Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Efter et par hårde arbejdsdage var der opstået problemer i skulderne. Jeg har førhen med held fået masseret alt på plads på klinikken, så afsted til Randers.

Op ad trappen og ind på briksen. Skulderne blev masseret til UG, dejlig kvinde man kan snakke med om alt, kryddert med strejf og blide berøringer de helt rigtige steder. Dejlig afslutning, som når fuglene fløjter på en varm forårsmorgen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, 1 time siden:

Jeg er lidt langsom i opfattelsen åbenbart.  Kan man også få hj eller evt mere?

Hvis du sender hende en PM får du ret hurtigt et svar på, hvad hun tilbyder.

Jeg har adskillige gode oplevelser med denne dejlige, voksne kvinde.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, for 6 timer siden:

Jeg er lidt langsom i opfattelsen åbenbart.  Kan man også få hj eller evt mere?

Der er et lille skriv her 

så,er det bare igang.

jeg anbefaler gerne

mvh 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg "ENDELIG" kommet hjem efter endnu en fantastisk gang helkropsmassage. Hun har bare hænderner skruet helt rigtig på og så "SNAKKER" hun :)...altså på den gode måde :rolleyes: Hun kan virkelige finde spændingerne i samtlige lemmer. Lige så fuglen synger. Når jeg nu starter med at skrive "ENDELIG" hjemme...ja så var det bare fordi, at det var så god en oplevelse for kroppen, at jeg slappede fuldstændig af i hele kroppen og ikke mindst hovedet, da jeg satte mig i bussen. Glemte helt, at skifte bus på terminalen...og for at det ikke skulle være nok...så missede jeg stoppestedet tættest på hjemmet :D. Skal det gentages...BESTEMT...men næste gang må jeg tage cyklen :D Til jer der har været hos hende...ja I ved, hvad jeg taler om. Til jer der ikke har været der ENDNU. Få bestilt jer en tid og kom afsted. Det vil I ikke fortryde. Men bestil i god tid, så der er noget, at glæde jer til og i øvrigt er der rift om hende :rolleyes:

Go' weekend til alle ikke mindst Lene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, for 1 time siden:

Så er jeg "ENDELIG" kommet hjem efter endnu en fantastisk gang helkropsmassage. Hun har bare hænderner skruet helt rigtig på og så "SNAKKER" hun :)...altså på den gode måde :rolleyes: Hun kan virkelige finde spændingerne i samtlige lemmer. Lige så fuglen synger. Når jeg nu starter med at skrive "ENDELIG" hjemme...ja så var det bare fordi, at det var så god en oplevelse for kroppen, at jeg slappede fuldstændig af i hele kroppen og ikke mindst hovedet, da jeg satte mig i bussen. Glemte helt, at skifte bus på terminalen...og for at det ikke skulle være nok...så missede jeg stoppestedet tættest på hjemmet :D. Skal det gentages...BESTEMT...men næste gang må jeg tage cyklen :D Til jer der har været hos hende...ja I ved, hvad jeg taler om. Til jer der ikke har været der ENDNU. Få bestilt jer en tid og kom afsted. Det vil I ikke fortryde. Men bestil i god tid, så der er noget, at glæde jer til og i øvrigt er der rift om hende :rolleyes:

Go' weekend til alle ikke mindst Q 45 :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, for 2 timer siden:

Så er jeg "ENDELIG" kommet hjem efter endnu en fantastisk gang helkropsmassage. Hun har bare hænderner skruet helt rigtig på og så "SNAKKER" hun :)...altså på den gode måde :rolleyes: Hun kan virkelige finde spændingerne i samtlige lemmer. Lige så fuglen synger. Når jeg nu starter med at skrive "ENDELIG" hjemme...ja så var det bare fordi, at det var så god en oplevelse for kroppen, at jeg slappede fuldstændig af i hele kroppen og ikke mindst hovedet, da jeg satte mig i bussen. Glemte helt, at skifte bus på terminalen...og for at det ikke skulle være nok...så missede jeg stoppestedet tættest på hjemmet :D. Skal det gentages...BESTEMT...men næste gang må jeg tage cyklen :D Til jer der har været hos hende...ja I ved, hvad jeg taler om. Til jer der ikke har været der ENDNU. Få bestilt jer en tid og kom afsted. Det vil I ikke fortryde. Men bestil i god tid, så der er noget, at glæde jer til og i øvrigt er der rift om hende :rolleyes:

