gerog 9288 Skrevet 28. September, 2017 Hvil i fred, Hugh Hefner. Jeg har altid været imponeret over den opmærksomhed han fik og har fået skabt omkring sig, hans Playboy Mansion og ja selvfølgelig Playboy magasinet. Og ja, jeg er da også meget misundelig på alle de damer han har været sammen med http://money.cnn.com/2017/09/27/media/hugh-hefner/index.html 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. September, 2017 (edited) Sørgeligt. Men alting slutter en dag.. På sin 75 års fødselsdag: I 1969 i Tivoli: Med hans sidste kone, engelske Crystal Harris, på 31 år..Altså 60 år yngre. Hun arver dog ikke en penny af hele konsortiet på omkring 43 millioner $. Gad vide om hans andre koner, kærester var ligeså smukke..? Men det må vel skade Playboy mod konkurrencen mod Hustler og Penthouse, at Hef ikke er ombord længere.. R.I.P. Redigeret 28. September, 2017 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 28. September, 2017 Noget af en legeplads hans sønner i 20'erne arver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18175 Skrevet 28. September, 2017 Tænker ikke det ændre sig så meget da datteren stortset har kørt bladet de sidste mange år.. Siden han engang i hans 70'er fik en blodprop.. Ganske vidst ejede han stadig det meste men hun styrede det.. Og kommer nok til at fortsætte med det.. Forhåbentlig.. Men ja det er en sand legende der er død.. Lad os håbe at hans eftermæle ikke bliver griset til at arvingerne og der grådighed hvis de skulle være det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 28. September, 2017 gerog skrev, for 3 timer siden: Og ja, jeg er da også meget misundelig på alle de damer han har været sammen med Mon ikke det var ham du var missundelig på og ikke damerne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. September, 2017 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Mon ikke det var ham du var missundelig på og ikke damerne. Haha jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg