Hop til indhold
Louie De Palma

Muslimer lyver rutinemæssigt og helt i overensstemmelse med Islam

Recommended Posts

Det undrer mig, at det aldrig kommer op i debatten, at Muhammed i Koranen opfordrede sine tilhængere til at lyve over for ikke-muslimer, og at hans tilhængere naturligvis følger hans bud.

Jeg hørte om begrebet for 30 år siden og tænkte alle årene, at det var alment kendt. Det er dog gået op for mig for nyligt, at det ikke er tilfældet. Og at ellers veloplyste borgere griner af sådanne "påstande". Akja.

http://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/taqiyya.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde i en årrække med muslimer at gøre, og det er min erfaring, at det i den kultur er fuldt ud acceptabelt at lyve ad Helvede til.

Det, der overraskede mig, var imidlertid, at de kunne holde masken og se helt upåvirkede ud, når de leverede løgnen. Lige så upåvirkede, som når de hos grønthandleren bad om et bundt harmløse gulerødder.

Det har danske børn imidlertid svært ved, uden at det kan ses på dem.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muslimer skal ligge ører til meget. Hvad er det de lyver om og hvorfor?

Jeg kunne læse artiklen men mit engelsk er ikke særlig godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 25 minutter siden:

Muslimer skal ligge ører til meget. Hvad er det de lyver om og hvorfor?

Jeg kunne læse artiklen men mit engelsk er ikke særlig godt

De skal lægge ører til meget, men det er i dette tilfælde selvforskyldt.

Danske muslimer lyver f.eks om deres sociale forhold, og afleverende privatskoler lyver om deres standpunkter for at de (uberettiget) kan blive optaget på en ungdomsuddannelse. Eksemplerne er legio.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra den korte avis:

"Muslimer som har givet indtryk af at være en del af det danske værdifællesskab, har vist sig at være radikale islamister. nogle har endog støttet og kæmpet med Islamisk stat.Rawand Dilsher Taha var en flittig dansk gymnasieelev, der var pligtopfyldende og påtog sig frivilligt arbejde. Sidenhen havde han forbindelse til terrorangrebet i Paris, og han blev dræbt under et droneangreb i Syrien. Politiken har skrevet om hans sag", hvis man vil læse den:

http://politiken.dk/indland/samfund/article5648734.ece

" I Kolding var han på kontanthjælp, da han rejste. Men det var han også, mens han kæmpede i Syrien. I et helt år snød han kommunen, uden at de opdagede det." 

https://denkorteavis.dk/2017/ny-islamist-kaempede-i-et-ar-for-islamisk-stat-skatteyderne-betalte-fordi-kommunen-var-for-slov-til-at-opdage-at-han-snod-dem/

De er kloge nok til at udnytte systemet..

Redigeret af ppd
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha. Kender jeres religionshad ingen grænser???

En af mine venner er direktør i et forsikringsselskab. Han siger det kan bevises at mange danskere lyver. Og når de ikke lyver, overdriver de. Og de er ikke alle muslimer,,,,

• Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 22 minutter siden:

Fra den korte avis:

"Muslimer som har givet indtryk af at være en del af det danske værdifællesskab, har vist sig at være radikale islamister. nogle har endog støttet og kæmpet med Islamisk stat.Rawand Dilsher Taha var en flittig dansk gymnasieelev, der var pligtopfyldende og påtog sig frivilligt arbejde. Sidenhen havde han forbindelse til terrorangrebet i Paris, og han blev dræbt under et droneangreb i Syrien. Politiken har skrevet om hans sag", hvis man vil læse den:

" I Kolding var han på kontanthjælp, da han rejste. Men det var han også, mens han kæmpede i Syrien. Iet helt år snød han kommunen, uden at de opdagede det."

https://denkorteavis.dk/2017/ny-islamist-kaempede-i-et-ar-for-islamisk-stat-skatteyderne-betalte-fordi-kommunen-var-for-slov-til-at-opdage-at-han-snod-dem/

det gør danskere altså også... Nogen virkelig meget endda. Men i skrive de er løgnere, de kan være løgnere ja men de kan også være som mennesker er flest langt de fleste af dem er som mennesker er flest. velopdragende, ærlige, loyale, gode mennesker, søde mennesker  

Redigeret af Romantikeren
  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 19 minutter siden:

Fra den korte avis:

" I Kolding var han på kontanthjælp, da han rejste. Men det var han også, mens han kæmpede i Syrien. I et helt år snød han kommunen, uden at de opdagede det." 