Go' weekend til alle ikke mindst Lene :)

Der skulle stå naturligvis stå Q 45 istedet for Lene. Se nedenstående opslag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i sommers på besøg hos Q45, efter at have læst en masse godt om hende herinde. Endeligt ville jeg hoppe denne noget negative anmeldelse over, men da jeg jo selv sætter pris på Jeres belysning, af de forskellige tilbud derude, så ......

Jeg fik en runde massage, som vel var ok. Jeg fortrækker dog en massage der er hård, og det var den her på ingen måde. Men hvis du er til en blød massage, så vil jeg tro du vil synes om den.

Q45 er snakkende og rigtig sød, så jeg tog imod tilbuddet om et blowjob efter massagen. Hun smed tøjet og jeg ved ikke helt hvad jeg havde forventet, og kan vel kun give mig selv skylden. Med en "arbejdstitel" som Q45 kunne jeg jo ikke forvente, at hun havde en struttende ungpige krop. Jeg var heller ikke imponeret over hendes tatoveringer. Selve det med BJ havde hun styr på, men det var nu ikke en fordel, at hun var nøgen. Hun havde radioen til at køre hele tiden og det var vel ok, men under hendes BJ var der radioavis, om nogle stakkels folk i Asien, der var blevet oversvømmet. Det var f.... noget der gjorde det svært at fokusere.

For folk med andre forventninger end jeg, tror jeg måske hun er fantastisk. For mig bliver det kun til dette ene besøg.

Vh UnderSolen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft samme oplevelse som dig med Q45, og har ikke kunnet forstå de mange mange mange positive anmeldelser. Jeg har før forsøgt at beskrive min oplevelse, men du gør det bedre end jeg kan. Mit besøg hos hende blev også kun til den ene gang.

Men pas på, man må ikke være kritisk....har før fået en del pm om hvad jeg bildte mig ind, at være negativ når nu alle var positive.

Der skal mere til at imponerer mig.

 

Redigeret af Bulder

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 12 timer siden:

Jeg var i sommers på besøg hos Q45, efter at have læst en masse godt om hende herinde. Endeligt ville jeg hoppe denne noget negative anmeldelse over, men da jeg jo selv sætter pris på Jeres belysning, af de forskellige tilbud derude, så ......

Jeg fik en runde massage, som vel var ok. Jeg fortrækker dog en massage der er hård, og det var den her på ingen måde. Men hvis du er til en blød massage, så vil jeg tro du vil synes om den.

Q45 er snakkende og rigtig sød, så jeg tog imod tilbuddet om et blowjob efter massagen. Hun smed tøjet og jeg ved ikke helt hvad jeg havde forventet, og kan vel kun give mig selv skylden. Med en "arbejdstitel" som Q45 kunne jeg jo ikke forvente, at hun havde en struttende ungpige krop. Jeg var heller ikke imponeret over hendes tatoveringer. Selve det med BJ havde hun styr på, men det var nu ikke en fordel, at hun var nøgen. Hun havde radioen til at køre hele tiden og det var vel ok, men under hendes BJ var der radioavis, om nogle stakkels folk i Asien, der var blevet oversvømmet. Det var f.... noget der gjorde det svært at fokusere.

For folk med andre forventninger end jeg, tror jeg måske hun er fantastisk. For mig bliver det kun til dette ene besøg.

Vh UnderSolen

Som bekendt er vi mænd forskellige - og heldigvis for det. Jeg, og adskillige andre, synes Q45 giver en rigtig god massage, som hverken er for blød eller for hård, men lige til pas, så man efterfølgende føler en dejlig velvære. At hun så under massagen også forstår at pirre de "rigtige" steder uden at miste fokus på massagen, er naturligvis ikke at foragte.

Jeg, som må betegnes som en moden mand, synes Q45 er en smuk kvinde med dejlige former, hvor vægt og højde står i fint forhold til hinanden, og de få og forholdsvise  diskrete tatoveringer, synes jeg ikke skæmmer hendes smukke krop. Det er jo ikke sådan, at kroppen er dækket med blæk.

