Hop til indhold
HappyHarryhardon

Cinthia Svendborg - ikke meget spræl over det weekend tilbud.

Recommended Posts

Hej,

Cinthai skrev der var weekend tilbud, 15 min for 400 og 30 min for 600.

Man kan altid blive fristede af en price der er lidt for nice... skulle nok bare have taget de 15 min i stedet, fra man kom ind til man var ude igen, gik der max 20 minutter.

Fin pige, silicone bryster, men de er okay, det man fik lov at pille. hun lagde sig selv til rette og tog imod finger, men det var så også det bedste ved det. Resten er ikke værd og berette om, det var ikke hendes eller min dag.

Hun snakker fint engelsk, snakker ivrigt før og efter dog med lidt meget fokus på der var flere penge i Danmark end i Spanien. (råd: tilbud dur kun, hvis man levere varen og kunden kommer efter mere).

Tror hun kan være sjov, hvis hun er i humøret til det. For mig blive det kun denne ene gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHarryhardon skrev, for 23 minutter siden:

Hej,

Cinthai skrev der var weekend tilbud, 15 min for 400 og 30 min for 600.

Man kan altid blive fristede af en price der er lidt for nice... skulle nok bare have taget de 15 min i stedet, fra man kom ind til man var ude igen, gik der max 20 minutter.

Fin pige, silicone bryster, men de er okay, det man fik lov at pille. hun lagde sig selv til rette og tog imod finger, men det var så også det bedste ved det. Resten er ikke værd og berette om, det var ikke hendes eller min dag.

Hun snakker fint engelsk, snakker ivrigt før og efter dog med lidt meget fokus på der var flere penge i Danmark end i Spanien. (råd: tilbud dur kun, hvis man levere varen og kunden kommer efter mere).

Tror hun kan være sjov, hvis hun er i humøret til det. For mig blive det kun denne ene gang.

Hej gæve svende

Har selv været på besøg hos hende og ville egentlig have skrevet en anmeldelse, men i steder vil jeg bare nøjes med at bifalde hvad du her skriver. Det var helt og aldeles også min oplevelse, og da det ikke var samme dag jeg var der vil jeg nok mene at det ikke kun var p. g. a. en "dårlig dag" at servicen kunne have været bedre. Omvendt vil jeg så også sige at hvis valget står mellem 300 for et blow på "gaden" eller 20 min for 400 hos Cinthia vil jeg nok helt sikkert vælge sidstnævnte.
Men men men når det er sagt vil jeg nok også påpege at jeg har været steder hvor servicen har været dårligere. Hun virker på ingen måde lige glad med kunden, men hun har bare absolut ingen indlevelse. Da jeg knaldede hende i missionæren burde hun have haft en neglefil, så kunne hun da have fået tiden til at gå med noget. Hun sutter også ret fornuftigt og virker ellers sød og venlig. Gentagelse? Tjaaa hvis "nossepungen" er mere fyldt end pengepungen vil jeg da ikke udelukke det. Fik da hvad jeg kom efter så helt spildt var det da ikke. Nu bor jeg også så tæt på at jeg sparer benzinen, det taler jo også til hendes fordel. ;-)
Og - er man til en MEGET petit pige med store silikonebryster man knap må røre er hun da et ok valg.

Det var bare det jeg ville sige -. hej hej....

P. S. Mener at have læst anmeldelse af hende der har været en del mere positiv end ovenstående, men måske husker jeg forkert eller det har været om en anden med samme navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...