Hop til indhold
Sport

Lou Sundsvej

Recommended Posts

Fantastisk oplevelse og absolut GFE på sundsvej denne gang en ener i ordets bedste forstand.

Har i længere tid holdt øje med om Nicol ville vende tilbage i Herning eller Vejle, er til de mere petit piger med naturlige fordele i den mindre størrelse, og så var det at Lou dukkede op.

Vi svingede mere end rigtigt og hun mestrer kunsten til perfektion, lige til grænsen, slow og så lidt mere - ja tror jeg kunne være kommet tre fire gange men det her det var langt bedre ;-))

Tror faktisk hun også hun var ret glad for min behandling lidt syd på..

Må sige Nicol har fået konkurrence og vi skal tilbage til de gode PD tider hvor Nadia klart står som et lysende fyrtårn, for at komme på højde med Lou godt valg at spendere pausen med hende.

Skal hun besøges igen JA men skal lige samle kræfter igen for hold da op en pige - ville gerne flyve væk på en lyserød sky med hende - hun er varm, har ben i næsen og omløb i øverste etage - det sætter jeg pris på ved en pige, det er ikke kun pillow talk men en mere seriøs samtale.

Lou hvis du læser med TAK for en dejlig første runde på en efterårs Tirsdag, det varmede, pas godt på dig selv til vi ses igen i Herning, Århus eller hvor du ellers befinder dig for jeg kommer gerne på besøg - hvis det er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - hilste på men var ikke længe om at bestemme mig eller havde bestemt på forhånd - er mere til de 'petit piger med naturlige fordele i den mindre størrelse' som jeg skrev i indlægget.

Så jeg kan ikke rigtig bidrage med det store om Sandra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at Julie hos "Pigekollektivet" i Randers (og i private lejligheder)  tilsyneladende er stoppet, har jeg ikke kunnet finde én der virkelig kunne give en GFE oplevelse som jeg synes om.

Billederne af Lou på Sundsvej synes jeg er lækre. Derudover positiv omtale i denne tråd, så hun skulle da prøves.

Kys, superfransk og hele oplevelsen var virkelig i top. Lou er dælme lækker.

Efter vi var færdige var der også tid til lidt småsnak, så der var slet ikke nogen hastværk.

De bedste anbefalinger af Lou herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dicki - dejligt du havde en go' oplevelse. Håber hun bliver lidt endnu eller i det mindste kommer tilbage for hun er " dælme lækker" helt enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så faldt jeg i igen :)

Er lige kommet hjem fra endnu et besøg hos Lou. Havde ellers lovet bankmanden at jeg ikke ville bruge flere penge på "damer", men man er jo svag :wub:

Lou er altså bare ski´ sød og kommer hun tilbage, så håber jeg der er sparet op til et nyt besøg.

Tak til Lou for et par skønne oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...