Hop til indhold
Tutankhamon

Fabienne i Kolding

Recommended Posts

Havde desværre endnu en GP aftale som gik i vasken fredag sften (har ikke været heldig med det på det sidste - ved ikke om jeg planlægger for langt frem i tiden i forhold til pigernes kalender eller om det bare har været en dårlig stime). 

Heldigvis havde jeg allerede haft kigget på Fabienne (https://annoncelight.dk/showad/234891) mens hun var i Odense så jeg ringede til hende og da hun havde tid og Kolding lun var en tines tid væk, sætte jeg kursen dertil.

Og det skulle vise sig at være en rigtig god idé.

Fabienne siger selv at hun er 30 og det skal nok passe selv man også godt kunne have skudt hende til at være et par år yngre hbis man så hende.

Hun er en glad pige som giver en rigtig god indlevelse og vi nåede vidt omkring med både blowjob, 69, cowgirl, doggy og anal inden jeg afsluttede i hendes mund.

Hendes blowjob er efter min mening fantastisk med en drillende tunge som i den grad går på oplevelse og hun kombinerer den med rigelige mængder spyt og slik/sug så jeg måtte bede hende om at stoppe for ikke at fyre kanonen af alt for tidligt.

Også analen var rigtig god og hun nyder den selv hvis ellers man tager det med ro og bygger det stille og roligt op. Hun endte i hvert fald med en orgasme mens vi var i den stilling (og at dømme efter hvor våd hun var i fissen på det tidspunkt tror jeg at den var god nok). Men som vi talte om efterfølgende så gælder det om ikke at tonse afsted når man er på besøg i nr. 2 - det bryder hun sig ikke om og det skal man naturligvis respektere.

Bagefter gav hun en rigtig god omgang massage  (hun kan godt tage fat skal jeg love for ) mens vi talte sammen.

Mht. billederne så er jeg sikker på at de 2 selfies er hende. Hvorvidt de andre er kan jeg ikke sige med sikkerhed men hvis ikke, er de i hvert meget vellignende.

Så en rigtig perle som er i Kolding 4 dage endnu men som planlægger at vende tilbage til samme område igen snart.

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...