mener det skal have betydning for hvor man vil bosætte sig, hvad en kandidat til kommunens byråd måtte mene omkring mobiler på en legeplads, og at selvom det ikke er partiets politik han repræsenterer, og selvom han ikke med stor sandsynlighed overhovedet kommer i byrådet, og selvom ingen partier eller kandidater  i kommunen bakker om hans synspunkt, så mener du alligevel at det skal vægte i beslutningen for om man skal bosætte sig i kommunen.

At lokale politikere mener de skal bruge statens magtmidler på at forhindre mig i at spille wordfeud, så er det endnu en grund til ikke at bosætte sig hvor den slags tosser har indflydelse.

Og jaja, jeg har fattet at Kassem har trukket den i land.

Du bor i Silkeborg Kommune, jeg kender udmærket kommunen, siden du har bosat dig der, går jeg ud fra at du mener det er helt ok hvordan den kommunen forvalter pengene ?

Nej, det er da langt fra ok. Det skal du ikke gå ud fra.

Og jeg kunne starte med at spørge dig om den måde Silkeborg Kommune bruger skatteborgernes penge på kulturlivet er i overensstemmelse med dine meget liberale holdninger eller om du mener at det er endnu en grund til ikke at bosætte sig i Silkeborg Kommune ?

Det er endnu en grund. Der er naturligvis ting der taler for, og ting der taler imod, at bosætte sig i en hvilken somhelst kommune.

Og er der i det hele taget som sagt nogen kommuner du mener man skal bosætte sig i, hvor de ikke skalter og valter og misbruger skatteborgernes penge iflg din ultra-liberale opfattelse ?

Der er som sagt ingen kommuner, hvor der overhovedet ikke spildes een krone af borgernes penge.

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 17 timer siden:

Det kan man, hvis man bruger sin tid på at arbejde og tjene penge frem for at sidde og debattere løs om, at man ikke vil betale skat :)

Det er nok de færreste der bare er ligeglade, med spild af skatteydernes penge. Du er åbenbart undtagelsen.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

Det er nok de færreste der bare er ligeglade, med spild af skatteydernes penge. Du er åbenbart undtagelsen.

KF.

Måske har det noget at gøre med at der er en individuel tilgang til hvad der er spild

Jeg som ellers troede at du mente der skulle være plads til det individuelle - men det er måske kun den del som er i tråd med dine holdninger?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...