Hop til indhold
Globetrotter.

Fotos på SugarDating

Recommended Posts

Lige et spørgsmål til de tekniske brødre herinde

Der er en del piger på SD som benytter sig af Sort/hvid billeder eller af sepia billeder

Er det en finte for at komme uden om det billedscreaningsprogram som SD bruger

Skal jeg regne med at alle dem som bruger s/h eller sepia er fakes?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub

Hvad hjælper det med billeder, når langt over halvdelen enten er fake, udenlandske tøser eller bunduseriøse. Jeg var tilmeldt for lang tid siden, mødte 2 stk derinde, hvor jeg fik deres nr. skrev et par venlige beskeder og hørte intet fra dem af. Er det sådan man skal skaffe sig en sugardaddy ?

Så hellere finde sig en sød tøs man kan betale for sex og intet andet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemannclub skrev, 1 time siden:

Hvad hjælper det med billeder, når langt over halvdelen enten er fake, udenlandske tøser eller bunduseriøse. Jeg var tilmeldt for lang tid siden, mødte 2 stk derinde, hvor jeg fik deres nr. skrev et par venlige beskeder og hørte intet fra dem af. Er det sådan man skal skaffe sig en sugardaddy ?

Så hellere finde sig en sød tøs man kan betale for sex og intet andet

 

Jet beklager,  men  jeg har haft flere gode oplevelser på SD,  men jeg er også extremt mistroisk i min tilgang,  og dermed sorteret rigtig mange fakes fra - deriblandt sikkert også mange seriøse.  Og dermed også gjort at ændre har opfattet mig som useriøs eller fake.

Til dato har jeg også sorteret profiler med S/H og sepia fra som Fakse - men gør jeg dem uret?? 

PS: jeg sorterer også profiler fra med kun et billede,  eller flere billeder i samme stupide / dress 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Gentlemannclub skrev, for 2 timer siden:

Hvad hjælper det med billeder, når langt over halvdelen enten er fake, udenlandske tøser eller bunduseriøse. Jeg var tilmeldt for lang tid siden, mødte 2 stk derinde, hvor jeg fik deres nr. skrev et par venlige beskeder og hørte intet fra dem af. Er det sådan man skal skaffe sig en sugardaddy ?

Så hellere finde sig en sød tøs man kan betale for sex og intet andet

 

Absolut ikke min oplevelse af siden!

Har mødt flere og de har været meget seriøse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tror jeg har  sort/hvide  fotos  derinde.. har  meget  få  gode  oplevelser  derfra.  Hankønnene er  lige så  useriøse  som  I mener  at  kvinderne er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Nemtøs skrev, for 20 timer siden:

Tror jeg har  sort/hvide  fotos  derinde.. har  meget  få  gode  oplevelser  derfra.  Hankønnene er  lige så  useriøse  som  I mener  at  kvinderne er. 

Useriøse folk på nettet er jo ikke kun på steder med sex-relaterede køb/salg osv

Alm køb/salg sider på f eks Facebook bugner også med dem. 

Så det har ikke nødvendigvis noget med siden at gøre, nærmere med folks netkultur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ViborgMand skrev, for 10 minutter siden:

Useriøse folk på nettet er jo ikke kun på steder med sex-relaterede køb/salg osv

Alm køb/salg sider på f eks Facebook bugner også med dem. 

Så det har ikke nødvendigvis noget med siden at gøre, nærmere med folks netkultur

Jeg er  enig  med  dig.. men  undre  mig  blot  ekstra  meget  da  sd  siden  ikke  er  gratis  for  mænd. 

Netkulturen  skinner  også  igennem  med  folks  grimme  og  hårde  opførsel  overfor  hinanden. 

Vist  en  anden  debat  - vil  ikke  ødelægge  tråden. 

God  søndag til dig  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Synes kvinderne derinde er seriøse, eller os mig der fod til at spotte dem. Jeg har haft lavet 6 aftaler derinde, og alle er blevet overholde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Jeg faldt lige over en profil der hed noget lignende mariakristensen.

DEN tør jeg ikke stole på, jeg ville i hvertfald undersøge den grundigt inden og have en vis sikkerhed før der skete noget som helst

Det er af den grund at jeg simpelthen har oplevet så mange af den slags profiler med fornavn+efternavn være fake alle mulige steder. Personligt tror jeg det er et trick fra dem som sidder og laver fake profiler, de tænker at en profil med fornavn+efternavn virker rigtig seriøs. Men hvilken seriøs pige ville bruge fornavn+efternavn sådan et sted?!?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Det jo bare et dæknavn. Istedet for at kalde sig hendedenfrækkemedkæmpestorebryste

altså folk undet her game ved at kvinderne prøve at dække over deres navn, det jo klart der jo sygt mange stoddere til!

prøvede på et tidspunkt at fixe et GB med en veninde. 2 min efter annonce var den første trussel hvor han villle offentligøre det på vores Facebook osv. Altså det os mænd som er skyld i kvinderne er som de er. Men ja der er fake kvinder derinde. Men hallo man er naiv hvis man ikk spotter hvem de er!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at det med sort/hvid billeder stammer fra fotoprogrammer med diverse filtre, der gør at man kan lege lidt med billedet - så hvorfor ikke gøre det, når det er muligt.

En anden ting er, af man skal aldrig bruge et billede, der har været offentliggjort på Facebook m.v. som profilbillede på Sugardaters - så (undskyld udtrykket) beder man næsten selv om de useriøse henvendelser der kommer - ikke at det giver folk ret til at gøre det. Men jeg tænker at de fleste regner det som foregår på ex. sugerdaters som en del af ens privatliv og også bør beregne det, der foregår på Facebook som offentligt. På et tidspunkt så jeg i en lokal gruppe en pige fra Sugerdaters der kom med et indlæg. Jeg misbrugte selvfølgelig ikke min viden, men det kunne jo være ubehageligt for dem, hvor det sker. Har efterfølgende mødtes med pigen og forklaret hende situationen og nu er der ikke noget i hendes billeder, der gør at hun umiddelbart bliver genkendt på Facebook.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
tja66 skrev, den 2/10/2017 at 14:16:

Jeg tror at det med sort/hvid billeder stammer fra fotoprogrammer med diverse filtre, der gør at man kan lege lidt med billedet - så hvorfor ikke gøre det, når det er muligt.

 

Jeg mener også der er en tendens til at mange synes sort/hvide billeder er fede. Personligt virker det på mig som om at det er fordi sort/hvide billeder nemmere gemmer personens "fejl" eller det som mange af os andre kalder "charme"!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...