Hop til indhold
kvinde 1966

Yoni massage.

Recommended Posts

kvinde 1966 skrev, for 1 time siden:

Jeg har et spørgsmål til folket.

Jeg er ud over at massere mænd os begyndt at massere kvinder. 

Så mit spørgsmål er om det vil være noget kvinder vil ha???

:wub:

Det vil de gerne - især hvis du giver dem lidt penge for at få lov...

Hvis du spørger om e vil betale for det - absolut ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kvinde 1966

Hvis nu du lærte dig og give Tantra massage så ville jeg meget gerne komme og besøge dig engang og evt. tage Yoni massagen med som det sidste og afsluttende.

Yoni massage alene er jeg ikke interesseret i at modtage.

Dejlig dag til dig.

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, den 29/9/2017 at 10:33:

Det er os helt ok.. Men du burde prøve det.. Jeg har været hos en nogen gange nu og det er helt fantastisk :wub:

Det vil jeg gøre og har faktisk set et tilbud et sted, men gider ikke sådan en liderlig mand som gør det fordi han tænder. Så hellere give en ekstra skilling. Jeg kender Tantratemplet men har endnu ikke prøvet massagen derinde. Kan du anbefale en ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
kvinde 1966 skrev, den 28/9/2017 at 20:32:

Jeg har et spørgsmål til folket.

Jeg er ud over at massere mænd os begyndt at massere kvinder. 

Så mit spørgsmål er om det vil være noget kvinder vil ha???

:wub:

Ville  betale  hvis  du  har uddannelsen  - søgte  massagen  for  et  stykke  tid  siden herinde.  Desværre  var  der  ikke  en  uddannet  der  var  klar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 7 timer siden:

Det vil jeg gøre og har faktisk set et tilbud et sted, men gider ikke sådan en liderlig mand som gør det fordi han tænder. Så hellere give en ekstra skilling. Jeg kender Tantratemplet men har endnu ikke prøvet massagen derinde. Kan du anbefale en ? :)

Det var os et tilbud jeg fandt et sted.. Måske er det den samme.. Han hedder Jesper.. Og han er ikk bare en liderbasse... :D Jeg kender ikke tantratemplet desværre.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Ville  betale  hvis  du  har uddannelsen  - søgte  massagen  for  et  stykke  tid  siden herinde.  Desværre  var  der  ikke  en  uddannet  der  var  klar. 

Ok.... :) 

Nej det er nok ikk her de begår sig .. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 time siden:

Det var os et tilbud jeg fandt et sted.. Måske er det den samme.. Han hedder Jesper.. Og han er ikk bare en liderbasse... :D Jeg kender ikke tantratemplet desværre.. :) 

Jeg har set en deal et sted til kun 600 kr. og det er jo billigt hvis ellers manden er uddannet. Tantratemplet er et behageligt sted og tage hen. Der er mange gode arrangementer hvis man vil slappe af og mærke kærligheden fra andre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Jeg har set en deal et sted til kun 600 kr. og det er jo billigt hvis ellers manden er uddannet. Tantratemplet er et behageligt sted og tage hen. Der er mange gode arrangementer hvis man vil slappe af og mærke kærligheden fra andre. :)

Okay ja der ville jeg nok ikk ta hen så... Det lyder lidt for billigt... :huh:

Ok måske man skulle prøve det en dag... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Okay ja der ville jeg nok ikk ta hen så... Det lyder lidt for billigt... :huh:

Ok måske man skulle prøve det en dag... :) 

Medlemsskab koster 300 pr år kan jeg se og så får man massagen billigere. Den er godt nok dyr synes jeg. Pyha

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Ja det er lidt dyrt.. Kiggede lige.... Men tantra koster jo en del desværre... 

De bruger også en del tid på det, så forstår dem godt. Vil høre om de giver studenterrabat :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Ja nemlig..... De gange jeg har været til det så vare det 3 timer... Med en snak de første ca 25 min....  ååå må vist snart afsted igen kan jeg mærke... :) 

 

Hvad gav du hos ham ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden:

Han køre nogen tilbud nu fordi han uddannet sig til alt muligt... Mener det var 1500 for 3 timer.... 

Så napper jeg hellere Tantratemplet for medlemsskab er 300 kr. og så koster det vidst kun 1600 kr. for 3 timer og de har noget med 20 års erfaring og så har jeg bl.a gået til Tantrayoga hos 2 af de førende derinde. Ulrik som er leder er en meget sympatisk mand og han giver også denne massage.

Tak for info og dejlig søndag til dig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Sad lige og kiggede priser.. Han er faktisk dyrere med hans normal priser end templet... 

Tænker man skulle prøve dem så... 

Det er 1800 for 3 timer med medlemsskab så vidt jeg ka se.. :) 

Dejlig søndag til dig os... ;) 

Jeg tænker og tage den på 2.5 time og det er 1500 kr. hvilket er rimligt. Jeg tror man kan få en hel del stress ud af kroppen. Ville gerne lære mig det men det er en dyr uddannelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Jeg tænker og tage den på 2.5 time og det er 1500 kr. hvilket er rimligt. Jeg tror man kan få en hel del stress ud af kroppen. Ville gerne lære mig det men det er en dyr uddannelse.

Ja og det er os en ok tid... Tiden flyver når man ligger der... Ja ville os gerne selv lære mere end jeg kan allerede nu men ja det er dyrt... 

Når jeg går derfra så har jeg ingen tanker og er så fredfyldt og lettet.. Helt fantastisk... Det kræver jo os at man ka slippe sig selv helt og det er ikk alle der ka det.. Det ka jeg se her når jeg selv massere... Dem der kan får en langt bedre oplevelser ud af det.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...