Hop til indhold
Guest hansisexy

Mit andet besøg hos S. I Vejle.

Recommended Posts

Guest hansisexy

Hej

S. Er bare dejlig. 

Rigtig god massage med rigtig berøring at Lille mand  og boller. Sex med hende er barre i top. God bj. sex i flere stillinger masse af kys med tunge.

Blev tømt til sidst.

Den anden thai pigen der er Der (Nang) er også dejlig og man kan få begge to på engang.

Næsten gang skal jeg sku ha Begge to

Stedet 8/10

Massage 9/10

Sex  10/10

S.  12/10

Nang. 10/10

https://annoncelight.dk/showad/221454

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå det var derfor der var låst, da jeg stod ved døren. Glæder mig du fik en lækker stund.

Bestilte du tid, eller dumpede du bare ind af døren.?

Er de slanke eller jyske, unge eller modne, ca hvor høje.?

 

Forresten er det ok du holdte døren låst. Kom lige fra Ten vejle. Hun lover fuld tilfredshed, og det passer.

https://annoncelight.dk/showad/230873

;Men var så brugt jeg kunne trænge til en ny massage :D;)

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig flokken af S tilbedere! Min stjerne på Thai himlen er stadig Ann i Fredericia ( da hun var der) Men må sige at Pigerne hos Nara gør det mere en helvedes godt!!  S indrømmede dog at hende og Nang havde "byttet" navne da jeg besøgte hende første gang, så det faktisk var Nang jeg blev betjent af. Nang er i min optik meget meget tæt på Ann - niveau ( dem der har prøvet Ann ved hvad vi snakker om) Nang har en gudesmuk figur, vanvittig flotte bryster og er bare på alle måder lækker ! S er også super fræk, med næsten lige så sprød figur og lækre faste bryster. Begge piger har IKKE tendens til lidt slatne områder på mave osv, som der her på forummet ofte ses igennem fingre med, hvor pigen stadig omtales som fast og slank.  Og Prøv for guds skyld S og Nang på én gang.. det må man opleve mindst en gang i livet !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm har nu søgt på flere indlæg vedr hende i kalder "s", og er stadig i vildrede med hvorfor i kun kalder hende S ?? Har prøvet at trykke på diverse links, men har ind til nu kun fundet annoncer med to linier og ikke andet. Findes der slet ikke billeder af nogen af pigerne, og kan det passe hun kun hedder S ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 9 timer siden:

hmm har nu søgt på flere indlæg vedr hende i kalder "s", og er stadig i vildrede med hvorfor i kun kalder hende S ?? Har prøvet at trykke på diverse links, men har ind til nu kun fundet annoncer med to linier og ikke andet. Findes der slet ikke billeder af nogen af pigerne, og kan det passe hun kun hedder S ?

Ved ikke hvad hun hedder men hun kalder sig S Hvis du er til en slank fast krop er hun et godt valg. Vil du bare have noget godt sex er hun et endnu bedre valg. 

Der har før været en dejlig pige der som hed C så navne der er ikke lange. 

Mener ikke at have set billeder fra stedet længe men tag det skrevne om S for gode vare og kom afsted. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Youngatheart:

Hun kalder sig bare S, og jeg spurgte hende hvad S'et stod for:  Secret (hemmelighed) lød hendes svar, og det blev sagt med et glimt i øjet, der betød at det skulle man ikke spørge nærmere ind til.

Hvis du gerne vil se anmeldelser omkring hende kan du søge på Nara Thaimassage i Vejle, så kommer der nogle stykker frem. Jeg har besøgt hende et par gange og synes at hun er fantastisk.. men smag og behag er jo heldigvis forskellig. I øvrigt flytter de klinikken til andre lokaler i denne weekend - så der er vist først åbent igen i starten af næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige været forbi på deres nye adresse til en time med skønne S lækre lokaler men ikke så diskret indgang men der er en bagdør på stedet så man kan komme ind lidt diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også lidt forvirret omkring navne.................
Annonce først i tråden er uden billeder men fgl. tekst:

"Hej vi er flyttet til nye lokaler I Havnegade 13c ! Der er også indgang fra bagsiden.
Vi er tilbyder Thai massage. Mulighed for to piger (Nang & Lisa) på en gang. Du kan møde os i vejle centrum.der er diskret indgang fra P plads bag ved butikken. Ring og aftal tid på 45 50282597."
Men hvem er "S" ?? og som det kan ses nedenfor, er det den samme LISA, der er 2 steder. ??

Jeg har lige besøgt Lisa hos: Dala thaimassage,Spinderigade 9 st. tv, 7100 Vejle, Tlf: 53339433 , har lavet anmeldelse.
https://annoncelight.dk/showad/243617
Kan ihvertfald bekræfte at det er LISA på foto 2 og 3.

Måske nogle mere erfarne "Thai elskere" kan give en nærmere uddybning af pigerne, hvem er hvem osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

S er tilbage.. hun begyndte at arbejde i tirsdags. 

