Hop til indhold
IlovethemYoung

Michelle Christianshavn

Recommended Posts

Dette er min anden anmeldelse, lad os håbe denne bliver bedre modtaget end min forrige... ;))

 

Jeg besøgte stedet - dejlig tøs, ung student fra Tyskland, med gode engelsk sporgskaber -  Højden passer, og billederne er ægte, det er hende. Hun er lidt større end på billederne efter min mening, er mest til tynde piger, men hun var stadig dejlig at se på

Hun sagde hun kun var her i en uge endnu  

 

Selve seancen vil jeg ikke komme for meget ind på. Bestilte en halvtime med superfransk - Hun startede ud med en erotisk massage, en blød en af slagsen, hvilket hun sagde hun altid gjorde først, hvilket egentlig var ret dejligt.   Under sexet brugte dildovibrator på hendes klit, det kunne mærkes igennem. Dette havde jeg ikke  prøvet før. 

 

Nu er det kun mit tredje besøg hos en GP - og vil sige at jeg har været heldig alle gange. 

Jeg er selv ret ung, og en smule nymfomanisk, så jeg fik god værdi for pengene da der var multicum(du kan komme så meget du kan) 

 

stedet 9/10 stor dejlig lejlighed, helt almindelig opgangskompleks

pigen 7/10 (10eren findes ikke, det er den utopisk perfekte dame, så god karakter)

indlevelse 9/10 vi klikkede ikke rigtigt sammen, men hun var stadig meget imødekommende og spørgende (øjenkontakt under blow) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...