Eksempelt med gymnasieeleven er rent faktisk temmelig sjældent eksempel, heldigvis for det da. Mennesker som umiddelbart har succes, det er altid smilende og vellidt af alle. Men ingen fatter mistanke, men indvendig sker der noget psykisk, det kan skyldes f.eks. en psykisk lidelse. 

folk kan når helt derud hvor de godt ved at der nok snart er ovre. en depression sidste stadie før selvmordet og før det når man går i døden for en sag det er muligvis der han kom ud i, hvordan og hvorfor det ved jeg ikke.

man kan altid finde eksemplar for muslimer der har lavet noget utilgiveligt desværre, det er langt de færreste der går så meget til yderligheder, men de ganske få muslimer herhjemme der drager i hellig krig eller laver hårdkogt kriminalitet. Hvad skal vi gør ved det, jeg ved det ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, 1 time siden:

Det undrer mig, at det aldrig kommer op i debatten, at Muhammed i Koranen opfordrede sine tilhængere til at lyve over for ikke-muslimer, og at hans tilhængere naturligvis følger hans bud.

Jeg hørte om begrebet for 30 år siden og tænkte alle årene, at det var alment kendt. Det er dog gået op for mig for nyligt, at det ikke er tilfældet. Og at ellers veloplyste borgere griner af sådanne "påstande". Akja.

http://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/taqiyya.aspx

Hvad vil du med denne her tråd den går i slipsstrømmen af alle mulige andre tråde der omhandler om muslimer og indvandring og Islam og næsten alle med en negativ indgangsvinkel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke ude på nogen religions- eller racehetz, men min mangeårige erfaring med muslimer har overbevist mig om, at det er klogt at have en kritisk distance til deres forklaringer – og ikke mindst til deres kryben ind i offerrollen. De betragter sig af en eller anden grund som ofre i det danske samfund.

Kan nogen oplyse mig om årsagen, ville jeg være glad. Så er et halvt århundredes måbende undren forbi.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, Lige nu:

Hvad vil du med denne her tråd den går i slipsstrømmen af alle mulige andre tråde der omhandler om muslimer og indvandring og Islam og næsten alle med en negativ indgangsvinkel.

Det gik bare op for mig i dag, at mange etniske danskere, der ellers er meget veloplyste på mange områder, er totalt uvidende om det muslimske begreb "taqiyya".

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, Lige nu:

Det gik bare op for mig i dag, at mange etniske danskere, der ellers er meget veloplyste på mange områder, er totalt uvidende om det muslimske begreb "taqiyya".

Ja det har du ret i, jeg har aldrig stødt på det ord. hvad betyder det da 

Jeg kan sige goddag på arabisk tror jeg nok, det er da indlysende at langt de færreste kender dette ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er ikke ude på nogen religions- eller racehetz, men min mangeårige erfaring med muslimer har overbevist mig om, at det er klogt at have en kritisk distance til deres forklaringer – og ikke mindst til deres kryben ind i offerrollen. De betragter sig af en eller anden grund som ofre i det danske samfund.

Kan nogen oplyse mig om årsagen, ville jeg være glad. Så er et halvt århundredes måbende undren forbi.

Tag det ikke personligt, men kunne det være at du overdriver eller skær ting over en kam.

Jeg kender ikke svaret men når trådstarteren bruger ordet er løgnere i stedet for kan være løgnere så lyser der en reklamesøljer i mit hovedet hvor der står Generalisering, generalisering, generalisering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, 1 time siden:

Tag det ikke personligt, men kunne det være at du overdriver eller skær ting over en kam.

Jeg kender ikke svaret men når trådstarteren bruger ordet er løgnere i stedet for kan være løgnere så lyser der en reklamesøljer i mit hovedet hvor der står Generalisering, generalisering, generalisering.