Ja det er hos nara i Vejle hun holder til. Hvis der i annoncelight annoncen står at det er nang og Lisa er det bare fordi de ikke har fået det ændret endnu. 

Jeg kan kun anbefale S. Hun er for vild og elsker uden tvivl sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy

Måtte sku lige besøge S. Hun er dejlig som altid.

Fin massage og det der følger med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ThaiLover4Ever skrev, den 8/3/2018 at 10:10:

Jeg er også lidt forvirret omkring navne.................
Annonce først i tråden er uden billeder men fgl. tekst:

"Hej vi er flyttet til nye lokaler I Havnegade 13c ! Der er også indgang fra bagsiden.
Vi er tilbyder Thai massage. Mulighed for to piger (Nang & Lisa) på en gang. Du kan møde os i vejle centrum.der er diskret indgang fra P plads bag ved butikken. Ring og aftal tid på 45 50282597."
Men hvem er "S" ?? og som det kan ses nedenfor, er det den samme LISA, der er 2 steder. ??

Jeg har lige besøgt Lisa hos: Dala thaimassage,Spinderigade 9 st. tv, 7100 Vejle, Tlf: 53339433 , har lavet anmeldelse.
https://annoncelight.dk/showad/243617
Kan ihvertfald bekræfte at det er LISA på foto 2 og 3.

Måske nogle mere erfarne "Thai elskere" kan give en nærmere uddybning af pigerne, hvem er hvem osv.

 

Hej Thailover

I forhold til dit link til Dala.

Du skriver at Lisa er billede 2 og 3. 

Jeg vil dog korrigere og sige, at det er billede 1, der er Lisa. Har været hos hende flere gange, også da hun kaldte sig Sara. 

Redigeret af Gæst
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Lars Boca skrev, den ‎12‎-‎03‎-‎2018 at 22:12:

Hej Thailover

I forhold til dit link til Dala.

Du skriver at Lisa er billede 2 og 3. 

Jeg vil dog korrigere og sige, at det er billede 1, der er Lisa. Har været hos hende flere gange, også da hun kaldte sig Sara. 

Nu skal jeg prøve at rede tråden ud og forklare hvordan tingene hænger sammen.

Hende der ejer Dala Thai i Spinderigade ejer også Nara Thai i Havnegade, og pigerne bytter så rundt de 2 steder. Jeg har lige besøgt Lisa (i Spinderigade), og hun sagde at hun skal arbejde den næste uges tid i Havnegade, hvorefter hun rejser til Thailand i 1 måned. Derefter vender hun heldigvis tilbage til Vejle. Hun er fantastisk sød - havde glemt at jeg har besøgt hende hos Nara da de var i Kalkbrænderigade, men det kunne hun huske, og det var hende der fortalte hvordan ejerforholdet hænger sammen.

Kan kun give Lisa min bedste anbefaling - fantastisk smuk, petit og lækker (efter min smag) - tror man kan få ekstra serviceydelser hos hende hvis man spørger/betaler pænt for det....

https://annoncelight.dk/showad/240039 (Dala i Spinderigade)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
flinkmand skrev, for 1 time siden:

Nu skal jeg prøve at rede tråden ud og forklare hvordan tingene hænger sammen.

Hende der ejer Dala Thai i Spinderigade ejer også Nara Thai i Havnegade, og pigerne bytter så rundt de 2 steder. Jeg har lige besøgt Lisa (i Spinderigade), og hun sagde at hun skal arbejde den næste uges tid i Havnegade, hvorefter hun rejser til Thailand i 1 måned. Derefter vender hun heldigvis tilbage til Vejle. Hun er fantastisk sød - havde glemt at jeg har besøgt hende hos Nara da de var i Kalkbrænderigade, men det kunne hun huske, og det var hende der fortalte hvordan ejerforholdet hænger sammen.

Kan kun give Lisa min bedste anbefaling - fantastisk smuk, petit og lækker (efter min smag) - tror man kan få ekstra serviceydelser hos hende hvis man spørger/betaler pænt for det....

https://annoncelight.dk/showad/240039 (Dala i Spinderigade)

Hej Flinkermand

Det var såmænd ikke ejerforholdene. Men ja mutter har bl.a. de to steder. 

Jeg korrigerede blot trådstarter, der skrev forkert henvisning vedr. billeder af Lisa. 

Men er helt enig med dig. Lisa er en sød og smuk pige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Lars Boca skrev, for 51 minutter siden:

Hej Flinkermand

Det var såmænd ikke ejerforholdene. Men ja mutter har bl.a. de to steder. 

Jeg korrigerede blot trådstarter, der skrev forkert henvisning vedr. billeder af Lisa. 

Men er helt enig med. Lisa er en sød og smuk pige :D

Helt i orden.

Det var heller ikke for at jeg ville blande mig i debatten omkring billeder mm. for det kan være svært når billederne på links bliver ændret når der kommer ændringer i piger mm.

Hvis man vil tage den sikre løsning - efter min mening - så er det Lisa man skal spørge efter - fantastisk sød pige......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...