Hop til indhold

Recommended Posts

Er hun nymf, tror i ?

Hun virker oprigtigt liderlig.. Eller tror i, hun bare er expert i at “fake” ???

Sidst jeg var samme med hende, bad hun mig fortsætte lidt, så hun også kunne komme.. Og hun kom ;) ( Tror jeg ). 

Nu ved jeg hun havde haft en date før, og sikkert og 8-10 andre den dag.. Kan hun ikke få nok, eller er det “fake” det hele ? :D:D

lige meget hvad.... Hun er sku dejlig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Me2202 skrev, for 38 minutter siden:

Er hun nymf, tror i ?

Hun virker oprigtigt liderlig.. Eller tror i, hun bare er expert i at “fake” ???

Sidst jeg var samme med hende, bad hun mig fortsætte lidt, så hun også kunne komme.. Og hun kom ;) ( Tror jeg ). 

Nu ved jeg hun havde haft en date før, og sikkert og 8-10 andre den dag.. Kan hun ikke få nok, eller er det “fake” det hele ? :D:D

lige meget hvad.... Hun er sku dejlig :wub:

Jeg har haft lignende oplevelser med hende. Hun hviler i sin seksualitet, og er ikke bange for at efterleve den med kunderne. Dette træk gør hende til en af mine favoritpiger, når det kommer til købesex.

Hun har eksempelvis fortalt mig, at hun tænder på sex med fremmede mænd (de sidste gange jeg har set hende, har hun haft en kæreste i hjemlandet).

Omvend har hun udtalt, at "hun blot er en fattig pige fra ...", hvilket gav mig det indtryk, at hun ville holde op, hvis hun kunne. I forlængelse heraf, ved jeg fra hende, at ikke alle stamkunder er lige søde ved hende, men hun ser dem alligevel pga. pengene. Eksempelvis skulle hun engen videre til en kunde, efter at have besøgt mig, men hun trak den 2 timer ekstra, da hun tydeligvis ikke havde lyst til at yde netop den service som han ønskede. Som hun selv udtrykte det "har har en anden opfattelse af ..."

Me2202 jeg tror klart, at hun har nymf træk, og måske ligefrem en eller flere fetich. Dog er det mit klare indtryk, at dette "begrænser" sig til de søde kunder..... , men glem aldrig,at Mina PRIMÆRT gør dette for pengene, hvorfor hun nogle gang går på kompromis med egen seksualitet! 

Me2202 din oplevelse med hende tror jeg bestemt var ægte!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det gode svar.

 

ja, hun er helt sikker også en af mine farvoritter.. 

Man føler man har kendt hende altid, efter 15 min :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 20 timer siden:

JayJakes er du hendes pimp eller daddy?

Slet ikke! Kender hende bare personligt, og har kendt hende i en del år nu. Hun bad mig om at skrive at hun kom :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jayjakes skrev, for 2 timer siden:

Slet ikke! Kender hende bare personligt, og har kendt hende i en del år nu. Hun bad mig om at skrive at hun kom :)

Undskylde det frække spørgsmål :)  Jeg var lidt imponeret over, at du kendte hendes ankomstdato.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...