Hop til indhold
Guest Just yours

Ægte anal

Recommended Posts

Guest Just yours
Stodder1 skrev, for 12 minutter siden:

Hvad er uægte anal?

 

Du ved hvad jeg mener stodder, mange skriver det gør det, og så vil de ikke når først det kommer indenfor døren... Hmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Jeg gætter på at de der tilbyder ydelsen gør det fordi de i et eller andet omfang kan lide det - nogle givetvis mere end andre...

Det lyder som om, at du mener at det tilbydes alene for at lokke "rotten" i fællen - og der mener jeg at du går galt i byen.

Har du aldrig tænkt på at lyst og ulyst er en personlig ting, som kan ændre sig på et splitsekund ?

Respekterer du ikke at pigen har ret til at sige nej pga. "kemi" o.l. ?

Jeg foretrækker at have samkvem med en der har lyst til at jeg tager hende i røveren og ikke en der ikke er med på det...

Håber du forstår min pointe...

P.S. findes der eksempler på at det blot er et lokkemiddel er det selvfølgelig træls - men rygtes hurtigt, også herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amy i Aarhus (https://annoncelight.dk/showad/215033) har jeg besøgt og en af de ting vi fik prøvet var anal (se evt. min anmeldelse).

Men som Anilingus rigtig nok skriver så kan ting som kemi, størrelse samt opfattelse af hvad rigtig anal jo også spille ind i pigens lyst. Hvis du fx. mener at rigtig anal er at efterligne Rocco Siffrefi så tror jeg ikke du finder mange piger der er med på legen.

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 59 minutter siden:

Amy i Aarhus (https://annoncelight.dk/showad/215033) har jeg besøgt og en af de ting vi fik prøvet var anal (se evt. min anmeldelse).

Men som Anilingus rigtig nok skriver så kan ting som kemi, størrelse samt opfattelse af hvad rigtig anal jo også spille ind i pigens lyst. Hvis du fx. mener at rigtig anal er at efterligne Rocco Siffrefi så tror jeg ikke du finder mange piger der er med på legen.

 

/Tutankhamon

Jeg tror ikke at hovedparten af øst-piger tilbyder anal af personlig lyst, men udelukkende for at tilbyde det bredeste menykort. Mange af dem ville tilbyde at hoppe på tungen hvis der var et marked for det ;)

Efterligne Rocco Siffredei....den var god :D Kan se jeg burde tilføje ægte anal til min menu, for tænk at kunne få det sådan :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville det ikke være smart, at ADM lige sletter sådanne opslag, der er placeret åbenlys forkert.

Tror det er den eneste måde folk lære det på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Just yours skrev, for 18 timer siden:

Hej

Nogen der ved hvem der tilbyder ægte analsex i Jylland..??

har du overvejet at besøge en shemale ??? der er lige pt et stort udbud, og shemale's er garanti for et godt baggårds knald ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 timer siden:

Jeg tror ikke at hovedparten af øst-piger tilbyder anal af personlig lyst, men udelukkende for at tilbyde det bredeste menykort. Mange af dem ville tilbyde at hoppe på tungen hvis der var et marked for det ;)

Efterligne Rocco Siffredei....den var god :D Kan se jeg burde tilføje ægte anal til min menu, for tænk at kunne få det sådan :P 

Kan altså ikke lade være med at undre mig. Du tror ikke at østeuropæiske piger vil dyrke analsex af lyst. Men samtidig vil du nyde at blive gennempulet af en gigantpik som Roccos. Hvorfor skulle østeuropæiske piger ikke have samme lyst som du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, Lige nu:

Kan altså ikke lade være med at undre mig. Du tror ikke at østeuropæiske piger vil dyrke analsex af lyst. Men samtidig vil du nyde at blive gennempulet af en gigantpik som Roccos. Hvorfor skulle østeuropæiske piger ikke have samme lyst som du?

Jeg siger ikke at alle østpiger ikke kan lide det. Der er bare en langt større andel af østpiger der tilbyder anal i forhold til danske piger og jeg tror ikke at lyst er så nationalt.

Mht. min kommentar omkring Rocco så var det ikke størrelsen jeg hentydede til men hans gørelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...