Så bliver jeg nødt til at spørge tilbage:

Hvor meget har du (både privat og professionelt) haft med muslimer at gøre? Jeg har arbejdet med dem professionelt i et par årtier og har en vis indsigt i deres tankegang.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Playful

I lyder meget kloge om emnet, så jeg googlede lige lidt hurtigt.

- Den site Louie linker til er anti-islamisk. Det ville være lidt det samme som at læse om jødedommen fra en Nazi site eller anti-jødisk ... lidt a la

http://www.realjewnews.com/?p=156 , her står der blandt andet

* “‘Yashu’ (derogatory for ‘Jesus’) is in Hell being boiled in hot excrement.” (Gittin 57a)

* “If a Jew murders a ‘goy’ there will be no death penalty.” (Sanhedrin 57a)

* What a Jew steals from a ‘goy’ he may keep.” (Sanhedrin 57a)

* “All children of the ‘goyim’ (Gentiles) are animals.” (Yebamoth 98a)

Der er så nok mange der vil påstå, at det passer nok, fordi det står på Internettet. Det tror jeg på ingen måde.

Hurtig google om ordet "Taqiyya" ... fra "https://da.wikipedia.org/wiki/Taqiyya"

Her står blandt andet:

"Taqiyya (Taqiya/Taqiyyah) betyder inden for shiisme (shia islam) at 'beskytte eller værne sig selv'. Ordet har samme rodbogstaver som 'taqwa' (fromhed, frygt for Gud). Således er der ikke begrundelse til at oversætte det til at skjule eller lyve, selvom begge handlinger kan være nødvendige for at beskytte en selv mod skader – både fysisk og psykisk."

Hmmm... var Shia ikke under 20% i Islam? ... og "lyve hvis man er i fare"...Hvem vil ikke gøre det? 

Googlede så "is it permisable to lie in islam" og stødte på dette "https://islam.stackexchange.com/questions/8542/according-to-the-quran-of-hadith-is-it-permissible-for-a-muslim-to-lie-in-some", som ligner noget islamisk. Der var mange andre, men gad ikke læse de lange udredninger. Spørgsmålet var "According to the Qur'an of Hadith, is it permissible for a Muslim to lie in some circumstances?"

"Lying is forbidden except in three instances, and they are:

1. To please ones wife

2. lying during/in war

3. and to try to bring people together

Lying outside of these three (exceptions) is haram/forbidden. Furthermore I would like to point out that even if a lie is told in these three situations, it shouldn't be a lie that brings trouble and problems, in other words be harmful.

And concerning the second exception "lying in/during war" an example for it would be if a leader would be taking his army to war, he would conceal information of the place of battle from the enemy by outright saying that we are going to go to "such a place" but go to another but concealing that information. And I would like to point out that the one who tells a lie for instance to bring people together and fix problems between them, he/she isn't considered a liar:

‏ليس الكذاب الذي يصلح بين الناس فينمي خيرًا، أو يقول خيرًا

'The person who (lies) in order to conciliate between people is not a liar, when he conveys good or says (something) good"

Så det lyder til, at dem der ifølge dette lyver om alt det I har påstået er ikke gode muslimer. I må nok heller fortælle dem hvordan de kan blive bedre til det der Islam ting :) 

BX, nu ved jeg ikke hvad du har lavet professionelt (håber ikke det var hash handel på Nørrebro :) ). Men det du påstår lyder da slemt. Måske du skulle tippe SKAT. Der er nok mange penge at hente hos alle de løgnagtige muslimer :D 

Redigeret af Playful

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har diskuteret dette begreb mange gange. Også her på sitet. Bla. tror jeg det var @Bear der påstod at han kendte muslimer så godt, at de aldrig løj over for ham, da jeg spurgte indtil om han nu var sikker på, at de muslimske venner han havde ikke bare snakkede ham efter munden. Nå - lad det nu ligge, men for de ikke så engelsk kyndige så kommer en danske oversættelse...

