Hop til indhold
Guest Hobie

Dina?

Recommended Posts

Guest Hobie

Tænker at skulle forkæles og ser at Dina ej længere er at finde de steder jeg normalt kikker.

Nogen der ved om hun er at finde nogetsteds, holder pause eller stoppet?

Hvis hun vides at være stoppet, er der så nogen der kender et sted hvor en mellemøstlig udseende pige kan besøges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mira er på vagtplanen i dag hos Pussy Galores. Hun træffes også på Mon-Cherie. Altid gode anbefalinger.

Dina har nok det meste af året stået på Sexy Clubs oversigt med markeringen "på ferie", og det betyder vel, at hun regner med at vende tilbage engang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeglad skrev, for 33 minutter siden:

Mira er på vagtplanen i dag hos Pussy Galores. Hun træffes også på Mon-Cherie. Altid gode anbefalinger.

Dina har nok det meste af året stået på Sexy Clubs oversigt med markeringen "på ferie", og det betyder vel, at hun regner med at vende tilbage engang...

Er det ikke Ægyptiske Mira der menes på PG og Mon-Cherie.

Hun ER også dejlig hvis man vil have lidt fra Persien,men Dina er også en perle!!

338627.jpg

dina_e06.jpg

 

Krydser fingre

Vi skal have nogle flere smukke og høje piger fra Mellemøsten ind i branchen for jeg kan godt lide deres udstråling og sorte hår på missen, som i Dinas tilfælde virkelig er dejlig.

Bare hun kommer tilbage!!!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dina er en av de bedre GPs jeg treffet ever. Så vi er nok flere som krydser fingre!;)

En av de egte stjernerne i denne branche!:wub: Vilken pige!<3

Jeg hoppas hon har det gott på sin lange ferie fra the biz! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobie skrev, for 3 timer siden:

Tænker at skulle forkæles og ser at Dina ej længere er at finde de steder jeg normalt kikker.

Nogen der ved om hun er at finde nogetsteds, holder pause eller stoppet?

Hvis hun vides at være stoppet, er der så nogen der kender et sted hvor en mellemøstlig udseende pige kan besøges

Har også holdt øje med hende hos Sexy Club. Min formodning er hun ikke kommer tilbage. Det er efterhånden en meget lang ferie, hun er på. Jeg ved hun overvejede at stoppe - bare lidt underligt hun så ikke får det helt fjernet.

Jeg havde faktisk en aftale med hende lige inden "på ferie" beskeden, hvor jeg var nødt til at ringe og melde afbud. Telefondamen oplyste mig at det var heldigt, for hun var taget på ferie..

Jeg håber dog også hun vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 27 minutter siden:

Har også holdt øje med hende hos Sexy Club. Min formodning er hun ikke kommer tilbage. Det er efterhånden en meget lang ferie, hun er på. Jeg ved hun overvejede at stoppe - bare lidt underligt hun så ikke får det helt fjernet.

Jeg havde faktisk en aftale med hende lige inden "på ferie" beskeden, hvor jeg var nødt til at ringe og melde afbud. Telefondamen oplyste mig at det var heldigt, for hun var taget på ferie..

Jeg håber dog også hun vender tilbage.

Desværre er det sådan der gøres..

Dansk/italienske Claudia hos Pussygalores har også billeder på, men har sidst haft vagt for hvad: 5 år tilbage, hvor hun deltog i GB dér..

Har ikke oplevet hun er til at træffe selvom "mutter" placerer hende på vagtplanen..Navnet fjernes altid et par dage før..

Forstår ikke hvorfor klinikkerne ikke bare skærer igennem og fjerner profilen helt..?

Det er måske svært at få fyldt hullerne ud..?

Men check lige Alberte på Pussygalores i den anden tråd

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mira må være betydeligt ældre end Dina. Gætter på cirka 10-15 år forskel i reel alder (selv om kun 3 år forskel i annonce alder). 

Savner også Dina. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 22 timer siden:

Mira må være betydeligt ældre end Dina. Gætter på cirka 10-15 år forskel i reel alder (selv om kun 3 år forskel i annonce alder). 

Savner også Dina. 

Enig. Dina er ret fantastisk, for hun minder mig altid lidt om indvandrerpigerne, man ser rundt omkring. Suveræne oplevelser jeg har haft, ikke mindst grundet hendes syriske baggrund (hvilket jeg dybest set ikke ved noget om, andet at det bliver påstået her på siden).

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 30/9/2017 at 11:49:

Men check lige Alberte på Pussygalores i den anden tråd

Jeg kommer tit på Pussygalores, men er aldrig faldet over hende.. og det ser da heller ikke ud til, at hun er aktiv? Kan i hvert fald ikke finde hende.

Skulle hun have nogenlunde samme baggrund som Dina, eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, Lige nu:

Jeg kommer tit på Pussygalores, men er aldrig faldet over hende.. og det ser da heller ikke ud til, at hun er aktiv? Kan i hvert fald ikke finde hende.

Skulle hun have nogenlunde samme baggrund som Dina, eller hvordan?

Hov, nu kan jeg se hun findes i vagtplanen. Jeg kiggede under "pigerne".. men ud fra billederne lidt svært at vurdere baggrunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 34 minutter siden:

Hov, nu kan jeg se hun findes i vagtplanen. Jeg kiggede under "pigerne".. men ud fra billederne lidt svært at vurdere baggrunden.

Det er hele spørgsmålet..

Der må sendes folk til stedet som ved selvsyn kan berette og mærke..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Det er hele spørgsmålet..

Der må sendes folk til stedet som ved selvsyn kan berette og mærke..

Kan være jeg prøver på onsdag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 21 minutter siden:

Kan være jeg prøver på onsdag :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, den 16/12/2017 at 18:48:

Hun er stoppet. Er der nogen der stadig har kontakt til hende?

Hov...Ser lige Dina var hos Pussygalores den 6 februar..

Prøv evt at hør huset om hun kommer igen?

http://www.pussygalores.dk

Det er med at kneppe dem inden det er for sent og de stopper..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke den samme Dina hos PG :-)

Jeg har lokaliseret den rigtige Dina, men vi må vel bare respektere at der kommer en dag, hvor en GP stopper. Og så håbe på for dem at der ikke er for store ar på sjælen, og at det økonomiske rygstød de har fået sender dem godt videre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, 1 time siden:

Ikke den samme Dina hos PG :-)

Jeg har lokaliseret den rigtige Dina, men vi må vel bare respektere at der kommer en dag, hvor en GP stopper. Og så håbe på for dem at der ikke er for store ar på sjælen, og at det økonomiske rygstød de har fået sender dem godt videre.

 

Der kommer vel et tidspunkt hvor vi alle skal videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...