Hop til indhold
arkibal

Gong Watpo Massage, Holme Ringvej 144 i Viby

Recommended Posts

Nogen gange kan det godt gå for hurtigt.

Jeg tænker, at det var Gong selv, der tog imod, da jeg mødte uanmeldt op på klinikken i Viby. Hun er en flot dame, ikke helt ung, men smuk med et udtryksfuldt ansigt og dramatisk makeup.

Gong viste mig ind i et stort, pænt lokale med en bred seng. 'Fuld pakke koster 1000 kr – kunne du tænke dig to piger?' Spurgte hun med det samme.

Det var mit første besøg på stedet, og jeg havde knap nok foldet paraplyen sammen.

Så jeg udskød beslutningen og bad om at blive betjent af den person, som kunne levere den bedste massage.

Og nu sad Mahn og pirrede røv og nosser efter mindre end fem minutters massage.

Alt, alt for hurtigt efter min smag, men i min alder er man nødt til at smede mens jernet er varmt. Så jeg vendte mig om og bestilte lidt modvilligt den fulde pakke.

Mahn er en ret anonym pige sidst i 30'erne. Anonym i den forstand, at hun ligner et gennemsnit af alle de thaipiger, jeg har mødt i tidens løb. Pæn uden at være smuk, slank uden at være tynd, langhåret med silikonebryster, som er for hårde. Kussen er korthåret og røven er lige så anonym som resten. Ikke noget, der maner til den store lidenskab, og der blev da heller ikke lagt det helt store engagement for dagen. Så da jeg var færdig, forberedte jeg mig på at betale og gå skuffet derfra.

Men det skulle blive bedre. Meget bedre. For nu gik Mahn igang med at levere en god massage af hele kroppen. Rigtig god, faktisk – bedre end det meste af den 'grønne' massage, jeg har fået andre steder.

Og da tiden var kommet til forsiden, blev kalorius strejfet generøst, med det resultat, at den igen rejste sig til kamp.

Jeg ved ikke, hvem der hustlede hvem, men det endte med, at Mahn red mig igen for 200 kr. ekstra. Det er ikke ofte, at den slags sker i min alder.

Bagefter fulgte jeg efter Mahn ind i badeværelset for at skylle mig – og overraskede Gong, som sad på hug i brusekabinen, hvor hun vaskede sit underliv.

Jeg trådte befippet baglæns ud i gangen og ventede på at der blev ledigt. Mahn må have sagt et eller andet til Gong, for da hun kom ud, spurgte Gong, om jeg kunne tænke mig en tredje omgang med hende. Det kunne jeg faktisk, men nu var pungen desværre tom. Jeg tror knap nok, at hun anede, hvor meget spørgsmålet smigrede en halvgammel nar ;) 

Redigeret af arkibal
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...