Hop til indhold
22 cm and thick

Jolien blondine Odense - uhmmm....

Recommended Posts

Hej med jer.

Efter en alt for travl uge på jobbet trængte jeg lige til at blive forkælet lidt. Støvede de forskellige annoncer igennem og faldt over et par stykker som jeg ringede til. Nogle af dem blev sorteret fra da de var krop umulige at forstå da jeg spurgte til tjeneste og priser.
Valget faldt på Jolien https://annoncelight.dk/showad/228706  da hun talte fint engelsk og lød sød og tiltalende i telefonen. Billederne tiltrak mig rigtigt meget, men havde nok en fornemmelse af at de nok ikke liiiige var af hende.
Vel ankommet hos hende blev jeg lukket ind og mødt med et stort smil af en ikke ret høj blondine der virkede til at have et rigtigt lyst sind - dejligt.
Efter at have studeret hende lidt nærmere blev jeg ret meget i tvivl om hvorvidt billederne er af hende. De kunne faktisk rigtigt godt ligne hende lidt, dog var de i så fald nogle år og kg siden de blev taget. Under alle omstændigheder var hun kraftigere end hende på billederne men efter min mening ikke fed, bare i lidt god foderstand. Brysterne var store, dejlige og faste.
Hun tog 500 for 15 min dansk/fransk og 800 for 30 min. Havde 100 euro til overs fra en nyligt afhold rejse som jeg spurgte om hun ville tage. Hun mente den var ca 700 kr værd og jeg kunne få 30 min. Det var jo helt fint. :-)

Af med tøjet og hende på sengen og i gang med løjerne. Hun startede med at lege lidt med kalorius hvorefter hun behændigt suttede et kondom på. Danm det her går aldrig godt tænkte jeg, det var ALT for stramt til at der nogen sinde ville strømme noget blod til.... Havde heldigvis selv en lidt større model med og så gik det meget bedre. Hun suttede min og jeg slikkede hendes lidt på skift hvorefter jeg fik en dejlig ridetur hvor jeg kunne lege med hende store dejlige bryster. Så om i doggy, men da sengen var meget blød, hun er meget lav og jeg er meget høj gik det mildest talt ikke særlig godt, så hende om på ryggen og mig ovenpå og tjuhej det gik over stok og sten. Hun stønnede det bedste hun havde lært og er lige ved at tro at hun nød det. I hvert fald kunne jeg mærke at hun blev meget våd og der løb også lidt fra hendes fisse. Da jeg havde afleveret klatten fik jeg rengjort den nu knap så stive "lillemand" og småsnakkede lidt mens jeg fik tøjet på.
Kram og lille kys på vej ud af døren samtidig med at hun rettede lidt på min krave mens hun grinte. :-) Jeg smilede veltilfreds og kørte glad hjem.

Jolien er en rigtig sød og ligetil pige. Hun skriver hun er 29, men hun er nok lige en lille smule ældre. HVIS billederne er af hende er de nogle år gamle, men tvivler nu lidt på det er hendes. Hendes bryster passer vist meget godt med størrelsen, nok lidt mere end en D-skål som hun skriver. De virker utroligt dejlige, bløde og gode at røre ved. Hvis jeg ikke havde rørt dem ville jeg nok sige at de ikke er ægte, men de virker på ingen måde konstruerede, hvis de alligevel er en plast kirurgs værk er han fandeme dygtig til sit job. Hun har en dejlig varm og våd fisse der også "gør sit job" godt. Jolien er mere buttet end billederne antyder men på ingen måde fed og hun er dejlig at røre ved og kærtegne. 160 cm høj (lav) passer vist også ret godt.
Alt i alt en rigtig god oplevelse og hun kan varmt anbefales hvis man ikke kun er til de små slanke nips. Stedet er nogen lunde diskret, man skal ind af en lille port hvor der umiddelbart inden for er en klokken man skal ringe på.

Tager I ind og besøger hende - så husk som altid at være rigtig god ved hende. Hun har fortjent det.

God weekend herfra og få jer noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...