Hop til indhold
Guest Gentlemannclub

CreampieGangBang Odense

Recommended Posts

Guest Gentlemannclub

Normalt er det ikke den type GangBang jeg sætter op, men en gang skal da være den først for de fyre som synes det er pisse frækt og knalde uden kondom.

Jeg har rendt ind i en meget privat dansk alm kvinde på 32 år 165cm og 61kg og har en fabelagtig røv og lure på og intet sidder forkert på denne kvinde. Skønne C/D skåls bryster og for første gang i al min tid så jeg en mis med hår..Holy shit alle er teenager idag og skal barberes.

Hun har et brændende ønske om at opleve sit første rigtige GangBang med et par seriøse guttere.

Hun er lidt genert i starten, det er hendes charme, men når hun først bliver løst op, så kan jeg love dig for at hun går til den. Sutter uden kondom, sluger med stor lyst alt sperm og du kan kneppe hende i alle tænkelige stillinger helt uden kondom og fyre kanonen af oppe i hende.

Det eneste hun ikke gør i er analsex og kysse med andre mænd, det er alt for intimt siger hun.

Jeg har prøvet hende og synes det var en lækker oplevelse.

Jeg ved at marked er der for sex uden kondom, men hun synes at 1000kr pr fyr der deltager er et okai beløb og modtage.

Det næste jeg skal have taget af den unge dame er de billeder som afgør om fyre vil rejse sig fra stolen. Jeg mødte selv hende på en alm chat, fik korte oplysninger om hende og tænkte; Jeg mister intet ved at besøge Odense og se hende..Og dagen efter lå hun med min pik i munden..

Redigeret af Gentlemannclub
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub

Jeg har været travlt optaget af andre vigtigere ting, men det tager tid og sætte et gb op for Pernille. De fyre som forsat er interesseret, kan jeg tilbyde at i kan tilføje jer min mail [email protected] og få invitationer den vej. Det er ikke bare Creampie jeg arrangere, det er også de mere normale vilde gb jeg sommetider sætter op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub

Sommetider må man erkende at der er visse typer piger man ikke skal bruge sin tid på, da jeg ikke har lyst til på nogen måder og stå med en håndfuld fyre på hånden og frøknen ikke vil tage sig sammen til at kontakte mig, så ryger tilliden til hende og jeg synes ikke det er fair for både de fremmødte fyre eller mit omdømme at de skal tages ved røven, så derfor er hun sat på standby i en del tid indtil jeg fornemmer en hvis tillid fra hendes side af.

Desværre boys hvis jeg har sat kriller i hovedet på jer med en petit tøs der er til sex uden gummi, men heldigvis er der andre tøser derude hvor tilliden er stor og det er sådan det sal være..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub
Knajten skrev, den 2/10/2017 at 11:15:

Jeg skal ikke ha mails fra dig tror ikke på din seriøsitet

Kære Knejten. Det er jo ret trist du har den indstilling til tingene.

Så lad mig endelig ændre dit syn med en sætning..
For rigtigt mange år tilbage, hvor du havde sex med en dame sammen med mange andre i Vejle, en tea, en lille kvinde på 1.65cm og meget slank. Den gang satte jeg bla det GB op hvor du deltog, jeg kender dig og de andre fyre der deltog + jeg satte et 16 mands GB op i Århus.

Men skriv du blot en mail, så jeg ved hvem du er blandt de mange jeg har på min liste, så piller jeg dig ud.


 

Redigeret af Gentlemannclub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan godt huske jeg læste nogle mindre pæne ting du udtalte om mig 

Så kør du bare videre ned din biks uden mig

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentlemannclub
Knajten skrev, den 6/10/2017 at 13:03:

Ja jeg kan godt huske jeg læste nogle mindre pæne ting du udtalte om mig 

Så kør du bare videre ned din biks uden mig

Det har jeg også tænkt mig, men biks bliver det nu aldrig er det nu ikke. Det holdes på frivillig grundlag.

Lad os bare lade den ligge her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...