Hop til indhold
KomIgen

Maya hos Aalborgbabes - super oplevelse

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=aalborgbabes

Jeg har været forbi Aalborg og fik fornøjelsen af at møde Maya som er den lyshårede (glat hår) på billederne. Billede 3 viser tatoveringen på maven som hun kan genkendes på. Hun er i mine øjne rigtig lækker og yder super service.

Hun kommer fra Riga i Letland og fortalte at hun kun er her i 5 dage mere - så skynd jer afsted hvis I mangler en super oplevelse.

Lidt om oplevelse jeg fik: adressen er knap så diskret men jeg sneg mig ind og blev gladeligt overrasket over den skønne blondine. Hun nød berøringen og gav blowjob med masser af tunge. Dejlig intens sex med god indlevelse. Kan kun anbefale hende!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 6 timer siden:

Hvem er de 14 andre piger så på billederne? Ser kun et billede med tattoo på maven, men dejlig ser hun ud. 

Det er Maya som er på de første tre billeder - desværre kan jeg ikke se billede 4 - og de sidste er af den anden som er på stedet (fik lige set hende hurtigt). Alle billeder ægte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...