Hop til indhold
22 cm and thick

Heidi Svendborg (EB)

Recommended Posts

Hej gæve svende.

Er her nogen der har besøgt Heidi der somme tider har annonce på Ekstrabladet?  Teksten er som følger:

FYN SVENDBORG FRÆKKE

Heidi, tilbyder varm sex.   Privat/ diskret

 

Efterfulgt af et tlf-nummer som jeg har udeladt. Hun skulle have nogle ENORME bryster. Vil da gerne vide lidt mere hvis der er nogen der kan bidrage med viden.

Ha' en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 20 timer siden:

Hej gæve svende.

Er her nogen der har besøgt Heidi der somme tider har annonce på Ekstrabladet?  Teksten er som følger:

FYN SVENDBORG FRÆKKE

Heidi, tilbyder varm sex.   Privat/ diskret

 

Efterfulgt af et tlf-nummer som jeg har udeladt. Hun skulle have nogle ENORME bryster. Vil da gerne vide lidt mere hvis der er nogen der kan bidrage med viden.

Ha' en god dag.

Hvorfra kommer det lige hun har enorme bryster?

 

Står jo ikke ligefrem i hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Men nu tog jeg tyren ved hornene og skrev til hende, og kan berette det er sandt hun er udstyret med kæmpe bryster.

Hun påstår hun bruger en 75 ii Skål, Så Ja, det må siges og være pænt stort, så derfor tager jeg nu et dejligt bad og suser ud og kigger/ leger med herlighederne.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, 1 time siden:

Men nu tog jeg tyren ved hornene og skrev til hende, og kan berette det er sandt hun er udstyret med kæmpe bryster.

Hun påstår hun bruger en 75 ii Skål, Så Ja, det må siges og være pænt stort, så derfor tager jeg nu et dejligt bad og suser ud og kigger/ leger med herlighederne.;-)

Det bliver da rigtigt spændende at høre om dit besøg. Håber du skriver en anmeldelse om hende. :-) Har selv overvejet at tage af sted. MÅ simpelt hen bare se "dem".... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en køn pige, fræk at se på :mrgreen: og ja hun har store bryster, meeen kæmpe vil jeg ikke helt kalde dem,

men kommer jo an på hvad øjne der ser.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomspik skrev, for 4 timer siden:

Hun er en køn pige, fræk at se på :mrgreen: og ja hun har store bryster, meeen kæmpe vil jeg ikke helt kalde dem,

men kommer jo an på hvad øjne der ser.;)

Hvordan med røv og hofter....har hun noget at tage fat i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 19 minutter siden:

Hvordan med røv og hofter....har hun noget at tage fat i?

Jeps, det har hun, lidt "bred" i det uden at være tyk eller fed, en flot pige synes jeg, men igen det med øjnene der ser..

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomspik skrev, for 4 minutter siden:

Jeps, det har hun, lidt "bred" i det uden at være tyk eller fed, en flot pige synes jeg, men igen det med øjnene der ser..

Lyder rigtig godt, og mange tak :) Jeg må vist hellere besøge hende snart ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vil også besøge hende. Håber hun snart kommer til Svendborg igen. Hun er her kun en gang imellem. Somme tider sammen med en anden kvinde. Nåede det desværre ikke i aftes som min plan ellers var. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
creampiamanden skrev, for 34 minutter siden:

Jeg synes også hun lyder meget interessant. Hvor gammel er hun og hvad tilbyder hun af ydelser?

Hun er vel omkring de 30 vil jeg tro, nok ikke mere.

Ydelser er jeg ikke klar over, fik en cocktail af dansk og fransk til 700, ikke helt tosset :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...