Hop til indhold

Recommended Posts

2 besøg inden for 2 uger.

Den ene gang med en dame på ca. 40 år ved navn Oi. Gav fantastisk massage og HJ. Man måtte røre mens afslutningen udførte. Damen smilte meget og ok køn. Top service.

Anden gang. En yngre en. Normalt udseende. Massage og HJ var lige godkendt. Ingen mulighed for berøring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der med man ikke må røre er altså en uskik, så kan man lige så godt selv spille pik. Oplevede det også selv for nylig, da jeg afveg fra mit stamsted. Hun tog ikke engang trusserne af og for 1.300 må det da være absolut minimum. Tak for anmeldelsen, havde ellers nogen helt fantastiske stunder med Nina for et par år siden - hun var min faste pige i mere end et år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, for 30 minutter siden:

Det der med man ikke må røre er altså en uskik, så kan man lige så godt selv spille pik. Oplevede det også selv for nylig, da jeg afveg fra mit stamsted. Hun tog ikke engang trusserne af og for 1.300 må det da være absolut minimum.

Så må du jo gå på et decideret bordel, hvis du synes at det er en uskik.

Det er jo meget almindeligt at der på massagestederne er piger der kun tilbyder noget, og andre piger der måske tilbyder det hele. Mange af de piger der arbejder på de steder, får jo kun accept af deres ægtemænd/kærester til at arbejde der fordi det er massagesteder og ikke åbenlyse bordeller. At mange af pigerne så alligevel tilbyder mere end de fortæller deres ægtemænd er så noget andet. Men hvis ikke der var denne mulighed for en del af pigerne at arbejde uden at tilbyde det hele, så tror jeg at en stor del af massagebutikkerne ville have svært ved at rekruttere piger nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, den 26/9/2017 at 09:16:

Så må du jo gå på et decideret bordel, hvis du synes at det er en uskik.

Det er jo meget almindeligt at der på massagestederne er piger der kun tilbyder noget, og andre piger der måske tilbyder det hele. Mange af de piger der arbejder på de steder, får jo kun accept af deres ægtemænd/kærester til at arbejde der fordi det er massagesteder og ikke åbenlyse bordeller. At mange af pigerne så alligevel tilbyder mere end de fortæller deres ægtemænd er så noget andet. Men hvis ikke der var denne mulighed for en del af pigerne at arbejde uden at tilbyde det hele, så tror jeg at en stor del af massagebutikkerne ville have svært ved at rekruttere piger nok.

Nu havde jeg sådan set besøgt det sted gennem 4 år og altid fået sammen pakke for 1.300 - altså FP - og pigen spurgte selv om jeg ville have ekstra. Det er 100% bordeldrift og pigen jeg omtaler ligger da også på alle fire med bar røv på billederne af hende, så der er vidst ikke noget at misforstår. Når det så er sagt, så overlevede jeg, men der går nok en rum tid inden det sted får chancen igen. Det er selvfølgelig kun en uskik hvis man er stillet noget andet i sigte og pigerne skal til enhver tid respekteres også når de har solgt en vare de senere fortryder.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...