Hop til indhold

Recommended Posts

Så kunne jeg ikke holde mig mere ;) på vej hjem kørte jeg tæt på hobro og blev nødt til at få lidt afslappende massage.

Besøgte Thai massage v/ Viborg. 

https://annoncelight.dk/showad/234476

Ringer ind og hører priser 700 for b2b med bj som afslutning. 30 min. 

En tager imod mig i døren da den anden er optaget. Hun er sød og venlig og siger jeg skal ligge tøjet og ligge mig til rette på sengen. Hun begynder med dejlig massage. Ca 10 min. Vender mig og lille mand er allerede klar hun tager om den og siger "Hi how are you" lidt akavet men ok. Hun har dejlig store bryster og en dejlig glat mis. Jeg får lov at slikke hende mens hun sutter og gnider hende bryster op og ned af pikken. Kommer rimelig hurtigt da jeg allerede var ret lun. ;)

Dejlig tøs skønne bryster alle pengene værd. Kan klart anbefales. 

Merkur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja den anden hedder Penn og ja stedet ligger lidt langt fra alting og virker lidt forfalden   ;)   men god service absolut  - Penn må prøves næste gang. 

Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Freddy8830 skrev, for 3 timer siden:

hvilken by / område i Viborg snakker vi om her ?

 

Mener bestemt det står i deres annonce :)

Og ja det som #Bamsefyr skrev. Ligger lidt afsides. 

Merkur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en lidt misvisende annonce de kører. Henviser til ny foto som ikke findes i annoncen, google kortet viser et thaimassagested i Ravnstrup. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...