Så kan man jo selv uddrage sin visdom fra nedenstående

Taqiyya:

http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

Taqiya

"foregivelse", at forvirre, lyve og bedrage for at fremme Allahs sag. Er anbefalet i Sunna, men en pligt blandt Shia-muslimer. 
Islam forbyder løgn, "men ikke, hvor det udtales til en muslims bedste" ("4.Conference of Academy of Islamic Reseach", Kairo1970). Dette kaldes taqija. Der må sværges falsk med hånden på Koranen, hvis situationen kræver det. (Eks. "Ikke uden min datter"). Sjældent indrømmes taqija, som formanden for "Islamic Student Organisation" Jahamir Abdallah 6.4.97: "Vi finder os ikke i at blive hundset med af ikke-troende. ... at muslimer får flere børn end danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, osv. kan I kun takke jer selv for. Den kloge narrer den mindre kloge". At indrømme taqija er dog imod metoden, da. den er et strategisk middel til at forvirre omgivelserne. Muslimfilosoffen Rassoul anbefaler i "Allahs letzte Botschaft...", at forvirre dialogpartneren udfra Koranens Sura 4,142: "Sandelig, hyklerne forsøger at overliste Allah, men han vil overliste dem". Zeki Kocer, ansat af vort indenrigsministerium, bruger taqijametoden jævnfør Ûmet Necef ( JP 22.1.98), 

Nogle sunnimuslimer påstår, at taqija kun anvendes af shiamuslimer ( imam Soudari i Kristl. Dagblad 1998). Taqija er anbefalet blandt shiamuslimer, men kun tilladt blandt sunnimuslimer for at opnå fordele for islam eller redde æren Medodens fortalere var bl.a. Ægyptens Sadat, Tyrkiets oppositionsleder Erbakan eller Navab-Safavi: ”Folk siger, ´Lyv ikke´. Men dette gælder ikke, når vi tjener Allah. Han lærte mennesket at lyve, således at vi kan redde os i vanskelige øjeblikke og forvirre vore fjender. Skulle vi holde os til sandheden med konsekvensen, at troen udsættes for fare eller nederlag? Nej,...bedrag, svindel, konspiration, snyd er blot midler. I sig selv er de hverken gode eller dårlige, uden de hensigter, der lå bag. (Kilder: Amir Taheri."Holy Terror", Chris Hinrichsen: "Islam, integration eller...?") 

Taqiya, den isamiske løgn 
Kilder til videre videnskabeligt studium: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Playful skrev, for 15 minutter siden:

I lyder meget kloge om emnet, så jeg googlede lige lidt hurtigt .....

Så det lyder til, at dem der ifølge dette lyver om alt det I har påstået er ikke gode muslimer. I må nok heller fortælle dem hvordan de kan blive bedre til det der Islam ting :) 

BX, nu ved jeg ikke hvad du har lavet professionelt (håber ikke det var hash handel på Nørrebro :) ). Men det du påstår lyder da slemt. Måske du skulle tippe SKAT. Der er nok mange penge at hente hos alle de løgnagtige muslimer :D 

Det er da muligt, at vi (= jeg?) lyder kloge om emnet.

Hvor megen erfaring har du selv med muslimer? Selv er jeg ikke skriftklog på islam, og jeg ved ikke, hvem der er gode muslimer i forhold til den hellige skrift.

Men jeg har trods alt en egen erfaring i omgangen med dem, og jeg kan forsikre dig om, at det ikke er som pusher. Det er tværtimod i forbindelse med integration. Og her er jeg stødt på de nævnte forhold.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 1 minut siden:

gad vide hvornår racist kortet kommer... ;).  

Det er jo en seriøs tråd ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 1 minut siden:

gad vide hvornår racist kortet kommer... ;).  

I samme øjeblik der ikke er en fornuftig modargumentation. ellers kun tavshed ;-)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Louie De Palma skrev, for 2 timer siden:

Det er meget meget få danskere (og Europæere) der har læst og sat sig ind i hvad Koranen, Hadit og Sira egentligt er.

Alligevel har vi inviteret millioner af muslimer til Europa som faste beboere, uvidende om, at næsten halvdelen ønsker Sharia indført som en del af grundloven.

