KomIgen 49 Skrevet 27. September, 2017 http://side6.dk/resultatside/?q=aalborgbabes Jeg har været forbi Aalborg og fik fornøjelsen af at møde Maya som er den lyshårede (glat hår) på billederne. Billede 3 viser tatoveringen på maven som hun kan genkendes på. Hun er i mine øjne rigtig lækker og yder super service. Hun kommer fra Riga i Letland og fortalte at hun kun er her i 5 dage mere - så skynd jer afsted hvis I mangler en super oplevelse. Lidt om oplevelse jeg fik: adressen er knap så diskret men jeg sneg mig ind og blev gladeligt overrasket over den skønne blondine. Hun nød berøringen og gav blowjob med masser af tunge. Dejlig intens sex med god indlevelse. Kan kun anbefale hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 28. September, 2017 Hvem er de 14 andre piger så på billederne? Ser kun et billede med tattoo på maven, men dejlig ser hun ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomIgen 49 Skrevet 28. September, 2017 klinikfuckers skrev, for 6 timer siden: Hvem er de 14 andre piger så på billederne? Ser kun et billede med tattoo på maven, men dejlig ser hun ud. Det er Maya som er på de første tre billeder - desværre kan jeg ikke se billede 4 - og de sidste er af den anden som er på stedet (fik lige set hende hurtigt). Alle billeder ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg