Hop til indhold
Decameron14

Petty, Fredericia. Rar og fræk oplevelse.

Recommended Posts

Forkølelse ovre, og nyligt rygestop satte gang i bollerne (kan anbefales). Så kastede mig glad og liderlig ud i min yndlingsforkælelse, thaimassage med diverse.
Petty smilede genert til mig, da hun kunne se, at jeg Bestemt kunne lide hvad jeg så. Er du sunshine en lækker lille thairapand. Lige min type; fræk velformet røv, str. B faste og ægte bryster. Var stærkt fristet til at springe massagen over og gå lige til sagen. Hun fik mig dog overbevist om, at massagen var rigtig god, hvad den også var. Næsten synd jeg ikke havde ondt nogen steder. Meget prof massage og rigtig rart. Ikke mindst at se den lille yndighed gå rundt om mig i hendes hvide, stramme shorts. Fik efterhånden lidt svært ved at ligge på ryggen, og da jeg vendte mig om tog hun helt naturligt min svulmende pik i munden. Langsomt, vådt og blødt og for h...... hvor var det godt:P. Fik hende også om i en 69ér, og kneppede hende bagfra. Top lækker røv. Endte med at pumpe løs i missionæren med hendes ben helt oppe under ørene, og vi kampsvedte begge to bagefter. Fandme en rar og fræk oplevelse.
Havde skudt hende til 28. Hun sagde hun er 30. Måske knap 160 høj. Slank og velformet sød pige.
Ifølge annoncen kunne man også få hende analt, og ingen tvivl om at hendes også røv indbyder til det. Så langt nåede jeg dog ikke, selv om det var inde i overvejelserne.

https://annoncelight.dk/showad/228712

Det må være hende på billedet. Hun ser dog lækrere ud i virkeligheden

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg læser teksten korrekt, så er billederne af 2 eller 3 piger (lidt afhængig af om man læser overskriften eller teksten :-) ).

Kan du fortælle hvilket billede der er af Petty?

Og hvor lang tid fik du for de 1.200? :-)

Mvh. Tutankhamon

Redigeret af Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 20 minutter siden:

Hej @Tutankhamon 

Hvem pigerne er står nederst i annoncen :D

Merkur

Tak - øjnene er jo det første man bliver blind på, som man siger :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kyssede hun og spurgte du ind til hvad anal kostede.

nu er Bee godt nok tilbage og elsker hendes behandling, men din oplevelse lyder jo også fristende.

har heller ikke set nogen anmeldelse af Meena endnu, hun må da kede sige, hvis ingen har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Små kys, så hut jeg visker? Men der var nu hot nok. Fik desværre ikke prisen for hvad det kostede at tage hende i hendes fristende, frække røv? Der står hun kan lide det, så det kan jo være, at hun gør det gratis:D

Og ja, det må være svært for den den sidste pige at konkurrere med de Bee og Petty. 

 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...