Hop til indhold
elcon71

SHeryl og Penelope Odense

Recommended Posts

Kære med-lemmer,

 

Lod mig i sidste uge overtale til at mødes med ovenstående 2 piger sammen. Og jeg tænkte vel med den enøjede hævner, at det kunne være rigtig frækt. Flotte piger, billederne er 110% korrekte. SHeryl er virkelig 183 cm høj og fantastisk lækker. Penelope, ja en væver bette sag, som man vil sige idet jyske. Begge er meget veldrejet og veltrænet, så for den meget visuelt orienterede mand, så får du nok ikke noget smukkere end de 2 her.

Men jeg må erkende, at fantasien om 2 frække tøser blev i den grad til en fuser. En suttede pik, mens den anden kiggede på, som jeg naturligvis udfordrede lidt ved lidt kærtegn. Men ikke pille, slet ikke i missen. OK stupid me. Hvorfor havde jeg ikke afklaret dette på forhånd. Personligt foretrækker jeg "berørings venlige" kvinder som kan lide at blive pillet ved og kildet de rigtige steder. Men som den gentleman jeg er, respektere jeg naturligvis pigernes regler og grænser.

Nå men til sidste satte Sheryl sig på mig og red mig og jeg tænkte jeg lige så godt kunne fyrer den af nu, for jeg var slet ikke tændt af den helt uinspirerende forstilling jeg fik.

Spild af penge, måske ikke hvis målet bare var at få fyret kanonen af. Men jeg vil egentlig gerne opleve lidt mere indlevelse som jeg fik sidste jeg havde en pige fra samme sted. Noget med I...  Nå man kan jo håbe hun kommer igen.

Konklusionen er, at hvis du vil prøve en pengemaskine med udseendet i orden, så go for it. Men hvis du vil have en fræk hyrde time med indlevelse, så gå uden om de 2. Jeg tror Sheryl er rejst, ,en hun komme vist igen. Og Penelope rejser hvis i morgen (26/9). 

For at undgå, at der går fuldstændig Nationen i den, vil jeg gerne påpege at ovenstående er ikke en advarsel, men blot en konstatering af, at jeg ikke fik det jeg sætter pris på. Men det betyder ikke andre ikke kan få det, som de søger hos de søde piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...