Hvis man ikke ønsker baggrundsmusik/radioavis, kan man jo blot bede hende slukke for dampradioen:)

Vh Kæphøj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er efterhånden et stykke tid siden jeg har besøgt hende sidst:). Syntes ikke der er skrevet noget om hende i lang tid, nogen der ved om hun er stoppet?

Kunne godt bruge en gang god massage igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse62 skrev, for 1 time siden:

Er efterhånden et stykke tid siden jeg har besøgt hende sidst:). Syntes ikke der er skrevet noget om hende i lang tid, nogen der ved om hun er stoppet?

Kunne godt bruge en gang god massage igen!

Jeg besøgte Q45 for ikke så længe siden. Da var hun stadig i fuld vigør og som sædvanlig fik jeg en udsøgt behandling:)

Hendes profil findes også stadig her på EG, så mon ikke du bare skal skrive til hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kæphøj skrev, for 19 timer siden:

Jeg besøgte Q45 for ikke så længe siden. Da var hun stadig i fuld vigør og som sædvanlig fik jeg en udsøgt behandling:)

Hendes profil findes også stadig her på EG, så mon ikke du bare skal skrive til hende??

Selvfølgelig skal jeg det:))

Tak!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for ca et år siden.

Hun er en rigtig sød og rar quinde på 45 og med en krop på 45. Opplevelsen var rigtig dejlig og hun pirrede hele vejen under massage.

Vi hadde aftalt afslutning i 69,og vi hadde ikke holdt på særlig lenge før hun kom i en stor orgasme hvor hun rystede over hele kroppen.

Jeg tror godt hun kan lide sit arbejde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos hende en gang.
Forventer du en åleslank 22 årig  bliver du skuffet.

Omvendt er det så IKKE det hun lover.

Hun er en kvinde der er voksen, hun er skide rar, har sindsyg god føling med sin massage og så kan hun sende en helt op over kanten når han masserer på den frække måde!

Jeg besøger hende igen når jeg får råd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 45 minutter siden:

Har været hos hende en gang.
Forventer du en åleslank 22 årig  bliver du skuffet.

Omvendt er det så IKKE det hun lover.

Hun er en kvinde der er voksen, hun er skide rar, har sindsyg god føling med sin massage og så kan hun sende en helt op over kanten når han masserer på den frække måde!

Jeg besøger hende igen når jeg får råd!

Hun lyder ti lat være spændende nogen der har et link eller nr på hende ?? diskret send en person besked i så fald ha en dejlig dag inde det er for koldt ude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du kan finde hendes nummer ved at søge på hendes egen side her på EG, det var der jeg fandt det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det igen blevet tid til lidt forkælelse. Skrev til Q45 og heldigvis kunne jeg komme til med det samme:).

Først massage af ryg og resten af bagpartiet. Dejlig leg med klokkeværket- er det bare mig eller er massagen blevet lidt mere erotisk?

Fremragende massage foran og igen kælen leg:))) Så af med tøjet og kun iført selvsiddende strømper gav hun mig en dejlig suttetur, indtil jeg ikke kunne holde længere.

Det er sgu en dejlig måde at slutte dagen på... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes massagen er ganske normal. Synes ikke den er speciel erotisk. Skal siges jeg også kun har modtaget massage uden ekstra. 

Så ved ikke om den er ekstra erotisk hvis man bestiller mere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse62 skrev, for 12 timer siden:

Så var det igen blevet tid til lidt forkælelse. Skrev til Q45 og heldigvis kunne jeg komme til med det samme:).

Først massage af ryg og resten af bagpartiet. Dejlig leg med klokkeværket- er det bare mig eller er massagen blevet lidt mere erotisk?

Fremragende massage foran og igen kælen leg:))) Så af med tøjet og kun iført selvsiddende strømper gav hun mig en dejlig suttetur, indtil jeg ikke kunne holde længere.

Det er sgu en dejlig måde at slutte dagen på... 

 

Det er sgu også en dejlig måde at starte dagen på. Har mange "kl. 9.00 besøg" hos dejlige Q45 på min samvittighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...