Fausto 334 Skrevet 25. September, 2017 Så er jeg netop vendt hjem efter et besøg hos Alexandra. Besøget foregik i en flot lejlighed på Amager, og jeg havde bestilt en time med anal til 2500. Alexandra er en køn, ung og temmelig høj kvinde med små, smukke bryster og den lækreste lille fisse og røv - begge dele meget indbydende og velsmagende, hvilket jeg brugte lang tid på at nyde. Desværre konstaterede hun ret hurtigt, at det ikke kunne lade sig gøre med anal (jeg var åbenbart for stor - så jeg fik 500 tilbage). Det var ærgerligt, da jeg virkelig havde sat næsen op efter det - men det skulle selvfølgelig ikke spolere resten af oplevelsen... Hun er en sød pige med et ret sparsomt engelsk - og desværre var der ikke den helt store kemi imellem os, hvilket selvfølgelig hverken er hendes eller min skyld. Selve sexen var sådan set god, men dog lidt uengeret fra hendes side, selvom hun bestemt gjorde, hvad hun kunne. Viljen var der, indlevelsen haltede lidt. Det kan man til gengæld ikke sige om hendes blow. Her er hun topengageret og leverer et helt igennem fantastisk, vådt økoblow, hvor hun tager den forbløffende dybt og har et perfekt samspil mellem hånd og mund, samtidig med virkelig god øjenkontakt. Og så sluger hun hver en dråbe, hvilket jeg sætter stor pris på! Var det pengene værd? Ja, hendes udseende, hendes velsmagende fisse og røv og ikke mindst hendes blow var absolut i den højeste klasse - men lidt ærgerligt med kemien og den manglende anal. Kommer jeg igen? Det kan ikke udelukkes, men jeg tror det ikke umiddelbart. Sted: 10/10 Udseende: 9/10 Sex: 6/10 Blow: 10/10 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 25. September, 2017 Had it the same way with my visit! Basically she has gone a bit down hill since she first came about 1 year ago! Our first meeting was WOW I'll look elsewhere for now on! Maybe her red head friend? Please allow us to have our opinions and keep the thread about Alexandra! dong 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 25. September, 2017 Er lidt skuffede over at hun aldrig svaret på min email men glad på jeres vegne at i fik besøgt hende og tak for anmeldelserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg