Hop til indhold
Jyden77

Sidse/Lina - kært barn har mange navne!

Recommended Posts

Så er Lina - nu som Sidse - rykket til Kjellerup med sin forlovede! 

Jeg kunne ikke styre min nysgerrighed og tog et smut forbi i går aftes. 

Jeg kom til et nedlagt landbrug og blev mødt af en fyr som tydeligvis kendte til sagen. Han anviste trappen op til husets første sal og var alt i alt ganske rar. Respekt for at der bliver passet på pigen! 

Jeg vil kort nævne at lejligheden jeg kom op i var indbydende og lækker... Jo ikke den jeg vil fortælle om ;)

Jeg havde valgt alenetid med sidse/lina... Der tilbydes også leg i selskab med manden... Meeen det er jeg for genert til! 

Sidse ventede - iført fræk uniform og det dejligste smil - på mig i soveværelset hvor der bogstaveligt var fut i den ;)

Jeg havde afregnet med hendes ven, så vi kunne direkte til sagen! 

Malkemaskine - det passede godt på Sidse det udtryk. Blow med masser af øjenkontakt, dybde og leg med tungen. Mums! 

OG så slugte denne skønne kvinde hele den varme ladning og hun blev siddende med åben mund til kanonen var færdig med at skyde af. 

Nærværende og sød hele vejen igennem... Positivt overrasket - efter at have fulgt med i den dårlige vind her på siden som har fulgt Sidse/Lina! 

Et klart GO fra jyden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første indlæg du skriver om en pige der så har svindlet og bedraget landet rundt, gud ved hvorfor hun pludselig optræder som en engel, man tænker sit.....Hun er en hustler og kan kun anbefale alle at holde sig langt væk.... rigtigt langt væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...