Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har gennem det seneste stykke tid holdt mig til Ice på samme sted, men hun er taget på ferie de næste par måneder, så var lidt spændt på vej derhen. En veloplagt, sød og smilende Sara åbner døren og mine øjne blev store som tekopper. Hun er cirka samme størrelse som Ice og var iklædt det sødeste frække korte cowboyskørt og en lille top. Et look der klæder hende og gjorde mig pænt liderlig. Vi finder ind i rummet og smalltalker lidt. Det er ikke super let og forstå alt hvad hun siger, men det bliver lettere efter et stykke tid og man skal bare lytte godt efter og selv tale langsomt, så går det helt fint.Bestilte en time og det blev en super skøn oplevelse. Hun har humor og kan alle mulige søde tricks der får det hele til at føles naturligt og let. Hun har på ingen måde berøringsangst. Jeg oplevede ikke hun afviste noget som helst, men på et tidspunkt fik hun en ret kraftig orgasme med godt med saft i (hun squirtede faktisk) og der spurgte hun pænt om vi ikke lige kunne skrue lidt ned for tempoet, hvilket selvfølgelig var helt fint med mig. Efter lidt tid var hun klar igen og vi sluttede på den helt store klinge, hvor hendes orgasme fik mig til at komme lidt hurtigere end jeg egentlig havde tænkt. Jeg ved simpelthen ikke noget mere liderligt end at se/mærke en pige komme. Der var stadigvæk tid tilbage og vi talte lidt om hendes liv i Cambodia, børn, hendes kæde om livet, som bringer hende held og vidst nok var fra hendes familie. Så begyndte hun at massere mig igen og denne gang en meget hård massage. Faktisk den hårdeste jeg har prøvet nogensinde. Den lille pige er stærk som en okse og rent faktisk uddannet massør, så forvent et helt andet niveau end du er vant til. Vi endte i nogen vilde halv-kiropraktiske vridninger og jeg var helt smadret. Hun folder dig på alle mulige og umulige måder, hiver og trækker så det hele knager, så hvis du er til oliepjasken er det nok bedst lige at gøre opmærksom på det inden i starter. Hun har i øvrigt nogen af de flotteste naturlige ungpige bryster jeg længe har set. En perfekt god håndfuld - både bløde og faste på samme tid. Hun lovede mig aldrig at gøre noget ved dem, det ville være helligbrøde. Konklusionen er altså kort... hvis du kan li en petit berøringsvenlig pige med en lille lækker fast røv og perfekte ungpigebryster der samtidig er super sød, venlig og rasende godt til at massere, så er det Sara du skal besøge. Det er i øvrigt bevist jeg ikke går så meget i detaljer med tid, pris og detaljer om det seksuelle, da de alligevel variere fra kunde til kunde. Jeg skulle mene brugerne herinde efterhånden har fundet ud af hvor fantastisk det her sted er, hvad de tilbyder og cirka niveau på diverse ydelser. Glæder mig allerede til næste besøg, som jo desværre først er om 2 uger, så må vi se hvem jeg heldig og få tid hos.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Jeg hår længe kigget på stedet, selv om det ikke er i mit kvarter tror jeg må aflægge et besøg.

Hvad var prisen hvis man må spørge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ØmtPunkt skrev, for 9 timer siden:

Tak for en god anmeldelse.

Jeg hår længe kigget på stedet, selv om det ikke er i mit kvarter tror jeg må aflægge et besøg.

Hvad var prisen hvis man må spørge? 

De forhandles individuelt, men lad os bare sige at de er yderst fair :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Fodboldspiller skrev, for 11 minutter siden:

Hvordan holder I så længe? Synes jeg kommer efter 30 sek hj efter en pirrende massage først

Så skal du blot onanere før besøget. Det skulle gerne hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Får man penge for at reklamere for stedet, der er efterhånden kommet mange anmeldelser om dette sted ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 21 timer siden:

Får man penge for at reklamere for stedet, der er efterhånden kommet mange anmeldelser om dette sted ? 

Tværtimod - de har faktisk bedt mig om at skrue ned for charmen da de bliver overrendt for tiden. Desværre er det også gået lidt ned af bakke for nogen af de andre steder i området. Du kunne opleve lignende "bølger" for 4-5 år siden vedr. 505 og for bare 1 år siden var Ratree eksempelvis mit yndlingssted, men den store udskiftning den senere tid har desværre ændret på det for mit vedkommende. Det er i øvrigt ikke reklame, men beretninger. Det som kan lyde tillokkende for nogen, kan virke decideret afskrækkende for andre. Nogen er til unge slanke piger andre til ældre erotisk buttede piger. Personligt er jeg frisk på næsten alt med en puls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...