Hop til indhold

Recommended Posts

Guest gokke72

Så lykkedes det endelig at få besøgt Claudia efter mange ihærdige men uforløste forsøg.....tak til tidligere anmeldelser ( Cobham, kattjakt, gladelars...m.fl ), som ikke er helt nye,  så derfor kommer her en frisk.

Hmmm svært sætte ord på denne helt overdrevne lækre Latina, som bare tryllebinder dig fra første sekund. Hun er meget tæt på den smukkeste, mest sexede feminine kvinde jeg endnu har set. Krop, ansigt er skabelon for en klokke klar 10'er på babeskalaen.....hold da helt kæft, kan stadig slet ikke fatte hvad jeg har oplevet. Fra starten var kemien i top, så selvom det var første gang måtte jeg bare have 1t.......var nærmest i chock over hele hendes personlighed/væremåde........super sød, sexet og bare klar.....! Omend hendes engelsk er lidt begrænset, var seancen ikke præget at dette, alt gled derudaf på bedste gfe vis.....og lysten styrede ganske enkelt rækkefølgen af legen. O-m-g hvor er jeg tilfreds med besøget, som går i kategorien blid gfe. Damn hvor ser hun sindssygt godt ud, billederne stemmer men virkeligheden er mange gange bedre.........overvældende meget bedre.

Stedet : 10/10

Pigen : 11/10

Seancen : 9,75/10

Wooow, for dælen....gentagelsesrisiko 666%

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hej underdog40......hun ER en dyr pige....1600/t, Meeeen når udssendet er i så god form ved vi alle også godt at det koster. Alt er iøvrigt med gummi ( hvilket ikke er urimeligt ). Jeg ville bare formidle at hun er "a veeeeery special diamond"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed anmeldelse!

Og altså samme prisniveau som Salma, også fra Colombia, og ligeledes bosiddende i Spanien (Barcelona i Salma's tilfælde).

De er halv-dyre de latinaer på dette niveau, men hold nu kæft, hvor oplevelsen også bare er der efter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
XXXfootlover skrev, for 13 timer siden:

Fed anmeldelse!

Og altså samme prisniveau som Salma, også fra Colombia, og ligeledes bosiddende i Spanien (Barcelona i Salma's tilfælde).

De er halv-dyre de latinaer på dette niveau, men hold nu kæft, hvor oplevelsen også bare er der efter.

 

Salma er brasilianer med indiske rødder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 8 minutter siden:

Salma er brasilianer med indiske rødder ;) 

Og det har du sgu'da fuldstændigt ret i ... jeg besøgte Salma et par dage før hun tog hjem hér for ikke så længe siden, og der sagde hun netop, at hun var Brasilien.

Må skyldes træthed at jeg fik kaldt hende fra Colombia. ;)

Beklager, men tak for korrektionen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hade icke den riktigt gode kemi med Claudia då jeg treffede hende men hon er en crazy flot pige. En egte classic beauty. Jeg finder Claudias ansikte som ett av de flottere ever. Der oppe med Savannah Summer fra Seduction om vi snacker latinas.

Jeg hade en bedre overall session med Salma om vi snacker flotte latinas men jeg finder Claudia som en skönare pige, speciellt i ansiktet. 

Så även om vi icke fick den bedre av session så er hon en av de flottere pigerne period. I min mening er Claudia en av de anledningar till varför vi säger att piger fra Colombia er så hot!:D

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre du fik en skøn oplevelse. Overvejer at besøge hende idag eller alternativt noget i den helt anden genre - Domina Anita.

Må se hvad lysten er senere ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er meget retvisende.

 

Hun er en ok sød pige, men hun yder ikke GFE.

Hun fortalte mig f.eks., at hun kysse, men det var uden ungen, og alene på mit initiativ.

Det var ikke pga. min mund hygiejne eller mit udseende. 

 

Min pik var for stor til hende, og det er ikke fordi jeg er anormal. 

Jeg besøgte hende ved middagstid, men hun kunne jo have mange kunder og derfor være øm.

 

Konklusion. Smuk pige med retvisende billeder, men uden GFE og bliver "let" øm.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige besøgt hende. Wow....

Bestilte 30 min og der var nul stress. Hun satte gummi på med munden og tog mig godt dybt.

Bagefter kravlede hun op og satte sig overskrævs og lod den glide ind. Behøver jeg sige at det så frækt ud. Det tog ikke længe. Da der var mere tid tilbage foreslog hun, at hun masserede mig lidt. 

Dejlig pige !

Hun er skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...