Hop til indhold
Bananas

Skønhedens magt

Recommended Posts

Har lige set Chris Pedersens "Skønhedens magt". En smuk serie, som minder mig om at ikke alle danskere er islamofobiske bøssofobiske tosser. Noget man ellers kan få opfattelsen af herinde på EG.

Så blev jeg glad igen, og hvis jeg nu bare kan lade være med at kigge i Martyrens sverigemaniske tråd, så kan jeg måske forblive glad.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Har lige set Chris Pedersens "Skønhedens magt". En smuk serie, som minder mig om at ikke alle danskere er islamofobiske bøssofobiske tosser. Noget man ellers kan få opfattelsen af herinde på EG.

Så blev jeg glad igen, og hvis jeg nu bare kan lade være med at kigge i Martyrens sverigemaniske tråd, så kan jeg måske forblive glad.

Der er ingen der tvinger dig til at kigge :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

I know Prinz, I know....:mellow: Det er helt op til mig. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Du er vel mest glad over at du fik svinet folk til herinde. :D:D:D Der findes også utroligt fornuftige svenskere, jeg kender selv nogle stykker,personligt i Malmø som jeg har nævnt flere gange.  De er slet ikke så dumme, lav-interliigiente, sarte og naive som de svenskere der er på det politiske forum ;););) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Smiler...,,tak for komplimentet ;).....

Rigtig trist at virkelighedens Sverige ikke gør dig glad. Jeg er nu ikke enig i at du skal fornægte eller undgå at forholde dig til virkeligheden, så ender du bare derude hvor en, efterhånden, stor del af den svenske befolkning befinder sig.

Redigeret af Martyren
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 7 timer siden:

Mon han kigger fordi at han mener, at det er ren volapyk og fake news der dokumenteres i tråden "Sverige smuldrer" ;).......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror at du og Chris Pedersen kunne få en rigtig hyggelig tid sammen og jeg tror at frøken Pedersen ville passe rigtig godt ind i den svenske politisk korrekte elite.....

Vidste i øvrigt ikke hvem denne ligegyldige Chris Pedersen var, det ved jeg så desværre nu, måske at JEG skulle lade være med at kigge i dine tråde.

......undrer mig over at han ikke har hånden i gips.....med tanke på at den ser brækket ud.....

IMG_2002.PNG

Redigeret af Martyren
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 1 time siden:

......undrer mig over at han ikke har hånden i gips.....med tanke på at den ser brækket ud..

Det kan være svært at se forskel på brækkede og løse håndled :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 2 timer siden:

Du er vel mest glad over at du fik svinet folk til herinde. :D:D:D Der findes også utroligt fornuftige svenskere, jeg kender selv nogle stykker,personligt i Malmø som jeg har nævnt flere gange.  De er slet ikke så dumme, lav-interliigiente, sarte og naive som de svenskere der er på det politiske forum ;););) 

Mange tak.:)

Martyren skrev, for 2 timer siden:

Smiler...,,tak for komplimentet ;).....

Rigtig trist at virkelighedens Sverige ikke gør dig glad. Jeg er nu ikke enig i at du skal fornægte eller undgå at forholde dig til virkeligheden, så ender du bare derude hvor en, efterhånden, stor del af den svenske befolkning befinder sig.

Mange tak:)

Martyren skrev, for 2 timer siden:

Mon han kigger fordi at han mener, at det er ren volapyk og fake news der dokumenteres i tråden "Sverige smuldrer" ;).......

Martyren skrev, for 1 time siden:

Jeg tror at du og Chris Pedersen kunne få en rigtig hyggelig tid sammen og jeg tror at frøken Pedersen ville passe rigtig godt ind i den svenske politisk korrekte elite.....

Vidste i øvrigt ikke hvem denne ligegyldige Chris Pedersen var, det ved jeg så desværre nu, måske at JEG skulle lade være med at kigge i dine tråde.

......undrer mig over at han ikke har hånden i gips.....med tanke på at den ser brækket ud.....

IMG_2002.PNG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu