Hop til indhold
knallert

thai i solbjerg advarsel

Recommended Posts

knallert skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/235542     har lige været forbi og kommer der aldrig mere. bestilte en times fuld pakke men fik kun en halv time og sex var der ikke noget af . så alt i alt en halv time med massage blovjob og en håndtrold  for 1200 kr 

ja jeg har desværre også besøgt dette sted . men hendes body til body foregik på flg måde hun sad mellem mine ben topløs og med trusser og så smurte hun mig ind i olie , hendes hj var ikke godt. men jeg fik lov at slikke fixxx og den var god og meget velsmagende hun blev også meget fugtig, hun var en pæn pige med lidt små bryster men meget venlig. men jeg gik med en fornemmelse af at være snydt for 1200 og jeg var der kun i ca 50 min

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan2305 skrev, 1 time siden:

ja jeg har desværre også besøgt dette sted . men hendes body til body foregik på flg måde hun sad mellem mine ben topløs og med trusser og så smurte hun mig ind i olie , hendes hj var ikke godt. men jeg fik lov at slikke fixxx og den var god og meget velsmagende hun blev også meget fugtig, hun var en pæn pige med lidt små bryster men meget venlig. men jeg gik med en fornemmelse af at være snydt for 1200 og jeg var der kun i ca 50 min

Hvorfor accepterer i at betale forud? Jeg betaler ALDRIG forud på thai steder. Hvis ydelsen ikke var i overensstemmelse med det aftalte, kunne betalingen jo reguleres efterfølgende.

Redigeret af all

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går ud fra at stedet er Nanna's. Hende selv har jeg kun gode erfaringer med. De forskellige andre piger der har været af mere svingende kvalitet i deres ydelser, men jeg er dog overvejende positiv. Plejer at aftale alt på forhånd og har som hovedregel først betalt bagefter, men hvis nye piger er de tilbøjelig til at kræve betaling straks har jeg bemærket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor accepterer i at betale forud? Jeg betaler ALDRIG forud på thai steder. Hvis ydelsen ikke var i overensstemmelse med det aftalte, kunne betalingen jo reguleres efterfølgende.

i mit tilfælde startede det med massage og ingen betaling forud men så kom tilbuddet om body til body og der blev forlangt 1000 forud da det så viste sig at det foregik med trusser og siddende mellem mine ben , hvis der skulle ske mere var det 200 ekstra altså 1200 samlet

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan2305 skrev, for 19 timer siden:

i mit tilfælde startede det med massage og ingen betaling forud men så kom tilbuddet om body til body og der blev forlangt 1000 forud da det så viste sig at det foregik med trusser og siddende mellem mine ben , hvis der skulle ske mere var det 200 ekstra altså 1200 samlet

Jeg siger konsekvent nej til betaling forud. Hvis pigen insisterer bliver det et nej tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre ikke haft lejlighed til besøg i længere tid, men vil gerne sige at de negative oplevelser nogen åbenbart har haft, kan jeg slet ikke genkende - tværtimod har jeg altid følt mig godt behandlet og uden snyd med tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej stedet er ikke lukket ,og den omtalte pige arbejder ikke på stedet mere ,så der skulle ikke være nogen grund til at undgå stedet på grund af hende ,jeg har ikke selv prøvet den nye pige endnu ,så kan ikke give nogen anmeldelse af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaifreak skrev, for 14 timer siden:

Hun er nu begyndt at annoncere på Annonceligth igen med en ny pige som er sprød 

den der med NY PIGE ... den er set før ... helge rodes vej ... den ude ved Viby torv ... og jeg ved ikke hvor mange andre steder ... når man så tropper op ...

så er den samme ...og hvis man spørger efter den Nye pige... "øhhh ... ja hun kommer i næste uge eller hun har fri idag ... "

så hvis du har en direkte øjenvidne beretning så må du gerne beskrive rigtigheden ... inden jeg varmer min knallert op og kører derud i :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med Nana i Solbjerg er at Nana selv (ca. 50) er fin. Der er også ofte 3 måneders unge/yngre piger fra Thailand, som selvfølgelig kan vare forskelligt hvad man synes om, da de jo skifter. Også nogle gange berboende thai-kvinder som kan være forskellige.  Men snyd med tiden har jeg ikke oplevet og helt nøgne har de også altid været. Nogen gange også massagen til begyndelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved ikke hvordan man skal sætte link ind ,men det er bare og gå ind på annonceligth ,og finde hendes annonce ,Nanas thaimassage i Solbjerg under Midtjylland ,og der kan du så så læse annoncen og se billeder af den nye pige ,og ja jeg har set hende med egne øjne ,og hun er der også ligenu ,sammen med en anden også ny pige som der dog ikke er nogen billeder af ,den pige som der advares imod i denne tråd er for længst væk ,og der er langtfra lukket i Solbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet det tidligere, men jeg har kun haft gode oplevelser med Nanna selv, men indrømmer også at jeg rigtig godt kan lide modne/ældre thaikvinder. Har ligeledes haft gode oplevelser med de fleste af de ansatte jeg har været ude for på stedet. Kun en gang var decideret dårlig, det var med en yngre q, Pinky kaldte hun sig, netop ankommet fra Thailand.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...