Hop til indhold
Rooster

Er EG under (spam) angreb?

Recommended Posts

Hej Brugere 

I en af de tråde jeg slettede, var der en der spurgte om EG var under angreb, så derfor vil jeg lige komme med en lille update her. 

Selv om vi jævnligt oplever spam indlæg på vores lille intime forum, så har denne dag været den abselut mest spam fyldte i den forholdsvis korte tid jeg har været i bunkeren. Om det er et decideret angreb vil jeg nok være forsigtig med at sige, for det kan sikkert blive meget værre...

Men i skal vide at vi fjerner det så hurtigt vi kan og vi takker for jeres hjælp, da vi ikke selv kommer rundt i alle kroge herinde.

Venlig hilsen alle os i bunkeren :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, den 9/28/2017 at 00:03:

Hej Brugere 

I en af de tråde jeg slettede, var der en der spurgte om EG var under angreb, så derfor vil jeg lige komme med en lille update her. 

Selv om vi jævnligt oplever spam indlæg på vores lille intime forum, så har denne dag været den abselut mest spam fyldte i den forholdsvis korte tid jeg har været i bunkeren. Om det er et decideret angreb vil jeg nok være forsigtig med at sige, for det kan sikkert blive meget værre...

Men i skal vide at vi fjerner det så hurtigt vi kan og vi takker for jeres hjælp, da vi ikke selv kommer rundt i alle kroge herinde.

Venlig hilsen alle os i bunkeren :) 

Igen en masse flooding med link... i alle dele af forum...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, den 5/10/2017 at 14:44:

Igen en masse flooding med link... i alle dele af forum...

Vi fjerner dem næsten lige så hurtigt som de kommer ;) 

Jeg tror at gennemsnits tiden hvor de er synlige er under en time.

Hvis vi må klappe os selv en anelse på skulderen, så syntes jeg det er godt klaret i betragtning af at vi kun er en kvartet til at klare det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke oplevet noget. Kan nogen måske vise et skærmprint af et angreb. På den måde kan jeg være obs på problemet. MÅske er jeg bare ved at være vant til de der små reklamer ude i hver hjørne. så jeg ligger ikke mærke til noget. Men tak for, at i gør noget. 

 

 

 

Jeg<3eroguide

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ikke oplevet noget. Kan nogen måske vise et skærmprint af et angreb. På den måde kan jeg være obs på problemet. MÅske er jeg bare ved at være vant til de der små reklamer ude i hver hjørne. så jeg ligger ikke mærke til noget. Men tak for, at i gør noget. 

 

 

 

Jeg<3eroguide

Se her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er orkestreret af bagmænd. Det er samme fremgangsmåde: kort engelsk eller maskinoversat tekst. Et link til en tvivlsom chat/datingside der koster spidsen af en jet-jæger at benytte (uden nogen udsigt til noget på den dummer) og tråde i så mange forums som overhoved muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...