Sharia er fuldstændigt uforeneligt med vestligt demokrati, og alligevel rynker ingen på næsen, når flere undersøgelser påpeger det samme - at tæt på 50% muslimer i Europa ønsker grundloven i deres europæiske nye hjem land skal lægge sig tæt op af Sharia og koranen.

Taqiyya betyder både at lyve og at beskytte sig selv, så det er ikke altid i betydningen løgn, det bliver anvendt dog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 10 timer siden:

det gør danskere altså også... Nogen virkelig meget endda. Men i skrive de er løgnere, de kan være løgnere ja men de kan også være som mennesker er flest langt de fleste af dem er som mennesker er flest. velopdragende, ærlige, loyale, gode mennesker, søde mennesker  

Men der skal mere end pæne ord for at overbevise mig..

Nogle gange lyder det som om at vi får alt skraldet af de første som kom til landet i 60-70'erne for nu har vi bandekonflikter, folk der ikke taler dansk flere steder. René ghettoer i forskellige bydele i København, Aarhus mm..Muslimer som snyder i SKAT, og snyder sig dårligere end de er i Sundhedssystemet for at nasse. Styrer store dele af den kriminelle underverden mm.

Giver man dem en hånd, så tager de hele armen..

Det er sikkert mange flinke imellem.Nu er der jo så mange heroppe og så er det svært at skældne om de tager imod den udstrakte hånd vi giver dem, eller om vi istedet får en kniv i ryggen (økonomisk og samfundsrelateret) når vi tror alt er godt og de er integreret.

c9e10b591fdbcf31b4233cd6efbfd2ce.jpg

Redigeret af ppd
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 28 minutter siden:

Men der skal mere end pæne ord for at overbevise mig..

Nogle gange lyder det som om at vi får alt skraldet af de første som kom til landet i 60-70'erne for nu har vi bandekonflikter, folk der ikke taler dansk flere steder. René ghettoer i forskellige bydele i København, Aarhus mm..Muslimer som snyder i SKAT, og snyder sig dårligere end de er i Sundhedssystemet for at nasse. Styrer store dele af den kriminelle underverden mm.

Giver man dem en hånd, så tager de hele armen..

Det er sikkert mange flinke imellem.Nu er der jo så mange heroppe og så er det svært at skældne om de tager imod den udstrakte hånd vi giver dem, eller om vi istedet får en kniv i ryggen (økonomisk og samfundsrelateret) når vi tror alt er godt og de er integreret.

Sådan er det også dansker der er! Dansker snyder også i skat, så vandet driver multinationale virksomheder sniger sig udenom skatten og de er så vidt jeg ved ikke ejede af muslimer. vi snakker om mange milliarder, at der er nogen der arbejder sort i pizzaria f.eks. det er absolut ikke i orden men det er vist småbeløb i forhold til glubske forretningsfolk. Dansker snyder sig også i sundhedssystemet, jeg har hørt at få at hjælpe f.eks. psykisk syge, gør pædagogerne dårligere end de er, helt bevist det har jeg selv oplevet. For nogen er det jeg vil ikke kalde det en levevej, nok nærmere at de udnytte systemet for simpelthen at overleve. Der er også dansker med i bander og før indvandre som du siger dominere den kriminelle underverden var der en kriminel underverden. Om den var større eller mindre end dengang det aner jeg ikke. 

Der er også nogen dansker der siger noget et og gør noget andet cirka 179 af dem sidder på Christiansborg ( satire ):D

Rene Ghettoer siger du, det passer vist ikke helt, der er nok nogen enkelt steder hvor af anden etnisk herkomst som det så fint hedder er overrepræsenteret hvis man ser procentvis, jeg ved ikke hvor det er henne, men det er på grund af en tåbelig boligpolitik. Når man samler mange fattige og folk med soicale problemer på et sted så er det risiko for at det bliver mindre trygt at være der. det er indlysende billige boliger så folk der ikke har så meget at gøre godt med. og det er også ofte dem med sociale problemer måske psykiske lidelser, eller misbruger og ja muslimer på intergrationsydelse, hvis de overhovedet kan betale huslejen, der kæmper for at få fodfeste i det danske samfund, nogen falder fra og går en kriminel "levevej" det er der også danskere der gør.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luskeren skrev, for 8 timer siden:

