Hop til indhold
White

Patong massage Sallingvej København

Recommended Posts

Besøgte onsdag aften stedet de skulle have en Ladyboy , ringede og aftalte tid. Da jeg ankom blev jeg vist ind og straks kom ladyboyen, nogenlunde pæn krop, meget tynd. Jeg blev spurgt til hvad jeg ønskede, jeg sagde vi kunne starte med massage, 600 kr. For 1 time. Der var ikke på noget tidspunkt antydning af mere , kun en endeløs gnidning på ryggen, ikke noget med vend om. Så efter en time nøjagtig var det slut, hvis det er sex med en Ladyboy, så spring stedet over.

Hende der åbnede så godt ud, håber hun byder på mere end ladyboyen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt lyde lidt som en misforståelse.

Hvis ladyboyen (mis)forstod det som at du blot ville have massage, og du heller aldrig spurgte til mere, såeh... tja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke en misforståelse, jeg tog hende både på pikken og op af låret, spurgte om hun ville af med noget tøj også. Men ingen reaktion, og det er ikke sket tidligere hverken ved Nadia, Tina, Jenny, Jennie og et par stykker mere, men pyt så er jeg den oplevelse rigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Binze

Det plejer og være en sikke vinder når olien kommer på ballerne og man løfter røven og invitere.

Går man ind hos en massage boy så kan du være helt sikker på han bider til bolle, til gengæld så i ivrigheden svipser kondomet tit. 

Redigeret af Binze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...