Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG I VEJLE - 4. OKTOBER med 2 Mulatbabes på 23 og 24 år

Recommended Posts

Gæst

Neeej, to af min yndlings piger og jeg vil være ud af landet.

Kan varm anbefale begge piger, smukke og umættelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrev, den 9/28/2017 at 07:39:

Neeej, to af min yndlings piger og jeg vil være ud af landet.

Kan varm anbefale begge piger, smukke og umættelige.

Det samme her ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Negerpiger plejer at være gode med tungen, så mon ikke det bliver en kvalitetsoplevelse..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg kommer til at underholde dem på egen hånd, hvis alle er udenlandsk. Hmm... det vil jo ikke rigtig være et gb, men jeg overlever nok :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 15 timer siden:

Måske jeg kommer til at underholde dem på egen hånd, hvis alle er udenlandsk. Hmm... det vil jo ikke rigtig være et gb, men jeg overlever nok :D

er godt nok ikke i udlandet, men bare forhindret - men dejligt at du tager vare på dem ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Det er godt nok mit første indlæg, men jeg har fulgt med længe på sidelinjen. Jeg har deltaget i mange af de GB, der er blevet arrangeret af Rescue51, siden jeg havde min GB debut i starten af året, og jeg kan varmt anbefale dem, så dem af jer der er i tvivl, se at komme af sted i vil ikke fortryde det.

Jeg var så heldig at deltage ved Brownie´s første GB, og hun er ikke en pige man lige glemmer, når hun kigger på en med hendes flotte mørke øjne og hendes vidunderlige smil, kan man ikke andet end smile tilbage til hende, hun er en pige der gav sig fuldt ud første gang, og man kunne virkelig mærke på hende at hun nød det fuldt ud. Malou har jeg ikke mødt, så hende kan jeg ikke udtale mig om,  men hun ser fræk ud, så det kan kun blive godt med de to piger.

Jeg skal lige have styr på om jeg kan deltage pga. arbejde, men håber virkelig at jeg kan deltage, for at møde Brownie igen, men hvis ikke så må Brownie og Malou have et virkelig godt GB på onsdag, så pas på dem, de har fortjent en god oplevelse.

Hilsen Andsen

Redigeret af Andsen160

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andsen160 skrev, for 22 timer siden:

Hej alle

Det er godt nok mit første indlæg, men jeg har fulgt med længe på sidelinjen. Jeg har deltaget i mange af de GB, der er blevet arrangeret af Rescue51, siden jeg havde min GB debut i starten af året, og jeg kan varmt anbefale dem, så dem af jer der er i tvivl, se at komme af sted i vil ikke fortryde det.

Jeg var så heldig at deltage ved Brownie´s første GB, og hun er ikke en pige man lige glemmer, når hun kigger på en med hendes flotte mørke øjne og hendes vidunderlige smil, kan man ikke andet end smile tilbage til hende, hun er en pige der gav sig fuldt ud første gang, og man kunne virkelig mærke på hende at hun nød det fuldt ud. Malou har jeg ikke mødt, så hende kan jeg ikke udtale mig om,  men hun ser fræk ud, så det kan kun blive godt med de to piger.

Jeg skal lige have styr på om jeg kan deltage pga. arbejde, men håber virkelig at jeg kan deltage, for at møde Brownie igen, men hvis ikke så må Brownie og Malou have et virkelig godt GB på onsdag, så pas på dem, de har fortjent en god oplevelse.

Hilsen Andsen

Malou er også dejlig, så der har du en oplevelse tilgode

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg det til at gå op med arbejdet, og er tilmeldt.

NoSecret. Det skal du også bare gøre, jeg glæder mig helt vildt til i morgen, at møde Brownie igen og Malou for første gang 

Ferdinand. Jeg vil så glæde mig til at møde Malou, og få den første oplevelse sammen med hende i morgen. Det bliver spændende at møde hende, nu hvor du siger, at jeg har det til gode

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...