Jeg har diskuteret dette begreb mange gange. Også her på sitet. Bla. tror jeg det var @Bear der påstod at han kendte muslimer så godt, at de aldrig løj over for ham, da jeg spurgte indtil om han nu var sikker på, at de muslimske venner han havde ikke bare snakkede ham efter munden. Nå - lad det nu ligge, men for de ikke så engelsk kyndige så kommer en danske oversættelse...

Så kan man jo selv uddrage sin visdom fra nedenstående

Taqiyya:

http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

Taqiya

"foregivelse", at forvirre, lyve og bedrage for at fremme Allahs sag. Er anbefalet i Sunna, men en pligt blandt Shia-muslimer. 
Islam forbyder løgn, "men ikke, hvor det udtales til en muslims bedste" ("4.Conference of Academy of Islamic Reseach", Kairo1970). Dette kaldes taqija. Der må sværges falsk med hånden på Koranen, hvis situationen kræver det. (Eks. "Ikke uden min datter"). Sjældent indrømmes taqija, som formanden for "Islamic Student Organisation" Jahamir Abdallah 6.4.97: "Vi finder os ikke i at blive hundset med af ikke-troende. ... at muslimer får flere børn end danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, osv. kan I kun takke jer selv for. Den kloge narrer den mindre kloge". At indrømme taqija er dog imod metoden, da. den er et strategisk middel til at forvirre omgivelserne. Muslimfilosoffen Rassoul anbefaler i "Allahs letzte Botschaft...", at forvirre dialogpartneren udfra Koranens Sura 4,142: "Sandelig, hyklerne forsøger at overliste Allah, men han vil overliste dem". Zeki Kocer, ansat af vort indenrigsministerium, bruger taqijametoden jævnfør Ûmet Necef ( JP 22.1.98), 

Nogle sunnimuslimer påstår, at taqija kun anvendes af shiamuslimer ( imam Soudari i Kristl. Dagblad 1998). Taqija er anbefalet blandt shiamuslimer, men kun tilladt blandt sunnimuslimer for at opnå fordele for islam eller redde æren Medodens fortalere var bl.a. Ægyptens Sadat, Tyrkiets oppositionsleder Erbakan eller Navab-Safavi: ”Folk siger, ´Lyv ikke´. Men dette gælder ikke, når vi tjener Allah. Han lærte mennesket at lyve, således at vi kan redde os i vanskelige øjeblikke og forvirre vore fjender. Skulle vi holde os til sandheden med konsekvensen, at troen udsættes for fare eller nederlag? Nej,...bedrag, svindel, konspiration, snyd er blot midler. I sig selv er de hverken gode eller dårlige, uden de hensigter, der lå bag. (Kilder: Amir Taheri."Holy Terror", Chris Hinrichsen: "Islam, integration eller...?") 

Taqiya, den isamiske løgn 
Kilder til videre videnskabeligt studium: 

Jeg ville da også lyve hvis jeg kunne slippe levende fra det, hvis jeg var presset helt op i et hjørne. 

det står garanteret i Koranen og det bliver tolket både dumt forkert, hvis det er en forkert måde, naivt, bogstaveligt, når jeg læser det siger det ikke rigtigt noget konkret at tjene Allah øh ja??? man skal forvirre vores fjender jo, hvis jeg blev angrebet og mit liv så vil jeg da også prøve at forvirre fjenden.  

Jge tror ikke at alle muslimer har studieret koranen, snarer tværtimod det er vist temmelig krævende læsning, jeg har ikke åbne en bibel i årevis, ligesom mange muslimer nok hellere ikke har læst i koranen. 

Så at bruge udsagn fra koranen til at bevise eller som et bevis på at Muslimer per automatik snyder og bedrager og svindler så vandet driver holder vist ikke i byretten.

det er min tolkning, det er mine reflektioner over det jeg læser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu