Hop til indhold
Guest happycamper

Tamarind massage - ladyboy

Recommended Posts

Guest happycamper

Besøgte Tamarind massage på Danasvej, Frederiksberg hér til aften og blev betjent og en ladyboy. De har kun en og jeg fik desværre ikke navnet på hende.

Først en times udmærket massage med masser af opmærksom på balder, inderlår og mave og hendes lange negle kradsede fint og pirrede. Hun er meget slank med store siliconebryster så jeg forventede ikke så meget da hun smed trusserne men hold da op en flot og tyk pik ! den er måske 15 cm lang med en fin tykkelse og flot mørkebrun. Der skulle ikke meget berøring til så blev den stiv og hun kunne li at blive suttet og masseret i numsen. Jeg tog hende først og derefter prøvede jeg hendes pik, men det var første gang for mit vedkommende og nok ikke noget jeg prøver igen. Hun lagde sig på ryggen og spillede vores pikke samtidig og efter et stykke tid kom jeg udover hendes mave og bryster og hun kom lige efter... hun kom så voldsomt at det sprøjtede op over hendes ansigt. Det er første jeg jeg har set en pik komme i levende live.

Jeg tænker at jeg prøver hende igen en af dagene.

Pris kr 1500 for 1 time massage og sex uden forskellige tilkøb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 2 timer siden:

Besøgte Tamarind massage på Danasvej, Frederiksberg hér til aften og blev betjent og en ladyboy. De har kun en og jeg fik desværre ikke navnet på hende.

Først en times udmærket massage med masser af opmærksom på balder, inderlår og mave og hendes lange negle kradsede fint og pirrede. Hun er meget slank med store siliconebryster så jeg forventede ikke så meget da hun smed trusserne men hold da op en flot og tyk pik ! den er måske 15 cm lang med en fin tykkelse og flot mørkebrun. Der skulle ikke meget berøring til så blev den stiv og hun kunne li at blive suttet og masseret i numsen. Jeg tog hende først og derefter prøvede jeg hendes pik, men det var første gang for mit vedkommende og nok ikke noget jeg prøver igen. Hun lagde sig på ryggen og spillede vores pikke samtidig og efter et stykke tid kom jeg udover hendes mave og bryster og hun kom lige efter... hun kom så voldsomt at det sprøjtede op over hendes ansigt. Det er første jeg jeg har set en pik komme i levende live.

Jeg tænker at jeg prøver hende igen en af dagene.

Pris kr 1500 for 1 time massage og sex uden forskellige tilkøb.

Hvordan ser hun ellers ud - good looking eller hvad syns du? Jeg tænker at massagen må være anderledes når man ved det er en ladyboy, men jeg synes dog det er lidt pebret når massage i  1 time koster 500, så er det 1.000 for sexen!! men alt er jo relativt som Newton sagde:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
1955 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan ser hun ellers ud - good looking eller hvad syns du? Jeg tænker at massagen må være anderledes når man ved det er en ladyboy, men jeg synes dog det er lidt pebret når massage i  1 time koster 500, så er det 1.000 for sexen!! men alt er jo relativt som Newton sagde:-)

Ser ellers ok ud - tydeligt at det er en ladyboy i ansigtet men kroppen er slank og lysebrun meget fast uden at være muskuløs. Koster en time med en ladyboy ikke normalt kr 1500 ? der var masser af tid til sex og hun gik meget op i at jeg fik udløsning - at hun så også fik det samtidig var bare en bonus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...